خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | car

در ادامه درباره محصولات تولیدی این شرکت صحبت کردیم و به ۴ محصول این شرکت اشاره کردیم و درباره هرکدام توضیحاتی دادیم. علاوه بر محصولات برند MVM، ما در آسیا خودرو به‌عنوان یکی از معدود نمایندگی‌های اختصاصی برند فونیکس در کشور، محصولات این برند را نیز عرضه می‌کنیم. به‌عنوان بخشی از شرایط فروش مدیران خودرو، می‌توانید برای خرید خودروهای فونیکس نیز از مشاوره‌های کارشناسان آسیا خودرو استفاده کنید. خودروهایی هم‌چون هایما اس ۵، اس ۷ و اس ۸ در خط مونتاژ ۳ تولید می‌شوند. برای اطلاع از قیمت ماشین چینی هایما و اچ سی کراس ایران خودرو می‌توانید طرح‌های فروش اقساطی خودرو چینی سپند خودرو را بررسی کنید.

رانندگی با خودروهای دنده‌اتوماتیک به انتخابی محبوب فروش اقساطی خودرو تبدیل شده است. در میان انواع گیربکس‌های اتوماتیک، گیربکس cvt یا همان (continuously variable transmission)، به دلیل عملکرد… هر زمان که امکان تسویه کامل مبلغ خودرو را داشته باشید، تسویه انجام و سند از رهن خارج خواهد شد.

  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.
  • ممکن است طرح هایی به شما پیشنهاد شود که به شما امکان می دهد خودروی مورد نظر خود را با حداقل پیش پرداخت خریداری کنید.
  • در حال حاضر خودروهای آریزو ۶ پرو، تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و محصولات جدید مدیران خودرو، تیگو ۸ پرومکس و تیگو ۸ پرومکس IE در برنامه فروش مدیران خودرو قرار دارد.
  • ایراد دیگری که به طرح‌های پیش فروش ایران خودرو وارد است اینکه شما نمی‌دانید شرایط اقتصادی کشور به کدام سمت خواهد رفت و در هنگام تحویل خودرو، دقیقا باید چه مبلغی بابت دریافت ماشین خود بپردازید.

البته با توجه به شرایط فروش مدیران خودرو که برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، خرید این خودرو نیز امکان پذیر بوده و آن دسته از افرادی که به ماشین های شاسی بلند علاقه دارند، می توانند این نوع اتومبیل را برای سوار شدن انتخاب کنند. طبق تحقیقات انجام شده بسیاری از افراد حتی پول کافی برای خرید خودروی دست دوم را نیز ندارند بنابراین خرید خودرو اقساطی می­تواند راهکاری فوق­ العاده برای این اشخاص باشد. کیان خودرو با فروش اقساطی خودروهای داخلی یاری کننده شما عزیزان در این امر می­باشد. پس به منظور استفاده از این طرح ویژه در خصوص فروش خودرو از دم قسط سایت قسطی کلاب را دنبال نمایید و خرید اینترنتی خودرو را از هر کجای ایران به آسانی و به شکل آنلاین از طریق سایت قسطی کلاب صورت دهید.

اجباری نبودن بیمه بدنه به دلیل عدم تحمیل هزینه به خریدار

توضیحات تکمیلی درباره خرید و فروش این مدل از اتومبیل های MVM، در بروشور ها و شرایط فروش این اتومبیل آورده شده است که از طریق سایت های این شرکت قابل دسترسی هستند. این مدل از خودرو MVM نیز همانند مدل های قبلی، ۳ سال گارانتی داشته و سرویس اولیه آن ها رایگان می باشد. اگر کیان خودرو را برای خرید اتومبیل دلخواه خود انتخاب می کنید، می توانید هر یک از محصولات شرکت های سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور و پارس خودرو را برگزینید. این مجموعه در تلاش است تا با فروش انواع خودروهای داخلی، بهترین شرایط را برای مشتریان خود فراهم سازد.

با ما در تماس باشید

خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | car

در طرح فروش اقساطی تهران خودرو، سند خودرو بنام متقاضی میشوند و در رهن میرود. شیرهای فرانسوی از همان چند دهه‌ قبل که وارد کشورمان شدند، تا امروز همچنان محبوب هستند. می‌توان گفت که آغاز محبوبیت محصولات این کمپانی با استقبال مردم از طرح فروش اقساطی پژو 405 glx آغاز شد و در ادامه راه با مجهز شدن این خودرو به پیشرانه تی یو فایو، فروش اقساطی پژو 405 SLX نیز رکوردی تاریخی به دست آورد.

مدیران

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار