لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب

لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب

پخش موسیقی از موبایل، پخش موسیقی از هارد تحت شبکه، دسته بندی آهنگ ها ، پخش همزمان موسیقی های متفاوت در چندین اتاق، رادیوهای اینترنتی و سرویس های پخش موسیقی رایگان بخشی از امکانات خانه هوشمند در زمینه موسیقی است. تصور اینکه نیازی نیست تمام ترموستات های یک ساختمان اداری و روشنایی های محیطی را روشن و خاموش کنید، کاربری سیستم های هوشمند اداری را آسان می کند. مشتری می تواند از تمام پتانسیل های سیستم هوشمند براساس نیاز و سلیقه خودش استفاده کند و تمام امکانات پروژه در این بخش بر اساس سلیقه کارفرما و کاربری پروژه راه اندازی و تحویل می شود. فکر کنید هنگام آشپزی کاری خارج از منزل نیز دارید حال چه می شود؟ شما مجبور هستین یا به غذای خانه رسیدگی کنید تا از بین نرود و به موقع حاضر شود یا به کار خارج از خانه بپردازید.

لایه ها و یا بخش های تشکیل دهنده خانه هوشمند

با هوشمند سازی ساختمان به روش بی سیم دیگر دستگاه ها نیازی به سیم کشی ندارند بلکه تجهیزات به وسیله امواج رادیویی با یکدیگر تعامل برقرار می کنند. خانه‌های هوشمند می‌توانند به کمک قابلیت‌های دسترس‌پذیری مانند سیستم‌های فرمان صوتی برای قفل کردن درهای خروجی، تنظیم روشنایی اتاق‌ها یا حتی کار با کامپیوتر، راحتی و آسایش بیشتری را برای سالمندان و افراد کم‌توان فراهم کنند. از شرکتی که شیفته‌ی هرچه کوچک‌تر کردن محصولات تکنولوژی است باید هم انتظار ساخت خانه‌ی هوشمند کوچک داشت. به کمک یک اپلیکیشن روی تبلت می‌توان روشنایی خانه را تنظیم کرد، در را قفل کرد، ورود بدون کلید با تشخیص چهره را فعال کرد و دمای اتاق را تغییر داد. در این خانه یک سرور رسانه‌ی مرکزی از تمام گوشی‌های متصل، به‌روزرسانی‌هایی را به نمایشگرهای نصب‌شده در سراسر خانه می‌فرستد. علاوه بر این، یک سیستم اتوماسیون مرکزی تمام سیستم‌های روشنایی، گرمایشی، تهویه، سرگرمی و امنیتی را کنترل می‌کند و در عین حال به‌عنوان سیستم ارتباط داخلی یا همان اینترکام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پمپ های آب روشن می شوند، شیر های مربوط به هر بخش باز شده کار آبگیری آغاز می شود بعد از رسیدن آب به مقدار نیاز شیرها به تدریج بسته شده و آبگیری متوقف می شود. سپس سیستم تصفیه با بررسی و آنالیز سلامت آب به صورت هوشمند اقدام به تنظیم سلامت آب می کند. و در نهایت سیستم هوشمند دمای آب ایده ال شما را تنظیم کرده و هنگام ورود شما کلیه امور انجام شده و مجموعه قابل استفاده می باشد.

  • قیمت کنترل کننده های مرکزی هوشمند سازی خانه در مقایسه با سایر تجهیزات به نسبت بالا بوده به همین دلیل استفاده از آن متناسب با بودجه صورت می گیرد.
  • از دیگر فعالیت های شرکت راه اندازی سیستم اطفا حریق، دزدگیر منزل، دزدگیر اماکن و خرید و فروش تجهیزات اعلام حریق و دوربین مداربسته میباشد.
  • با سلام / جهت اخذ نمایندگی شرکت خانه هوشمند پلان، می توانید درخواست خود را از طریق صفحه درخواست نمایندگی ارسال کنید.
  • سیستم خانه هوشمند قابلیت تعریف سناریوهای مختلف را به کاربر ارائه می کند.
  • به هر حال ممکن است شما در حال رانندگی به سمت خانه باشید و با توجه به خاموش بودن زنگ هشدار سیستم در حال رانندگی متوجه این اخطار نشوید که در این صورت سیستم امنیتی بعد از ارسال اعلان به شما .

پمپ ها برای پمپاژ مایعات از جمله آب مورد استفاده می گیرند موارد مصرف آنها می تواند آبیاری فضای سبز یا پر و خالی کردن استخر باشد. انواع موتورهای الکترونیکی برای اهداف مختلف استفاده می شوند از جمله باز و بسته کردن پرده ، باز و بسته کردن در و … میکروفن با آن می توان صدای محیط را ضبط کرده و به سیستم مرکزی یا دستگاه ضبط کننده ارسال کرد. سنسوری است که رطوبت محیط یا خاک را اندازه می گیرد و بیشتر در محیط های باز و فضای سبز جهت آبیاری هوشمند به کار برده می شود.

شیر آب:

نگاه کردن در آینه‌ی حمام این ساختمان نه‌تنها انعکاس صورت شما، بلکه اخبار و وضعیت آب‌و‌هوا را نیز نشان می‌دهد. می‌توانید برای دوش گرفتن محدودیت زمانی تعیین کنید تا وقتی از این حد عبور کرد، به شما هشدار بدهد. سیستم اعلان حریق به صورت خودکار تأثیری بر عملکرد سیستم تهویه ندارد و …. در یک ساختمان هوشمند، مجموعه ای از سنسورها وجود دارد که اطلاعات مختلفی نظیر میزان روشنایی ناشی از نور روز، دمای اتاق، حضور افراد در اتاق، آتش سوزی، وقوع سرقت و … را می توانند دریافت کنند. با وجود پیچیده و پیشرفته بودن تکنولوژی خانه هوشمند، نکته جالب توجه در رابطه با آن این است که تقریباً در سرتاسر دنیا می‌توانید به سادگی به تجهیزات و تخصص مربوط به آن دسترسی داشته باشد.

پس از اتمام پروژه با توجه به نوع قرارداد ضمانت اجرایی کامل به مشتریان عزیز داده می شود. این مجموعه با مشاوره رایگان متخصصین خود، طراحی پروژه های ساختمانی شما را به طور کاملا تخصصی انجام می دهد. در صورت کافی بودن نور روز، نور چراغ ها کاهش می یابد تا انرژی الکتریکی کمتری مصرف شود. در صورت وقوع آتش سوزی یا سرقت، از طریق پست الکترونیکی یا پیام کوتاه تلفن همراه خانه هوشمند ، خبردار شود.

کرکره برقی و جک برقی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار