اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

گروه شرکت کنندههمانطور که اشاره کردیم، این بازی به صورت گروهی قابل اجرا است. این یعنی نمی‌توانید به صورت انفرادی بازی کنید و هم چنین نیاز به همکاری با سایر اعضای تیم دارید. همه باید با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند تا معما به بهترین نحو ممکن حل شود. اتاق فرارخب اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید، این است که چطور باید این بازی را انجام دهیم؟ پیش از هرچیز باید بدانید که این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود. در نتیجه اگر قصد انجام این بازی را دارید، بهتر است دوستان خود را راضی کنید که با شما همراه شوند.

و در غیر این صورت آموزش اسکیپ روم به قیمت کاسته شدن زمان اصلی بازی شما تمام خواهد شد. آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند. در نهایت طی پنج سال، اسکیپ روم‌ها در اروپا، آمریکا و سایر کشورهای آسیایی معرفی شدند. تا اینجای متن می‌دانیم که بازی اتاق فرار چیست و چه تاریخچه‌ای هم دارد.

مجموعه اتاق فرار دالون

رای شما تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم اتاق فرار ترسناک نارمک می‌کند. در بازی ویروس یک تا ۶ نفره می‌توانید با دوستان، خانواده یا همکاران خود فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده اید را پیدا کنید و ماموریت را به پایان برسانید. بازی اسکیپ باکس از سری بازی‌های موسوم به لگاسی است و با توجه به فرآیندهای بازی یکبارمصرف است. برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه کنید. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در بهار سال ۱۳۹۵ موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به‌عنوان یکی از محصولات خود در ایران راه‌اندازی کند.

پرسنل فوق العاده محترم و خوش برخورد، با توجه به مشکلی که قبل سانس ما به وجود اومده بود و بازی ما با تاخیر زیاد شروع شد اما با برخورد خیلی خوبه پرسنل واقعا مشکل رو فراموش کردیم. سناریوی سرقت از بانک هم یک سناریوی مهیج و پر استرس است که باید برای موفق شدن در آن سرعت عمل خیلی بالایی داشته باشید. اگر هم برای سفر خودتان به نقاط مختلف ایران، دنبال یک اقامتگاه مناسب می‌گردید یا به دنبال وب سایت و اپلیکیشن برای اجاره ویلا و بررسی هزینه اجاره ویلا هستید، به وب سایت پینورست مراجعه کنید. قلم ابزاری است برای فرار از واقعیت، واقعیت تلخ زندگی روزمره که هر ثانیه با آن درگیر هستیم.

۳. اتاق فرار معمای تسلا

اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی اولین اتاق از مجموعه بوم اسکیپ با سختی ۶۰ درصد است. اتاق فرار میراث پارس با تم معمایی، تاریخی، ماجراجویانه، ۷۰ درصد سختی دارد. در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت.

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. شامل تمام مواردی که پیش از شروع بازی، بعنوان قوانین سناریو به شرکت کننده ها توضیح داده می شود و از بازیکنان می خواهیم به آنها پایبند بوده و در جهت رسیدن به هدف و پیروزی نهایی، در جریان بازی از انها استفاده نمایند. مانند فرار از زیرزمین خالی از سکنه، که دکور و صوت و وسایل الکتریکی اتاق با تِم هماهنگه اما هیچ داستان کلی وجود ندارد.

برای مثال، شرکت‌کنندگان در اتاق‌ فرارهای ژانر ماجراجویی، ابتدا به نحوی یک‌دیگر را گم می‌کنند و سپس با حل معماهای مختلف، ابتدا یک بار دیگر هم را پیدا می‌کنند و سپس برای خروج از آن موقعیت تلاش می‌کنند. غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و… که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد. این گروه در حال حاضر دارای سه اتاق فرار فعال در لواسان است.

  • اما انصراف به منزله پایان بازی خواهد بود و تیم شما نیز بازنده اعلام می‌شود.
  • مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در سال 1395 با اتاق فرار هیجان‌انگیز نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک با ژانر پلیسی – سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد.
  • این مجموعه در حال حاضر با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین اتاق فرارهای ایران، تلاش دارد تا تجربه‌ای متفاوت را در اختیار علاقه‌مندان به اسکیپ روم قرار دهد.
  • شما در این بازی در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخص برسید و در نهایت فرار کنید.

هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. فقط این که بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام بشه. اتاق فرار کیش و مات طبق گفته‌های خود مجموعه به شدت دلهره‌آور است و گفته می‌شود که حداقل باید تجربه ۵ بار اتاق فرار را از قبل داشته باشید. این مجموعه در حال حاضر دارای ۲ اتاق فرار فعال است؛ اتاق کیش و مات و اتاق گذر حاج زینل. اگر هم تا الان تجربه ی اتاق فرار را نداشتید، این مطلب ما به شما کمک می کند که دفعه بعدی که قرار شد با دوستانتان دور هم جمع شوید، شما آن کسی باشید که پیشنهاد اتاق فرار را می‌دهد.

کار تیمی را فراموش نکنید

کلید «مرحله قبل» و «مرحله بعد» در خود سایت تعبیه شده است. ۲- پس از رزرو آنلاین به هیچ عنوان امکان جابجایی و کنسلی سانس وجود ندارد. در صورت لغو یا انتقال سانس به زمان دیگر، مبلغ پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار