فارکس چیست چگونه در بازار جهانی فارکس معامله کنیم آموزش فارکس-بروکر آمارکتس

در برخی از نقاط جهان، تجارت فارکس تقریبا به طور کامل غیر قانونی است. اگر قیمت فیوچر یک دارایی اساسی (به عنوان مثال کالا) در مقایسه با قیمت لحظه ای همان دارایی بالاتر باشد، از این وضعیت به عنوان کنتانگو یاد میشود. این بدان معناست که آربیتراژر مایل است در آینده هزینه بیشتری برای این کالا، نسبت به قیمت واقعی آن بپردازد. این ممکن است در نتیجه تمایل وی به پرداخت حق بیمه برای داشتن کالا در آینده باشد، نه پرداخت هزینه های ذخیره سازی و هزینه حمل، هنگام خرید کالا امروز. اموزش پرایس اکشن پیشرفته قبلا در سایت قرار گرفته انشالله در همین پست بصورت جلسه به جلسه پشت سر هم لینکهاش رو قرار میدیم چشم. این دوره ویدئویی بصورت دوبله یا زیر نویس فارسی میباشد.برای مشاهده کلیک کنید 👇.

جفت ارزها در سه دسته اصلی طبقه بندی می شوند:

فارکس چیست چگونه در بازار جهانی فارکس معامله کنیم آموزش فارکس-بروکر آمارکتس

پس از این اظهار نظر، بازار شکل نزولی به خود گرفته و با کاهش قیمت یورو مواجه شد. باتوجه به مطالب مرور شده، بازار فارکس را می توان بازار ارزها دانست. افزایش یا کاهش اندک در نرخ ارز، سبب بهم ریختگی در اقتصادها شده و موجب شورش مردم می شود.

بازار نقطه ای و بازار های فوروارد و فیوچر

نکته مهم دیگر برای اسپرد در بازار های جهانی، روند بازار است. مثلا هنگامیکه یک اتفاق خیلی نادر در بازار رخ داده و یا یک بحران را در بازارهای مالی می‌بینیم، اسپرد در حد زیادی افزایش می‌یابد. مثلا در سال 2008 میلادی که بازار آمریکا سقوط کرد و یا سال 2017 که جفت ارز پوند دلار بر سر برکزیت ریزش شدیدی داشت، اسپرد بازار عدد معمول و همیشگی نبود و بسیار بیشتر شده بود. نکته مهم راجع به جفت ارز یورو به دلار این است که این جفت ارز با این حجم معاملاتی نقدشوندگی خیلی بالایی داشته و با اسپرد بسیار پایینی معامله می‌شود. با حجم این‌چنینی، قطعا معاملاتی با حجم‌های معمولی تاثیر به سزایی در بازار این جفت ارز نمی‌گذارند و قیمت را زیاد جابجا نمی‌کنند. در بازار فارکس صدها جفت ارز وجود دارد که معامله‌گران می‌توانند آن‌ها را معامله کرده و روی آن‌ها سرمایه گذاری کنند.

توی بازار فارکس درآمد شما به دلاره و پولی که شما دریافت می کنید به دلاره پس این راه خوبیه، مخصوصا با این وضع دلار که ما داریم بهترین روش کسب درآمد فارکسه. حالا اینکه چطور باید پول واریز و برداشت کنیم رو کامل توی ویدیو های بالا بهش پرداختیم نگران هیچ چیز نباشید. درآمد های دلاری زیادی است که می تواند از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید اما همشون نیاز به تخصص داره و باید یاد بگیرید، فارکس هم یکی از هموناس! پس آموزش فارکس از صفر رو شروع کن تا شروع کنی به کسب درآمد توی این بازار بزرگ.

  • استراتژی حمایت و مقاومت نایل فولر یکی از استراتژی معاملاتی های حمایت و مقاومت بازار فارکس است، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید.
  • بازارهای سی اف دی، امروزه شرایط مناسبی برای تاجران و صنعت گران فراهم آورده است.
  • با این که سازمان FSA در انگلستان انجام این معاملات را تایید می‌کند اما شرط بندی اسپرد در آمریکا نوعی قمار اینترنتی در نظر گرفته شده و غیرقانونی است.
  • من خودم دانشجوی آکادمی تری مارکتز هستم و در حال آموزش پرایس اکشن دکتر اناری هستم ولی از فارکس اطلاعات زیادی نداشتم و از یکی از بچه ها سایت شما را معرفی کرد.

همچنین در زمان‌ شب‌ها که حجم معاملات در فارکس کمتر هستند، مقدار این اسپردها نیز بیشتر می‌شوند. این عدد نشان‌دهنده این است که شما به هیچ‌عنوان نیاز به نگرانی در مورد حجم معاملات فارکس نخواهید داشت. سیاست های تجاری، درگیری های مسلحانه و تحولات رهبری، همگی باعث ایجاد عدم اطمینان در بازارهای ا مارکتس سرمایه می شوند. در نظر گرفتن این مسائل در صورت بروز آنها بخش مهمی از تحلیل فاندامنتال فارکس است.

انواع بازارهای مالی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار