رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما-آل اسکیپ مجله اینستاگرام فالوور | allescape

جالب اینجاست که این اتاق فرار از گزینه‌های سخت است؛ درجه سختی آن 87% تخمین زده شده. سناریوی اتاق فرار جنون زندان هم همان طور که از اسمش پیداست حال‌وهوای زندان دارد و باید از دست یک قاتل که در واقع زندانبان شماست فرار کنید. اگر هم تا الان تجربه ی اتاق فرار را نداشتید، این مطلب ما به شما کمک می کند که دفعه بعدی که قرار شد با دوستانتان دور هم جمع شوید، شما آن کسی باشید که پیشنهاد اتاق فرار را می‌دهد.

اتاق فرار خوابگر

اگر گیمر هستید، بی شک بازی تا سپیده دم یا Until Dawn را شنیده اید یا شاید هم تجربه بازی آن را داشته اید. یک بازی بسیار ترسناک و مهیج و بخصوص زمانی که از هدفون های مخصوص بازی که صدا را با جزئیات بالا پخش می کند این بازی را انجام دهید، اوج ترس و هیجان را تجربه خواهید کرد. با این حال، وکیل مادر جولیا جان باروک او را بیگناه میداند و از شما و تیمتان که از دوستان جان باروک هستید، درخواست کمک دارد تا مخفیانه وارد خانه خانواده لورن شوید و مدارکی را جمع آوری کنید که ثابت کند مادر جولیا بیگناه بوده. بعد از مدتی، جابر که شیطان در بدنش حضور داشت علی خان نقره چی و خاتون را کشت و کشتن آن ها باعث شد شیطان به همراه جابر در این خانه حبس شود. الان این خانه مملو از راز ها و اتفاقات عجیب و مرموز است و شما قرار است وارد این خانه شوید.

رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما-آل اسکیپ مجله اینستاگرام فالوور | allescape

در حین حل معما ممکنه با یک سری چالش‌ها و موانع روبرو بشید مثل موجودات زنده (اکتور) ، تصاویر خاص ، صدای ترسناک یا … . محیط این اتاق مانند یک هتل طراحی شده که داستان آن بسیار به واقعیت نزدیک باشد. یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود کشته می‌شود. شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید شد. سناریو این بازی این گونه است که شما وارد یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ها برای سرقت می‌شوید. ازآنجایی‌که این بانک سیستم‌های امنیتی بسیار قوی‌ای دارد، به‌محض ورود شما آژیر خطر فعال می‌شود و شما در همان ابتدای بازی فقط ۱۵ دقیقه وقت دارید تا آن را غیرفعال کنید.

مجموعه اسکیپ ایلوژن | ILLUSIONROOM.IR

با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتا بالایی هم برخوردار است، پس حین بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید. اگر شما نیز برای گذراندن وقت با دوستان‌تان، به دنبال پیدا کردناتاق فرار ترسناک در تهرانپارسباشید، مراجعه به اسکیپ تایم پیشنهاد می‌شود. در این اتاق فرار هیجان انگیز، می‌توانید اتاق فرار قبرستان نفرین شده را تجربه کنید و بدون درنظر گرفتن واقعیت زندگی، در آن به بازی بپردازید.

داستان اتاق فرار طاق خونی هم مربوط به همین محله طاق خونی در اسکیپ روم اقتباسی شهر بوشهر است. محلی ها از گذشته تا به امروز بر این باورند که یک موجودی شیطانی در این منطقه طاق خونی زندگی می کند و به واسطه این موجود شیطانی، اتفاقات وحشتناکی در منطقه رخ داده. شما به همراه تیمتان کارشناسانی هستید از طرف شرکت هیلتون (شرکت هیلتون از شرکت های مطرح خرید و فروش ملک و زمین است) و ماموریت دارید به محله طاق خونی مراجعه کنید و با بررسی زمین ها و ملک ها، آن ها را ارزش گذاری کنید. برای دسترسی به اتاق فرار غفلت در غرب تهران وارد اتوبان خرازی غرب شوید تا به خیابان جنگلبانان جنوب برسید. در این خیابان وارد خیابان میلاد و سپس کوچه میلاد چهارم شوید تا به تقاطع میلاد پنجم و میثاق برسید. برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست از طریق خیابان نیرو هوایی وارد خیابان نیرو هوایی یکم شوید و در انتهای خیابان وارد کوچه مسعودیان شوید.

  • هوا بارانی بود و آن ها در انتهای مسیر بودند که یک جاده خاکی بود و ناگهان، جسمی محکم به ماشین برخورد کرد طوریکه پدرش به عنوان راننده ماشین، با تمام قدرت روی ترمز کوبید.
  • اتاق فرار تله مرگ در دالون، چالشی ذهنی در عین ترس برای شما ایجاد می‌کند.
  • تا همین ­جا باید حدس زده باشید که قرار است با یک مجموعه حرفه‌­ای رو‌به‌رو شوید.
  • در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است.
  • به دنبال یک تفریح تکرار نشدنی و جذاب گروه در کرج می گردید ؟ پیشنهاد ما به شما اتاق فرار است که با انواع ژانر خود یک تفریح مهیج به شمار می آید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار