آموزش دوخت پرده رومن و نصب آن با کمترین هزینه و تجهیزات پرده مدرن سروین دکور

در این بخش به هر سوالی که ممکن است از بابت خرید این پرده ها برای شما به وجود بیاید پاسخ داده می شود. لذا پیشنهاد می کنیم با نحوه باز کردن و نصب مجدد پرده کاملا آشنا شوید تا در مرحله شستشو با مشکل مواجه نشوید. و زبرا اشاره نمود که البته در صورت انجام این کار توسط افراد حرفه ای می توان بر این محدودیت غلبه کرد.

هرآنچه باید درمورد پرده برقی بدانید

پرده های رومن در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و اگر فضایی که قرار است شما پرده را در آنجا نصب نمایید کوچک می باشد بهتر است از پرده رنگ روشن استفاده نمایید. پرده های رنگ تیره برای مکان های بزرگ و دلباز انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. ویژه ترین محصول سناتکس در این حوزه پرده های اسکرین شید می باشد که ضمن حفظ چشم انداز بیرون منزل شما از دیده شدن فضای داخلی خانه جلوگیری می نماید. یکی دیگر از مزایای این پرده‌ها این است که تمیز کردن و شست و شوی آن‌ها نسبت به سایر پرده‌ها آسان‌تر است.

  • نوار رفلت نوار پرده هایی باریک است که می تواند حلقه دار یا بی حلقه باشد.
  • تفاوت شید رومی خمیده با شید رومی مسح این است که شید خمیده در حالت باز شده چین‌های افقی نرمی با فواصل منظم در سرتاسر پرده دارد.
  • پرده زبرا کودک یکی از زیباترین مدل ها برای اتاق دختران و پسران است.
  • زمانی که پارچه به‌صورت مجموعه‌ای از هلالی های پف دار و در ردیف‌های عمودی کوک زده می‌شود، شید اتریشی شکل می‌گیرد.
  • در این مقاله انواع مدل های پرده فانتزی رنگی، پرده دکوراتیو فانتزی، پرده های پوستری فانتزی ارائه می شود.
سناتکس ضمن تولید انواع پرده های استاندارد امکان تولید انواع حریر و تور و پارچه های ژاکارد را با بالاترین کیفیت و به روز ترین طرح و رنگ را دارا می باشد. برای دریافت کاتالوگ و بروشورها و بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان مجموعه ما کافیست از طریق پل های ارتباطی با ما در تماس باشید. یکی از پرده‌هایی که برای پنجره‌های معمولی گزینه‌ خوبی است پرده رومن و شید است.

شما می‌توانید به راحتی عبور و مرور نور را تنظیم کنید؛ به طوری که اگر نور شما در روز زیاد شد می‌توانید مقدار کمتری از پرده را جمع کنید. تنظیم مقدار نور وارد شده به محیط، برای اتاق خواب‌ها بسیار مناسب می‌باشد. به هنگام شب پرده‌ها را کاملاً باز کرده و در هنگام روز پرده‌ها را به سمت بالا جمع کنید تا از نور آفتاب بهره‌مند شوید.

۶۰ مدل کابینت ام دی اف ۱۴۰۱ با طراحی روز و جذاب

توجه داشته باشید که اگر معماری منزل شما کلاسیک است، از این پرده‌ها حتماً استفاده کنید و این پرده‌ها را معمولاً بارنگ‌های شیک و لوکسی مثل آبی فیروزه‌ای، طلایی یا زرشکی می‌بینیم. به دلیل ظاهر کلاسیکی که دارد، این روزها افراد آن را به پرده های چین دار سنتی ترجیح می دهند. نکته جالب اینجاست که جنس پرده رومن معمولا از جنس کتان یا مخمل کبریتی است که بتواند انسجام و استحکام خود را حفظ کند. پرده های شید در انواع مختلفی مانند شید رول، شید تکی، شید دبل (روز و شب)، شید رومی، شید بالونی، شید زبرا، پرده شید بامبو و… تولید شده‌اند. همیشه قبل از خرید این محصولات از هماهنگی انها با پرده رومن اطمینان حاصل فرمایید. یکی از نکته هایی که در این خصوص باید توجه داشت این است که ممکن است قسمتی از پرده خود را از بقیه قسمت ها روشن تر کند که ظاهر جالبی نخواهد داشت.

پرده رومن می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای شما داشته باشد به طور مثال در دوخت پرده‌ها نیاز به استفاده از آستر پرده نمی‌باشد به این خاطر که این مدل پرده‌ها دولایه هستند. سایز ها عرض استاندارد پرده رومن شید معمولا کمتر از ۱۳۰ سانت می باشد البته امکان تولید عرض بیشتر وجود دارد اما معمولا برای حفظ کیفیت عملکرد در عرض های بیشتر از دو یا چند رومن شید استفاده می شود. ترکیب پلی استر نحوه شستشو اگر در منزل قصد دارید پرده را بشویید، کافیست ماشین را در حالت delicate یا handwash قرار داده و با استفاده از مایع لباسشویی با کمترین دور خشک کن شستشو نمایید.

آموزش دوخت پرده رومن و نصب آن با کمترین هزینه و تجهیزات پرده مدرن سروین دکور

ابتدا بهتر است کمی درباره ساخت سالن آمفی تئاتر فلاویان (که به کولوسئوم روم معروف است) به شما اطلاعات بدهیم. در زمان‌های قدیم که هنوز استفاده از پرده به‌ روش‌هایی رایج برای افزایش زیبایی منازل تبدیل نشده بود، مردم روم برای ممانعت از ورود گرد و خاک به درون خانه‌های خود، از پوشش‌های پارچه مانندی استفاده ویستا پرده می‌کردند. طرح و رنگ های مختلفی برای اون وجود داره که به دکوراسیون منزل هم کمک میکنه. پاسخگویی پرده رومن به تمامی خواسته مشتریان موجب استقبال از آن برای استفاده در پذیرایی شده است.

از آنجایی که در این مدل، جمع و باز شدن پرده مد نظر است، لازم است پارچه انتخاب شده فاقد کش باشد. امّا اولین پرسشی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد، محل مناسبی است که بتوانید از این پرده استفاده کنید. به طور کلی ظاهر یک پرده نقش بسیار اساسی را در این باره ایفا می کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار