دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

برای ساخت فریم نیز ابتدا باید ابعادِ کلاف یا قابِ زیرِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت صفربه صفرِ داخلِ کلاف یا قاب، سایزینگ بشود و سپس بر مبنای آن ابعاد با کسر نیم سانت از هرطرف، اقدام به برشِ اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. پس از برشِ ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به گوشه زنیِ هر یک از دهانه های این اضلاع می نماییم تا هنگام به همچسبانیِ این اضلاع، زاویه‌ی حاصل، به صورت گونیا و قائم الزاویه شود و هیچ گونه ناگونیایی در ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت به وجود نیاید. اگر دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ ازرو نصب شود، جای پیچ ها روی نمای بیرونیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌گردد.

دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

برای نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت هم می‌توان به روش پیچ از رو اقدام کرد و هم می‌توان به صورت پیچ مخفی اقدام نمود. با جانماییِ دریچه خطی بر روی ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت تقریباً تکمیل می‌شود. ضخامت ورق این درب نیز برای ابعاد متوسط و پایین در حد یک میلیمتر و برای ابعاد بزرگ ضخامت های بالاتر در نظر گرفته می‌گردد. پس از ساخت فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، باید نسبت به انجام عملیات رنگ کاری اقدام گردد. جنس رنگی که برای پوششِ سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت به کار می‌رود از نوعِ کوره‌ای پودری استاتیک است. وجود کدرنگ های متنوع و متعدد هم باعث زیباتر و شکیل تر شدنِ ساختارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود و هم دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی خطی وزنه‌ای در برابر صدماتی چون ضربه و… مصون می‌ماند.

بعد از ساخت فریم نوبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار موازی لولایی می رسد. ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت طبق اندازه داخلی فریم با احتساب ۲ تا ۳ میلیمتر بادخور در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن در هر بعد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک و نیم سانت باید خمکاری گردد. از آنجایی که این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای درب شیاردار می‌باشد از ورق آلومینیوم جهت ساخت درب این محصول استفاده می‌گردد و با پرس مخصوص شیار های لازم ایجاد می‌شود. عرض این شیارها بین ۹ و ۱۸ سانت متغیر بوده و این بستگی به هوای لازم برای دستگاه فن کویل دارد. اینکه محل شیار ها روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در وسط یا کناره های درب انتخاب شود بستگی به جایگاه دستگاه فن کویل روی سقف دارد.

آتلیه عکاسی دریچه

پس از انجام رنگ کاری باید دریچه بازدید داکت اسپلیت در کاورِ ضخیم و ضدضربه مثل مشمع ضربه گیر بسته بندی گردد تا در زمان انتقال دریچه داکت اسپلیت به پروژه آسیبی متوجهِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت نشود. پس از ساختِ چهارچوبه‌ی فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی فریم اقدام می نماییم. اگر قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ ازرو نصب شود، این جای پیچ ها بر روی نمای بیرونیِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌شود و اگر هم قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ مخفی نصب شود، جای پیچ ها بر روی دیواره‌ی داخلیِ ساختار فریم جانمایی و ایجاد می‌شود.

چیلر از دریچه دسترسی داکت اسپلیت برای بازدید، تعمیر، سرویس و چکاپ دستگاه داکت اسپلیت استفاده میشود. دریچه بازدید داکت اسپیلت در زیر دستگاه داکت اسپلیت بر روی سقف کاذب نصب میشود و محل دسترسی نصاب و تعمیرکار دستگاه محسوب می شود. دریچه هوا ی اسلوت به وسیله چنگک هایی که در حاشیه ی داخلی فریم این دریچه هوا تعبیه می شود و به لبه ی برجسته دهانه ی خرکجی پلنیوم باکس گیر کرده و عملیات نصب این دریچه هوا به این روش ، بدون استفاده از پیچ ، در محل خود انجام می پذیرد .

بنابرین اولین مورد از ۴ عیب مهم دستگاه اسپلیت همین مسئله است که کاربرد آن را محدود می کند. معمولا بهتر است از این سیستم فقط در جاهایی استفاده شود که کل فضای تهویه شونده یک تکه بوده و بخواهیم کل فضا با یک دما تهویه شود و از مزایایی که این سیستم ایجاد می کند (که در ادامه خواهیم گفت) بتوان بهره مناسب را برد. در مورد قسمت دهش هوای دریچه داکت اسپلیت نیز می توان انواع مختلفی از جمله دمپردار و بدون دمپر از این محصول را تولید و مورد کاربرد قرار داد.دریچه داکت اسپلیت هوارسان نیز از جنس های مختلف از جمله فلزی،چوبی و پلاستیکی قابل تولید می باشد.با توجه به ابعاد دهانه های دستگاه داکت اسپلیت این نوع دریچه داکت اسپلیت را می توان در ابعاد و سایزهای دلخواه تولید نمود.

با توجه به کاربرد روزافزون از دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی،تجاری،اداری و حتی صنعتی، نیاز به تولید و کاربرد انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت بعنوان دریچه ای جهت بازدید،تعمیر، سرویس و چکاپ دستگاه داکت اسپلیت نیز روز به روز افزایش یافته است. با توجه به کاربرد روزافزون از دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی،تجاری،اداری و حتی صنعتی، نیاز به تولید و کاربرد انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت بعنوان دریچه ای جهت… دریچه بازدید داکت اسپلیت به دو صورت پیچ از رو و پیچ از تو (پیچ مخفی) قابل نصب است. دریچه بازدید داکت اسپلیت ا توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود.

پس از آماده شدنِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. ابعاد درب وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعادِ داخلیِ فریم، طراحی و مونتاژ می‌شود. برای سهولت در نشیمنِ دربِ وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت، به میزان یک تا دو میل از هر ضلع از ابعادِ داخلیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر نموده و ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را طراحی می نماییم. با توجه به طراحیِ وزنه‌ای این دریچه بازدید داکت اسپلیت، لذا وجود فاصله‌ی استاندارد بین لبه‌ی زیرینِ دستگاه داکت اسپلیت تا کدِ ارتفاعیِ محل نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت، بسیار مهم و ضروری است. در صورت کوتاه بودنِ این فاصله، امکانِ جداسازی و برداشتن و گذاشتنِ درب میسر نمی‌گردد، به همین دلیل در زمان سفارش باید به این موضوع کاملاً دقت کرد.

دریچه مربع ۹۰ درجه سایز کوچک

در نتیجه اطلاع دقیق از مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌تواند به انتخاب شما در هنگام خرید کمک کند. ■ امکان استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری. خوب است بدانید که دریچه های اسپلیت را به لحاظ متریال و جنسی که دارند می‌ توان به سه نوع، آلومینیومی، چوبی ( ام دی اف ) و پی وسی ( پلاستیکی ) دسته بندی کرد.

  • این محبوبیت بر میزان تولید و فروش این قطعه هم افزوده و هر روزه تعداد زیادی از آن وارد بازار می‌شود.
  • بلکه ممکن است به واسطه خرید بهترین دریچه داکت اسپلیت؛ منزل دارای ظاهری جالب به خود بگیرد.
  • علاوه بر آن در هر بعد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک و نیم سانت باید خمکاری گردد.
  • همچنین از دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی در استخرها، سرویس‌های بهداشتی و سونا بسیار استفاده می‌گردد.
  • پلاستیک و آلومینیوم دو ماده اصلی برای تولید دریچه داکت اسپلیت هستند اما در شکل‌های مختلفی در بازار وجود دارند و ویژگی‌های مخصوص به خود دریچه بازدید داکت اسپلیت را دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار