فیلم آموزش ارز دیجیتال آکادمی امید فدوی-همیار کریپتو

ممکن است با محبوب‌ترین کوین‌ها، یعنی بیت کوین و اتریوم آشنا باشید، اما جالب است بدانید که امروزه بیش از 5000 رمز ارز مختلف در گردش هستند. سال‌ها گذشته است، کاربران زیادی به سمت سرمایه گذاری در آن حرکت کرده اند. در همین راستا سعی بر آشنایی شما با این نوع از ارز داشتیم که امید بر مفید بودن مطلبمان در این رابطه داریم. روز به روز در حال توسعه و بسترسازی‌های مناسب تر هستند تا همه مردم بتوانند به مرور زمان اسکناس‌های کاغذی یا همان ارزهای دولتی را کنار زده و از ارزهای دیجیتال استفاده کنند. در این بین دولت‌ها به مرور زمان در حال پذیرش این نوع از ارزها بوده و قصد بر وفق دادن خود با آنها دارند.

باید های تریدینگ

سلام جناب یعقوبی وقتتون بخیر ممنون از همراهی شما درخواستتون رو منتقل میکنم تیم استاد محرابی برای شما برکت ارزو میکند. سلام استاد .همه چیز در دوره شما عالی بود و با این سوپرایز پرایس اکشن فوق العاده شد ممنونم از شما. سلام اقا مسلمی عزیز اپدیت ها رایگان در اختیار دانشپذیران دوره های اموزشیمون قرار میگیره. سلام اقای نظر ضمن سپاس از همراهی شما با تیم علیرضا محرابی برای شما آرزوی موفقیت داریم.

در این مطلب می خواهیم به صورت کامل با ارز های دیجیتال آشنا شویم و به صورت مقدماتی به آموزش ارز دیجیتال بپردازیم. ابتدای مطلب به صورت کامل به مفاهیم اولیه و آشنایی با رمز ارز ها پرداخته شده است و در قسمت بعدی مطلب به صورت کامل آموزش ارز دیجیتال و چگونگی خرید و فروش و همچنین نگهداری آن پرداخته شده است. باید توجه داشته باشید که آموزش پایه ارز دیجیتال دارای اصول و قواعد خاصی است.

دوره های غیرحضوری آموزش ارز دیجیتال

گذشته از این، تمام معاملات رمز ارزها توسط قدرت محاسباتی بسیار بالا تایید می‌شود و نسبت به سایر روش‌های سنتی، هزینه معاملاتی در آن بسیار کم است. نیاز دارید، یک رمز هم میبایست برای آن انتخاب کنید که دانستن و فراموش نکردن آن بسیار مهم است. چرا که اگر رمز را فراموش کنید امکان بازیابی آن و ورود به کیف پول فراهم نخواهد بود.

پشتیبانان آموزشی تمامی سوالات و اشکالات آموزشی شما رو به دو شیوه حضوری و در تلگرام پاسخ خواهند داد. افرادی که با تحلیل تکنیکال آشنا هستند اما با چارت خوانی آشنایی ندارند. با سلام قسمت جدید تحلیل تکنیکال بسیار کاربردی بود اگر امکانش هست آپدیت های جدیدتر هم اضافه کنید.

اما رشد آن به همین جا محدود نشد و در سال 2018 از مرز 1000 دلار گذاشت! ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم نام‌های معروفی در بین ارزهای دیجیتال هستند. در حالی که هدف بیت کوین ایجاد یک ارز جایگزین و غیرمتمرکز بود اما اتریوم آرزوها و هدف‌های بزرگتری را دنبال می‌کند. ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم در سال 2013 پروژه اتریوم را برای پاسخگویی به کاستی‌های بیت کوین ایجاد کرد. استخراج ارز دیجیتال فقط در مورد کوین‌هایی قابل اجرا است که شبکه‌ی آن‌ها بر مبنای الگوریتم اثبات کار “Proof of Work” کار می‌کند.

  • اینترنت این امکان را به کاربران می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را به‌راحتی و امنیت بالا جابه‌جا کنند؛ بنابراین تمام افرادی که به اینترنت دسترسی دارند می‌توانند از خدمات رمز ارزها استفاده کنند.
  • این کیف پول ها انواع مختلفی رو دارن و تا به امروز در نسخه های فیزیکی، نرم افزاری و تحت وب منتشر شدن.
  • بسیاری از این راهکارها، پر هزینه و پر دردسر هستند یا در صورت کم خطر بودن، به سرمایه اولیه هنگفتی نیاز دارند.
  • برای سرمایه‌گذاری در مارکت‌های بین المللی درصورتی که ساکن ایران نیستید و با حداقل سرمایه یک میلیون یورو در ساعات اداری با دفتر آلمان در تماس باشید.

اگر تراکنش‌های متعددی داشته باشید در آخر ماه با هزینه معاملاتی زیادی مواجه خواهید شد؛ اما در ارزهای دیجیتال، ماینرها هزینه تایید تراکنش‌ها را از شبکه دریافت می‌کنند و معامله‌گر هزینه‌ای را برای انجام تراکنش پرداخت نمی‌کند. تنها اگر معامله‌گر تمایل داشته‌ باشد که در صف تایید تراکنش‌ها زودتر از موعد، تراکنش خود را به تایید ماینرها برساند باید هزینه‌ای را به ماینر پرداخت کند. الگوریتم دیگری که در تامین امنیت بلاک چین دخیل است «Proof of Stake» یا «اثبات سهام» نام دارد.

فیلم آموزش ارز دیجیتال آکادمی امید فدوی-همیار کریپتو

در این شبکه هم ماینر های اصلی که معمولا تعدادشون محدوده، فرآیند پردازش و تایید تراکنش ها رو به طور کامل انجام میدن. پاداشی که این ماینر ها بدست میارن فقط به خودشون اختصاص ندره و همه ی کسایی که برای سهام گذاری اون ماینر رو انتخاب کرده باشن هم، در پاداش حاصل از ماین سهم دارن. البته سهم هر فرد با توجه به تعداد رمز ارزی که سهام گذاری کرده تعیین میشه و هر کسی که تعداد ارز بیشتری رو در شبکه داشته باشه، سود بیشتری رو هم دریافت میکنه. از مهمترین ارزهایی که از این روش استفاده میکنه میتونیم اتریوم رو نام ببریم که به تازگی و به منظور افزایش سرعت و کاهش هزینه های تراکنش هاش، الگوریتمش رو از اثبات کار به اثبات سایت سهام تغییر داده. تا این قسمت از مقاله آموزش ارز دیجیتال پایه و گام به گام، سعی کردیم که اطلاعات جامع و کاملی رو با زبان ساده در مورد کلیات ارزهای دیجیتال و نحوه ی کارکرد اون ها در اختیارتون بذاریم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار