تیشرت زنانه خرید تیشرت زنانه در فروشگاه اینترنتی لباس زنانه سارابارا | topclothes

علاوه بر مجله خبری بهترین پوشاک، رنگ تیشرت معیار دیگری است که برای خیلی از آقایان مورد توجه است. انتخاب رنگ‌های صورتی، زرد، قرمز و بنفش انتخاب‌های جسورانه‌ای است و رنگ‌های سفید، مشکی و ذغالی به دلیل سادگی و سهولت در ست شدن انتخاب‌های محافظه کارانه‌ای محسوب می‌شوند. این مدل ها با تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد برای انواع تیپ های اسپرت، روزمره و یا رسمی ترمناسب است.

تیشرت مردانه طرح دار مشکی 2559

این محصول با درصد بالای پنبه‌ برای فصل تابستان پرطرفدارتر هستند و قیمت بالاتری‌ دارند. محصولاتی که درصد پلی استر آن‌ها زیاد است کیفیت و قیمت پایین‌تری دارند. برای خرید تیشرت و پولوشرت مردانه مهم‌ترین معیاری که باید در نظر گرفته شود سایز و قواره آن است.

  • چاپ روی تیشرت آستین بلند با پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ دیجیتال انجام می شود.
  • انواع تی شرت و پولوشرت مردانه با تفاوت در قواره، جنس، رنگ و طرح، کوتاه یا بلند بودن آستین، به افراد آزادی عمل زیادی در انتخاب سبک مورد نظرشان می‌دهد و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارند.
  • علاوه بر طرح، رنگ تیشرت معیار دیگری است که برای خیلی از آقایان مورد توجه است.
  • خرید تیشرت آستین بلند Classic Back In Black از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1.
  • برای خرید تیشرت و پولوشرت مردانه مهم‌ترین معیاری که باید در نظر گرفته شود سایز و قواره آن است.
  • با و بدون دکمه در اواخر قرن نوزدهم توسط معدنچیان و غرفه‌داران به عنوان پوششی مناسب برای محیط‌های گرم مورد استفاده قرار گرفتند.

برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد. اگر قصد خرید تیشرت مردانه دارید، سارابارا بهترین انتخاب برای شماست. خرید تیشرت مردانه در رنگ ها و مدل های متنوع در فروشگاه اینترنتی سارابارا امکان پذیر است. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید.

http://atlasmarketing.irخرید تیشرت ملانژ Lost in the Wild از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. جنس تیشرت از 100% الیاف پنبه بوده و چاپ تیشرت با پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ دیجیتال انجام می شود. خرید تیشرت ملانژ You Matter Atom Science از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1.

انواع تیشرت مردانه

تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار ترکیبی از تیشرت‌های ملوانی و یقه‌هفت هستند. یقه در این نوع تیشرت با چند دکمه همراه است که تا اواسط قفسه سینه ادامه پیدا می‌کند. تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار به‌ویژه برای مردانی با اندام عضلانی و قفسه سینۀ فراخ مناسب هستند.

تیشرت یقه‌گرد، جذاب همیشگی!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار