شیکترین مدل مبل سلطنتی 2022 با رنگبندی های کاملن جذاب ویژه نوروز 1041-مبل سید

نمونه‌ای از چنین مبل‌ها را معمولاً می‌توانید در کاخ‌های خرید مبلمان سلطنتی قدیمی ایرانی ببینید. معمولاً هم اولین ایده استفاده از آن نیز بازمی‌گردد به کاخ‌های بزرگ و همین‌طور سالن‌هایی که پادشاهان در آن زندگی می‌کردند. پیش‌ازاین که به سراغ بررسی انواع مبل‌های کلاسیک، مبل سلطنتی ترک و کلاسیک رویم. همان گونه که اشاره شد، مبل‌های سلطنتی دارای منبت کاری بوده و اصلی‌ترین ویژگی‌شان نیز همین امر است. داشتن تاج نیز یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی مبل های استیل بوده و معمولا نیز همراه با منبت و نقش و نگار فراوان می‌باشد. اما در واقع این طور نبوده و نام استیل در این مبل‌ها نشانگر کلمه استایل انگلیسی یعنی style است که به خاطر زیبایی‌شان به آن‌ها اطلاق می‌شود.

برای خرید مبل استیل جدید باید حتما به فضایی که این مبل را اشغال می کنند توجه داشته باشید. یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید مبل استیل مد نظرتان باشد نوع کلاف مبل است. مبل استیل همایون همایون را می‌توان باشکوه ترین و مجلل ترین مبل استیل در بین همه مدل ها دانست که با منبت کاری ظریف خود روی دسته ها، پایه ها و تاج هایش وارد هر محیطی که شود آن را تحت تاثیر شکوه و جلال خود قرار می‌دهد. همایون از جمله مدل های مبل سلطنتی مصری نیز به شمار می‌رود. سبکی که بیشتر با منبت کاری روی دسته ها و پایه های مبل شناخته می‌شود. وقتی اقدام به خرید مبل سلطنتی کردید لازم است که برای چینش آن در خانه یک سری فاکتورها را حتماً رعایت کنید.

معمولاً هر چه مبل سلطنتی سنگین‌تر باشد قیمتش نیز افزایش می‌یابد. قیمت همه مدل های مبل کلاسیک در تمام شعبات پارس چوب ترنج بر اساس قیمت سایت رسمی ما تعیین شده است و در سراسر ایران یکسان است. این مطلب درانواع مبل سلطنتی ارسال شده وآرتام مبل، لاکچری ترین مبل های سلطنتی 2022 (+قیمت و عکس )، لاکچری ترین و لوکس ترین مبل های 2022 (+عکس و قیمت 1401) برچسب گذاری شده است.

مقاومت و دوام بالا از جمله اصلی‌ترین، کلیدی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که سبب می‌شود مبل سلطنتی ترک، مبل سلطنتی کلاسیک همیشه در دسته پرفروش‌ها قرار بگیرند و ترجیحاً انتخاب اول ایرانی‌ها و بخصوص آسیایی‌ها باشند. نمی‌توان یک تعریف دقیق و واحد برای این متریال در نظر گرفت. اما معمولاً طرح‌های قدیمی و لوکس و مشاهیر روی این مبل‌ها به کار گرفته می‌شوند.

که توسط رویه کار های حرفه ای گالری مبلمان دیدونوم انجام می شود، اسفنج یا فوم نشیمن گاه با پارچه مرغوب روکش شده و رویه مبل آماده می شود. در ادامه شما را با مفهوم مبل استیل چیست بیشتر آشنا می کنیم. این کار با هماهنگی مسئول فروش امکان پذیر است و شما میتوانید مبلمان خانه خود را با هم ست نمایید. جا داره ی تشکر جانانه کنم از بخش فروش تون که با این همه تماس من و پیگیری هام خیلی صبورانه و با دقت جواب می دادند. از مبلی که خریدم ازتون کاملا راضی ام و همون رنگی که خواسته بودم شده دوستش دارم. دقیقا همون چیزی شده بود که تو سایت نمایش داده بودید.

مبل استیل افشار افشار یکی از باشکوه ترین و مجلل ترین مدل های مبلمان سلطنتی به حساب می‌آید که با تاج بلند و دسته ها و پایه های منبت کاری شده خود حسی سلطنتی و اشرافی را به خانه شما خواهد بخشید. قسمت های چوبی این مبل متمایل به رنگ قهوه ای است که همراه با رنگ طلایی جلوه اشرافی بودن مدل سلطنتی افشار را چند برابر می‌کند. تا به اینجا در خصوص راهنمای خرید مبل کلاسیک و سلطنتی صحبت کردیم. حالا لازم است به این موضوع اشاره کنیم که این مبل‌ها باید بر اساس ساختار و چیدمان خاصی در خانه کنار هم قرار داده شوند. معمولاً در این مورد شما آزادی عمل زیادی دارید و می‌توانید از یکی از تکنیک‌های زیر استفاده کنید.

  • به‌طورکلی پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای هستند که از نظر ظاهری به سلیقه و خواست ایرانیان نزدیک هستند.
  • این محصول در قالب سرویس 7 که قابلیت تغییر به سرویس 9 را دارد به بازار عرضه می شود.
  • آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که چیدمان و دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی آرامش و حس خوبی را برایتان تداعی می‌کند؟!
  • با استفاده از این مدل مبل سلطنتی می توانید دکوراسیونی رویایی در چیدمان سالن پذیرایی منزل به وجود آورده و نظر هر فردی را جلب کنید.
  • روی قیمت مبل سلطنتی چند موضوع مهم تأثیر ویژه‌ای خواهد داشت.

مبل استیل سپنتا اگر به دنبال خرید مبل سلطنتی خاص و جدید هستید، حتما مدل سپنتا را در لیست خود قرار دهید. این مدل یکی از خاص ترین و شیک ترین مدل های مبلمان استیل است که با وارد شدن به خانه ایرانی شما، آن را نیز نسبت به منازل آشنایان شما خاص تر و متفاوت تر خواهد کرد. سپنتا را می‌توانید در رنگ های دیگری نیز سفارش داده و خریداری کنید. دی ایران تولید و عرضه کننده انواع مبل سلطنتی در تهران و سراسر کشور است . مبل سلطنتی به آن دسته از مبلها گفته میشود که کلاف آنها کاملا ظاهر است و قسمت تاج مبل بصورت چوبی میباشد . در میان انواع متنوع مبل که در بازار موجود هستند مبلهای سلطنتی معمولا به خاطر کلاف مرغوبتر و ظرافت بیشتری که در آنها بکار میرود نسبت به انواع مبل راحتی و همچنین مبل کلاسیک قیمت بیشتری دارند .

خرید و قیمت مبل سلطنتی

منبت کاری و ایجاد طرح بر روی مبل از طریق دستی علاوه بر زیبایی، قیمت بیشتری نیز دارند. در تولید کلاف مبل استیل از چوب گردو و چوب کلاف بیشتر کمک گرفته می شود. که نجارها با در نظر گرفتن استاندارها اقدام به برش چوب و ساخت کلاف می کنند. امروزه در چیدمان خانه ها سرویس مبلمان حرف اول را می زنند. بسیاری در خرید مبل از وسواس زیادی برخوردار می باشند. پس بنابراین در انتخاب وسایل پذیرایی مانند مبلمان باید توجه کافی را داشت.

پارچه مبل سلطنتی طوسی:

مبل استیل کرشمه کرشمه از جمله مدل های زیبای مبلمان استیل است که شکوه و ظرافت را توأمان دارد. این مدل‌ها نیز از جمله پرطرف‌دارترین‌ها هستند که معمولاً منبت‌های پیچیده و تاج زیادی دارند. گاهی کارهایی از این دسته در بازار یافت می‌شوند که رنگ‌هایی خیلی خاص مانند سبز و یا یاسی دارند. همین‌طور از جمله مدل‌های سنگین هستند که طیف وسیع قیمتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده و نمی‌توان گفت که صرفاً ارزان یا گران هستند. برای فضاهای بزرگ و سالن‌های عریض‌وطویل می‌توانند بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب ممکن باشند.

مبل نیمه سلطنتی با عسلی و میزوسط

هنگام چیدن مبل‌های استیل و سلطنتی در اتاق پذیرایی خانه توجه کنید که فاصله بین مبل‌های تک‌نفره و کاناپه به‌درستی رعایت شود. سعی کنید که بافاصله به دیوار، تمامی مبل‌های سلطنتی خود را به‌دور یک میز بزرگ بچینید. البته منظور این نیست که تمامی افرادی که روی مبلمان می‌نشینند به میز دسترسی داشته باشند. معمولاً افراد با بررسی قیمت مبل سلطنتی در یک فروشگاه فکر می‌کنند که نرخ نهایی در دیگر مراکز عرضه مبلمان نیز به همان شکل محاسبه می‌شود. روی قیمت مبل سلطنتی چند موضوع مهم تأثیر ویژه‌ای خواهد داشت. اول این که معمولاً روی این متریال‌ها از منبت‌کاری استفاده می‌شود.

بسیاری در خرید مبل از وسواس زیادی برخوردار می باشند.

شیکترین مدل مبل سلطنتی 2022 با رنگبندی های کاملن جذاب ویژه نوروز 1041-مبل سید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار