دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور شرکت کیا دیزل اسپادان

دیزل ژنراتور در بسیاری از برنامه های کاربردی در سراسر جهان استفاده می شود. به طور معمول در مکان های روستایی که به شبکه برق متصل هستند راه اندازی می شوند و می توانند به عنوان منبع اصلی برق یا سیستم پشتیبان استفاده شوند. از ژنراتورهای دیزل می توان برای جبران نیاز به حداکثر قدرت در شبکه استفاده کرد زیرا می توان آنها را بدون ایجاد زمان تأخیر به سرعت روشن و خاموش کرد. ژنراتورهای مورد استفاده در تنظیمات تجاری از ۸ کیلو وات تا ۲۰۰۰ کیلو وات متغیر هستند. پس از هر ۲۰۰۰ ساعت کارکرد موتور، دستگاه تنفس موتور باید با سوخت دیزل تمیز گردد. تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور بر روی هواگیرها با برداشتن محفظه ها، برداشتن هواگیر از درپوش سرسیلندرها، شستن و پاکسازی آن ها با هوای فشرده انجام می شود.

اتمام سوخت ژنراتور دیزلی

دقیقاً مانند یک وسیله نقلیه، موتور علاوه بر انرژی مکانیکی مقداری زیادی گرمای کارا سهند اتلافی تولید می‌کند. توانی که در آلترنانور برقرار است نیز از طریق گذر جریان از سیم‌هایی که دارای مقاومت هستند، گرما تولید خواهد کرد. باز هم مشابه یک خودرو، این گرما با یک مایع خنک‌کننده، غالباً اما نه لزوماً آب، خنک می‌شود. مایع خنک‌کننده پس از خنک‌کاری از مبدل حرارتی عبور می‌کند و گرما را به طور معمول در هوا و یا گاهی اوقات درون یک مایع خنک‌کننده ثانویه تخلیه می‌کند. این بخش، انرژی مکانیکی حاصل از چرخش محور را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. فارادی در اوایل دهه ۱۸۳۰ القای الکترومغناطیسی را کشف کرد (یا حداقل، توصیف کرد).

  • یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب، توان الکتریکی مورد نیاز شما است.
  • تمام قطعات مکانیکی باید برای چک کردن فرسودگی و خرابی بررسی شوند.
  • المنت دومی کوچکتر بوده و به عنوان عضو ایمنی و تکمیلی استفاده می شود.
  • موتور ژنراتور که می توان آن را اصلی ترین و لازمه ی تولید برق دانست می باشد که با مصرف سوخت دیزلی ژنراتور متصل به خود را به گردش در می آورد و موجب تولید برق می شود.
  • شاسی ، باک و اگزوز ادواتی هستند که به بخش کوپله کردن دیزل ژنراتور مربوط میشود.
  • برای ایمنی و محافظت از خود در برابر صدمات ، تمام دستورالعملهای توصیف شده در دفترچه دیزل ژنراتور را با دقت بخوانید ، بفهمید و رعایت کنید.
هشدار های امنیتی برای موتور دیزل ژنراتور تفاوتی با دیگر موتور های دیزل ندارد. ملاحظاتی که باید برای ایمنی دیزل زنراتور ها در نظر گرفته شود نه تنها شامل ایمنی خود شما بلکه شامل ایمنی خود ژنراتور و موتور ژنراتور نیز می شود. دیزل ژنراتور نوعی ژنراتور است که به وسیله یک موتور که از سوخت دیزل استفاده می کند، کار می کند.

دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور شرکت کیا دیزل اسپادان

برق مداوم مانند توان اصلی است، اما دارای یک بار اساسی است، می تواند به طور مداوم برق یک بار ثابت را تأمین کند، اما توانایی تحمل شرایط اضافه بار یا بارهای متغیر را ندارد. تفاوت اصلی بین برق اصلی و برق مداوم این است که مجموعه ژنراتور منبع تغذیه می تواند با تغییر بار در عرض چند ساعت حداکثر توان را تأمین کند که می تواند به ظرفیت بیش از حد ۱۰٪ برسد. خسارات ناشی از قطع برق شبکه سراسری در کارخانجات و صنایع بسیار زیاد میباشد که از ان جمله میتوان به مواردی نظیر توقف خط تولید . میدان مغناطیسی ایجاد شده به مرور به انرژی الکتریکی تبدیل شده و برق تولید میشود.

سوخت دیزل که همان سوخت مصرفی در ژنراتورهای دیزلی می‌باشد، نوعی سوخت فسیلی بوده که از تقطیر نفت خام به دست می‌آید. گازوئیل به نسبت بنزین، آلاینده‌های کمتری تولید می‌کند و به مراحل تصفیه کمتری نیز نیاز دارد. اما با این حال به نسبت سوخت گاز طبیعی تولید آلاینده بیشتری دارد.

از این رو نگهداری خطوط ارتباطاتی در تمامی کسب کار ها امر حیاتی محسوب می شود. وجود برق اولین امر حیاتی برای زنده نگهداشتن تمامی این تکنولوژی ها می باشد. هم اینک تمامی مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات تامین مولد برق اضطراری را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده اند. وجود دیزل ژنراتور از نوع تامین برق اضطراری در این بخش کمک های بسیار حیاتی را انجام داده است. پارامتر های مختلفی وجود دارند که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار می دهند.

دیزل ژنراتور بنز

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار