کتاب های کمک درسی دهم تجربی گاج مارکت | ketabko

3 کتاب محبوب کمک درسی برای درس فیزیک دهم تجربی در ادامه ذکر شده است که پیشنهاد می کنیم قبل از خرید کتاب های کمک درسی برای این درس حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید. کتاب های سه بعدی شامل درس‌نامه‌ای کامل و ساده به همراه نکات و مثال‌های متنوع هستند. این درس‌نامه‌ها به‌گونه‌ای تنظیم شده‌اند که دانش‌آموز هیچ‌گاه تست زدن را فراموش نکند! در بخش تست‌ها نیز تعداد زیادی تست به‌صورت طبقه‌بندی شده به همراه پاسخ‌نامه تشریحی تقریباً کاملی ارائه شده است. این کتاب هم برای آمادگی دانش‌آموزان در سال کنکور و هم برای تربیت ذهن دانش‌آموزان پایه دهم تألیف شده است.

بهترین کتاب های کمک آموزشی دین و زندگی دهم رشته های ریاضی و تجربی

کتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو، شبیه به گام به گام منتشران، در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار می‌گیرد که در آن پرسش‌ها، سؤال‌ها و فعالیت‌های کتاب های مختلف درسی پاسخ داده شده‌اند. در این کتاب، در هر قسمت، درس‌نامه‌ای به همراه اشتباهات رایج، مثال‌ها، تمرین‌های متنوع و پاسخ‌نامه مفصل و تشریحی ارائه شده و در هر بخش نیز آزمون‌هایی برای سنجش دانش‌آموزان درنظر گرفته شده است. با استفاده از این کتاب، دانش‌آموزان می‌توانند تمامی مطالب را آموخته و معدل خود را بالا ببرند.

در این کتاب، سؤالات پیچیده کنکور عیناً و یا شبیه‌سازی شده آورده شده است. کتاب های آی کیو برای سنجش و یادگیری پیشرفته دانش‌آموزان تدوین و تألیف شده‌اند. کتاب های کمک درسی برای همه ی درس ها و مقاطع وجود دارد اما والدین باید کتاب مناسب با فرزند خود را تهیه کنند . پرسش های چهار گزینه ای ریاضی سال دهم تجربی میتونه بهترین انتخاب باشه چرا که هم زمان تست زنی شمارو افزایش میده هم شمارو با سوالات قبلی آزمون یا کنکور آشنا میکنه.

انتشارات مهروماه

کتاب های کمک درسی نکات کتاب های درسی را برای دانش آموزان به بهترین روش توضیح می دهد و تمرین های کتاب درسی را به زبان ساده حل می کتاب کمک درسی دهم کند . استفاده کردن از کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی بسیار مفید است زیرا برخی از مطالب کتاب درسی که برای دانش آموزان نامفهوم است با استفاده از مثال های متنوع کتاب کمک درسی قابل فهم می باشد . بخش اول « تست های مطابق با کتاب درسی» است که هم گام با مباحث تدریس شده است و سوالات در آن به صورت تفکیکی و بر اساس قلمرو های زبانی ، ادبی و فکری طراحی شده. حل این سوالات به شما کمک می کند یادگیری خود را از متن درس کامل کرده و به تثبیت برسانید.

  • مطالعه این کتاب های آموزشی را می‌توان به‌عنوان یک تدریس مجدد در نظر گرفت.
  • مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز، در این پایه، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند.
  • در کتاب درس پک مهر و ماه، همان‌طور که از نام این کتاب پیداست، خلاصه همه دروس به همراه مثال و پاسخ به‌تمامی سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی ارائه شده است.
  • زبان انگلیسی دهم تست مبتکران مناسب رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد.
  • دانش‌آموزان با انتخاب کتاب صحیح از میان لیست کتاب های انتشارات گاج، می‌توانند تجربه خریدی هوشمندانه را داشته باشند.
  • مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است.
کتاب های کمک درسی دهم تجربی گاج مارکت | ketabko

این کتاب ها شبیه به کتاب درسی اند اما جلوه‌های بصری بیشتر و ادبیات صمیمانه‌تری دارند. در بخش تمرین، تست‌های زیاد با پوشش کامل کتاب های درسی ارائه شده است. این سؤالات با پاسخ‌نامه تشریحی همراه هستند که تمامی راه‌حل‌ها را پوشش می‌دهند، اما همچنان نیازمند خلاقیت دانش‌آموزان است. کتاب های تست نشر الگو با ایده آماده کردن دانش‌آموزان برای کنکور از همان ابتدای دوره متوسطه دوم نگارش و تألیف شده‌اند. فروشگاه اینترنتی کتاب لند یکی از برترین منابع خرید کتاب زبان با محوریت آموزش است.

خرید بسته واجب دهم تجربی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار