خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری آی تی پشتیبان

با پیاده سازی سیستم ویپ امکاناتی مثل صف تماس، پاسخگویی خودکار، صندوق صوتی، نظرسنجی از مشتریان و قابلیت های دیگر می‌توانید به صورت حرفه‌ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید. از آنجا که تعداد شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری و حتی اداری در تهران بیشمار است، رقابت زیادی بین شرکت‌ها وجود دارد. از این رو هریک از شرکت‌ها می‌کوشند شبکه‌ای قدرتمند در سازمان خود داشته باشند و از خدمات کامپیوتری عالی بهره‌ مند شوند. ناگفته نماند که خدمات شبکه در تهران تنها مختص شرکت‌های بزرگ نیست، و شرکت‌های متوسط و کوچک نیز متناسب با نیاز خود خدمات شبکه دریافت می‌کنند. این خدمات می‌تواند شامل نصب یک نرم افزار یا پیکربندی یک سیستم و یا پشتیبانی از شبکه یک سازمان باشد. به دلیل بروزرسانی هر روزه شبکه های کامپیوتری همیشه از بروزترین و جدیدترین تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری جهت راه اندازی شبکه استفاده نمایند.

افزایش امنیت شبکه

در صورتی که شبکه شما بزرگتر از یک شبکه معمولی است، نیاز به دریافت خدمات از یک متخصص را دارید. پیشگام رایانه با ارائه خدمات حضوری و آنلاین شبکه کامپیوتری می تواند چالش های پیش آمده برای شما را حل کند. ما علاوه بر کیفیت و سرعت عمل بالا در خدمات شبکه های کامپیوتری، سعی کرده ایم که قیمت ها را نیز متعادل نگهداریم تا مشتریان گرامی بتوانند با کمترین قیمت بهترین خدمات را دریافت کنند. علاوه بر آن نیروهای متخصص ما به صورت شبانه روزی و به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. پاسخگویی سریع و رفع مشکلات تخصصی و ارائه راهکارهای فنی شبکه از مزایای دریافت خدمات از پیشگام رایانه است. نیروهای شبکه پیشگام رایانه به صورت شبانه روزی و دائمی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی هستند.

خدمات شبکه : پسیو شبکه ، شامل چه خدماتی می باشد ؟

خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری آی تی پشتیبان خدمات شبکه ای شامل راه اندازی شبکه های اکتیو و پسیو ،خدمات امنیت شبکه ، پشتیبانی و نگهداری شبکه ، رفع عیب و ایراد های شبکه و … از جمله خدماتی که پیشگام رایانه به مشتریان خود ارائه می دهد، کابل کشی شبکه های کامپیوتری است. فرآیند کابل کشی شبکه در پیشگام رایانه مطابق با استانداردهای روز جهانی انجام می شود.

مطالب ذکر شده به خوبی گویای این امر است که فرداد شبکه بهترین انتخاب برای مدیران است. خدمات پسیو شبکه را در منابع گوناگون ستون فقرات شرکت تعریف کرده‌اند زیرا کیفیت شبکه به آن وابسته است. خدمات پسیو شبکه در واقع اشاره به خدمات کابل کشی و اعمالی دارد که در آن از نیروی برق استفاده نمی‌شود. برای اجرای درست این خدمات، اصولی وجود دارد که عدم رعایت آن خرابی شبکه را در پی خواهد داشت. به طور مثال عدم رعایت اصول پسیو شبکه می‌تواند منجر به تداخل با میدان های مغناطیسی سازمان‌های مجاور شود.

خدمات سرور

برخورداری از خدمات شبکه هزینه‌های عملیاتی، نگهداری، سخت افزار، نرم افزار و زیرساخت را کاهش می‌دهد. شرکت‎ها می‌توانند بودجه سالانه فناوری اطلاعات خود را حداقل 25 درصد کاهش دهند. علاوه بر این، این هزینه‌ها زمانی که به شکل هزینه ثابتی در می‌آیند، کنترل بهتر و قابل پیش بینی‌تری دارند زیرا سیستم‌های کامپیوتری شرکت توسط خدمات شبکه مدیریت می‌شوند. برونسپاری خدمات یکی از روش های بهینه و کارآمد برای کاهش هزینه و دریافت خدمات تخصصی و فنی در اسرع وقت است.

  • در صورت نیاز به همکاری با بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران می‌توانید با مجموعه ترازنت تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان خدمات شبکه بهره مند شوید.
  • سعی ما بر آن است با مدیریت بهینه شبکه شما و بازدیدها و بررسی های دوره ای مشکلات را پیش از تبدیل شدن به فاجعه عیب یابی انجام خدمات شبکه و رفع کنیم.
  • یک شرکت معتبر وجود یک کارشناس پشتیبانی شبکه از زمانی که شما به مشکل بر میخورید یا درخواستی را اعلام می کنید ، تضمین می کند که در حداقل زمان ممکن (با توجه به مشکل و اهمیت موضوع و تاثیر آن بر روی کسب و کار شما) درخواست شما را انجام دهد.
  • شرکت رایان پشتیبان با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه خدمات شبکه، مفتخر است بهترین خدمات را برای انواع سازمان ها و کسب و کارهای تجاری در سراسر ایران ارائه دهد.
  • متناسب با نیاز مخاطب و خطای به وجود آمده در شبکه، پشتیبانی یا به صورت ریموت و از راه دور و یا به صورت حضوری انجام خواهد شد.
خدماتی چون طراحی، انتخاب تجهیزات مناسب، کابل کشی و پسیو، ترانکینگ، سینی کابل، آرایش رک و… شامل کابل کشی ساخت یافته برای برقراری ارتباط کابلی در مجموعه ای مانند اتاق سرور یا دیتاسنتر می باشد. لذا، درنظر داشته باشید یک شرکت باید داری تجارب زیاد در حوزه شبکه باشد . این تجربه‌ها می‌تواند شامل خرید تجهیزات شبکه ، اجرا و نگهداری شبکه باشد.هرکدام از این فعالیت‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا یک شبکه پایدار و با امنیت بالا داشته باشید. سانترال های نسل جدید به دلیل استفاده از بستر شبکه و سیگنال های کاملا دیجیتال دارای بالاترین کیفیت صدا هستند . این سانترال ها که معمولا دارای یک دستگاه مرکز یا ویپ سرور مدیریت می شوند بسیاری از امکاناتی را که در سانترال های قدیمی باید بصورت سخت افزاری خریداری می شدند را بصورت پیش فرض دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار