ایده های طراحی کافی شاپ

همگی تاثیر زیادی در جذابیت مکان و موفقیت در سودآوری اقتصادی و پیشرفت کسب و کار می تواند داشته باشند. بنابراین هرچه طراحی و دکوراسیون پیشخوان جذابتر و خلاقانهتر باشد، تاثیر بیشتری روی مشتری خواهد گذاشت. با توجه به نوع سبک که برگرفته از شناخت کامل نسبت به سلیقه مشتریان می باشد، بهترین رنگ را انتخاب کنید. استفاده از فرش در ایده طراحی کافی شاپ ها مرسوم نیست، اما شما می توانید سنت شکن باشید، یک فرش ایرانی جذاب با رنگ های گرم و گیرا را در خاص ترین قسمت کافی شاپ تان پهن کنید و مشتری های خود را غافلگیر کنید، این کار باعث می شود تا شما چیز متفاوت تری را به مشتریان خود عرضه کنید که مسلما این کار برای شان جذابیت و تازگی دارد. به عکس بالا نگاه کنید و ببینید چراغ هایی که نشان داده شده اند تا چه اندازه زیبا و جذاب هستند، این چراغ ها دقیقا مناسب ایده طراحی کافی شاپ هستند، با کمی خلاقیت می توانید ظاهر آن ها را تغییر دهید و چراغ های منحصر به فرد خود را در فضای داخلی کافی شاپ خود استفاه کنید. با حضور یک هنرمند جدید یا گروهی از هنرمندان به صورت ماهیانه یا فصلی ، مجموعه ای چرخان از دکوراسیون منحصر به فرد دریافت می کنید و هنرمندان محلی کارهای خود را مشاهده و به طور بالقوه به فروش می رسانند.

این نوع میز بیشتر در سبک هایی مانند سبک مدرن و مینیمال استفاده می شوند . اگر شما هم تمایل دارید یک رستوران متفاوت داشته باشید طراحی داخلی آن را دست کم نگیرید طراحی داخلی رستوران مدرن می تواند یک رستوران را به اوج رسانده یا حتی آن را از عرش به فرش بکشد. شما باید در مورد انواع مختلف موسیقی و تأثیر آن بر رفتار مشتری به تحقیقات جامع بپردازید. هر دسته بندی باید مشخص باشد چون منو فقط برای فروش نیست بلکه هویت کاری شماست. اگر گذرتان به میدان فردوسی افتاد، بد نیست به این کافه سری بزنید. این طراحی یک بعد خلاقانه و هنری و یک بعد مهندسی دارد. در طراحی رستوران قواعد زیادی وجود دارد که باید رعایت شوند تا تجربهای خاطرهانگیز برای مشتریان ایجاد شود. برای اینکه بتوانید مشتریهای بیشتری جذب کنید و درآمد بیشتری داشته باشید باید به دکوراسیون کافیشاپ اهمیت بدهید. خواهند داد و طبیعتا این مشتری ها مدت زمان بیشتری در رستوران و روی صندلی های خود خواهند نشست.

قبل از شروع انتخاب مبلمان و رنگ آمیزی، طراحی جلوی خانه و چیدمان آشپزخانه تجاری خود را برنامه ریزی کنید. بسته به نوع سبک و سلیقه مشتریان می توانید ترکیبی از رنگ های مختلف را هم استفاده کنید. میزان به کار گیری نورهای مختلف در این فضا وابستگی زیادی به تیره یا روشن بودن رنگ هایی دارد که در طراحی دکوراسیون فست فود از آن ها استفاده کرده اید. در میانه این ساختمان، حوضی بزرگ و فضای باز بسیار زیبایی تعبیه شده است و اتاقها دور تا دور این فضا چیده شدهاند. اگر باز کردن آشپزخانه امکان پذیر نیست ، یک چیز دیگری را در نظر بگیرید تا نگاهی اجمالی به میهمانان بدهد. یک رستوران استاندارد با آشپزخانه ی ارگونومیک راه حلهایی هوشمندانه را از لحاظ وسایل و ابزار کار و محیط کاری مهیا میسازد. کافی شاپ ها به منزله فضاهای نجات دهنده ای می مانند که هر وقت خواستی می توانی به آن ها سری بزنی، با دوستی ملاقات کنی، قهوه ای بخوری، کتابی بخوانی یا یادداشت های روزانه ات را بنویسی، اما تنها کیفیت غذا و پذیرایی یک کافی شاپ باعث نمی شود تا آن جا برای تان تبدیل به پاتوق های همیشگی شود، گاهی یک طراحی خاص، یک المان، یک ایده، یک خلاقیت باعث می شود تا همیشه آن کافی شاپ برایتان اولین انتخاب باشد، اما تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید ایده طراحی کافی شاپ خود را منحصر به فرد کنید، برای این کار احتیاجی نیست که هزینه زیادی کنید با چند ایده کوچک و مقرون به صرفه هم این کار عملی است، این مطلب را از دست ندهید تا در پایان آن با کلی ایده برای طراحی داخلی کافی شاپ تان آشنا شوید.

دعوت از مردم برای نزدیک شدن به محصولات شما باعث صحبت و گفتگو می شود و هرچه بیشتر یاد بگیرند تمایل بیشتری برای حضور در رستوران و کافی شاپ به خرج می دهند. زمانیکه مشتری شما با خالی بودن ظرف مایع صابون و یا نبود دستمال توالت مواجه شود، مطمئن باشید که امتیاز رستوران شما در ذهنش کم شده است. مشابه با دکور کافی شاپ، اولین اصل اساسی، انتخاب تم و سبک مناسب است. رنگ آمیزی: رنگ آمیزی دکور کافی شاپ با توجه به سبک و همگام با مدل نورپردازی انتخاب می شود. اگر به تصاویر این رستورانِ ایتالیایی دقت کنید، تأثیر رنگ های خنثی در کنار رنگ های مدیترانه ای را در القاء حس و حالِ سبکِ ایتالیایی می بینید. اگر برای طراحی دکوراسیون کافیشاپ خود مطمئن نیستید و یا میخواهید دکوراسیون کافیشاپ خود را با بودجه مناسبی اجرا کنید، در این مطلب برخی از ایده­های دکوراسیون آورده شده است که شما را در طراحی دکوراسیون کافیشاپ کمک خواهند کرد. تم و سبک مسیر کلی را به شما نشان می دهند که اساس انتخاب آنها علاوه بر سازگاری با سلیقه، توجه به سلیقه مشتریان و محیطی است که در آن قرار دارید.

انتخاب رنگ هایی مثل قرمز، قهوهای، سبز، نارنجی، زرد، آبی و ارغوانی بهترین هستند اما برای رستوران های کوچک فقط به دنبال رنگ های روشن باشید. کافه که به آن کافی شاپ نیز گفته میشود، فضایی است که در آن نوشیدنی ها و وعده های سبک سرو میکنند. با استفاده از مفهوم “زمینه محلی”، انتخاب عناصر از جمله مصالح تک، چوب صنوبر، و قابل توجه ترین اشکال در زمینه محل های مربوط به اغذیه که دایره است، به دقت صورت گرفته است و در سراسر رستوران برای ایجاد فضایی گرم و جلوگیری از افراط، اجرا شده است. رنگ گرم هیجان آور و انرژی بخش هستند مثل زرد، قرمز، طلایی، نارنجی و غیره که اشتهای بیننده را هم بیشتر می کند. در این مقاله به مهم ترین نکات مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی رستوران پرداختیم و شما با سبک های آن آشنا شدید نکته ای که در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است تناسب و هماهنگی لازم میان نورپردازی، دیوار، کف پوش و حتی پنجره های سالن است که از نظر رنگ و شکل ظاهری این تناسب باید حفظ شود تا دکوراسیون داخلی رستوران به زیباترین شکل ممکن بتواند خود را نمایش دهد.

یک اصل اساسی در این سبک طراحی این است که فرم باید از عملکرد پیروی کند ، به این معنی که هر مبلمان و دکوراسیون باید با یک هدف عملی و عمدی ساده باشد. هم چنین در راه اندازی رستوران ایتالیایی برای تجهیز آن باید سیستم دفع زباله و لوازم شستشوی ظروف و پاکیزگی مکان را تهیه نمایید . همچنین می توانید منوی کافی شاپ را بر روی این بخش قرار دهید، با گل و گیاه روی آن را تزیین نمایید و آن را به یک بخش کاملا متمایز تبدیل کنید. طراحی داخلی کافه رستوران راشا موضوع جذاب این مقاله از چیدانه است. سعی کنید در ایده طراحی کافی شاپ های تان از یک عنصر تریینی شاخص استفاده کنید تا مشتریانتان همیشه کافه شما را با آن به یاد بیاورند، عنصری مانند یک لوستر جذاب و گیرا یا یک گلدان قدیمی گرانبها یا حتی یک تابلو بسیار نفیس.

حال اگر در حال راه اندازی کافی شاپ باشید و یا قصد دارید دکوراسیون و طراحی خود را به روز کنید ، ایده های طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران استودیو معماری آشینه را در زیر بررسی کنید ، بنابراین می توانید فضای جذاب ایجاد کنید که باعث بهبود کسب و کار شما خواهد شد. برای کمک به شما در محدود کردن گزینه های خود ، استودیو معماری داخلی و دکوراسیون آشینه لیستی از دوازده ایده طراحی برای رستوران ها به همراه نکاتی برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد ظاهر مناسب برای منو ، مکان و مشتریان هدف ، تهیه کرده ایم. برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با مشاور راه اندازی کافه رستوران در تماس بوده و پس از بررسی های ابتدایی نسبت به خرید وسایل ضروری و مورد نیاز اقدام نمایید. اندازه آشپزخانه و نوع غذایی که در آن تهیه میشود، تعیین میکند که چه نوع تجهیزاتی برای خرید و طرح آشپزخانه مورد نیاز است. حتی ممکن است شما به سراغ خرید تجهیزات دست دوم آشپزخانه رستوران بروید.

شما حتی برای محیط سرباز طراحی رستوران سنتی می توانید از لامپ های حیاتی با تنوع بالا که وجود دارد استفاده کنید که در این بین، چراغ های دفنی نیز برای قسمت چمن کاری شده فضای بیرونی رستوران یک پیشنهاد ویژه محسوب دکوراسیون داخلی کافه رستوران می گردد. دیوار خاطرات درست کنید تا هر یک از مشتریان بتواند متنی را به عنوان یادگاری بر روی برگه های کاغذ بنویسد، بخش های VIP با منظره ای خاص و امکاناتی ویژه فراهم کنید تا در دکور کافی شاپ خودنمایی کند. فضای خود را با سرسبزی زیاد دکور کنید. ضمن اینکه ویژگی پر نور بودن و روشنایی زیاد را همواره برای طراحی رستوران سنتی مدرن مورد توجه قرار می دهند. همین طور برخی دیگر از تجهیزاتی که ممکن است در آشپزخانه صنعتی رستوران های معمولی چندان مورد نیاز نباشند، در کافه رستوران ها به کار می آیند. طراحی آشپزخانه را خود بخشی از دکوراسیون کنید ، مخصوصاً اگر نقطه کانونی منحصر به فردی دارید ، مانند اجاق گاز سوزاندن برای پیتزا. برخی از ظاهرها به دلایلی کلاسیک هستند ، به شرطی که با منوی رستوران شما کار کند. شما همواره می توانید برای دکوراسیون منزل یا معماری داخلی کافه و رستوران ، شرکت و اداره یا طراحی داخلی مغازه خود با استودیو معماری آشینه در ارتباط باشید .

مواد به دلیل منحصر به فرد بودن استفاده می شدند. شلف دیواری به دلیل استفاده ی بهینه ای که از فضا دارند و تابلوهای هنری به دلیل جلوه ی منحصربه فردی که به دیوارهای رستوران می بخشند، طرفداران زیادی دارند. از آنجا که چرم یک پارچه کاملا طبیعی است، به توجه و مراقبت بسیار زیادی نیاز دارد. منوی کافه رستوران ها نیز طبیعتا در بسیاری موارد با رستوران های معمولی تفاوت دارد. استفاده از رنگ های شاد مثل زرد و قرمز، میز و صندلی های چوبی یا فلزی مدرن با طرح های فانتزی، انتخاب کفپوش پارکت، رنگ آمیزی دیوارها، انتخاب تابلو با تصویر غذا، صندوق پذیرش مدرن و باقی موارد همگی شکل خاص خود را دارند.

فضای کافی شاپ یک فضای دنج، راحت و تقریبا خصوصی است که افراد می خواهند ساعتی از روز را برای استراحت، یک قرار ملاقات خصوصی یا گرفتن جشنهای دوستانه در این فضا سپری کنند. این شخص موظف به نظارت بر اموال مشتریان و مانع از ربوده شده آن ها است . استفاده از موسیقی زنده یا پخش موسیقی در کافه رستوران ها نیز می تواند مناسب باشد. قفسه هایی برای مطالعه کتاب قرار دهید، موسیقی زمینه را فراموش نکنید و اگر بودجه و فضای کافی دارید، موسیقی با اجرای زنده معجزه می کند. همراهی کردن یک موسیقی ملایم یا سنتی که توسط سیستم صوتی پخش شده و یا به وسیله ی گروه موسیقی اجرا شود، می تواند در جذب و نگاه داشتن مشتری بسیار موفق عمل کند. آتلیه معماری و طراحی داخلی استیل وان با داشتن کارشناسان مجرب ضمن ارائه مشاوره های طراحی و ساخت ، خدمات زیر را به کار فرمایان محترم ارائه مینماید. با داشتن پروژه های «خودت بساز» برای کافه تان نه تنها مقدار زیادی پول ذخیره کرده اید بلکه سبک خاص خودتان را ساخته اید که افراد هیچ کجا مثلش را پیدا نمی کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار