چای ساز بوش مدل TTA5603 مودکس | سناپویان

پایه دستگاه که محل نگه داشتن کتری، بسیار مقاوم بوده و جنس باکیفیتی دارد. دستگاه به منظور گرم نگه داشتن چایی به صورت خودکار تغییر درجه می دهد و این عمل حتی پس از جوشاندن چای نیز اتفاق می افتد. این چای ساز مجهز به پایه 360 درجه است پس قابلیت دسترسی به کتری در هر شرایطی آسان خواهد بود.

  • سبک طراحی این مدل چای‌ساز بسیار خاص و دوست داشتنی است به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین انواع چای ساز در بازار محسوب می شود.
  • انواع دم آور مانند زمان های گذشته به روش سنتی چای را آماده می نمایند و چای عطر و بوی خود را کاملاً حفظ می کند.
  • با توجه به این که چای همیشه به عنوان تنها نوشیدنی رسمی مجالس و محافل مختلف بوده و هست، از این رو نیاز به دستگاهی جهت سریع آماده نمودن آن در شرایطی که با کمبود زمان مواجه هستیم، اهمیت می یابد.
  • همچنین با دکمه اتوماتیک به راحتی دستگاه را خاموش یا روشن کرده و با دکمه مکث در هنگام کار، چای ساز را متوقف و به آن آب اضافه نمایید.
  • این محصول از امکانات و قابلیت‌هایی نظیر سییتم گرم نگهدارنده، المنت حرارتی مخفی، نشانگر سطح آب، صافی استیل قوری، فیلتر خروجی کتری و غیره برخوردار است.

فیلتر منظور شده برای قوری چای ساز بوش قوری از جنس استیل و استفادەی ان برای جدا سازی تفالە و شفافیت آن است. و نیز این امکان را داریدتا بعد از پایان کار چای ساز، فیلتر قوری را از آن خارج نمودە و سادە و راحت شستشو دهید. همچنین در مواقعی که آب داخل کتری کم است یا آنکه دمای دستگاه بیش از حد استاندارد بالا رود قابلیت خاموشی خودکار را دارد.

تا از بهترین مدل های چای ساز بوش در بازار

جالب است بدانید که این محصول مجهز به سیستم محافظ بدون آب نیز است. بنابراین در مواقعی که آب دستگاه تمام شده باشد دیگر در معرض آسیب قرار ندارد. همچنین دارای یک پایه استیل ضد زنگ با المنت حرارت مخفی با محفظه نگهداری سیم نیز است. به همین دلیل طراحی ظاهری آن کاملاً مرتب و منظم به‌نظر می‌رسد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صرف یک استکان چای خوش عطر و طعم خستگی را از تن‌تان بیرون می‌کند، برای دسترسی راحت به آن چیزی که می‌خواهید از خرید چای ساز بوش مدل TTA2010 غافل نشوید. همانطور که گفتیم این محصول یکی از پرطرفدارترین مدل های چای ساز بوش به‌شمار می‌رود و همواره بهترین پیشنهادی که ما می‌توانیم به شما ارائه دهیم نیز همین محصول است. توان مصرفی این محصول ۱۷۸۵ بوده به خوبی نشان می‌دهد که این مدل چای‌ساز عملکرد بسیار خوبی دارد و در کمترین زمان ممکن چای و خوش خطر و طعمی را می‌تواند برای شما مهیا کند. کمتر فردی است که چای دم کشیده شده بر روی المنت‌های حرارتی نوع استندی را بپذیرد، اما طراحی خاص و شکیل چای‌ساز استندی نیز می‌تواند، دلیل خوبی برای خرید باشد. با توجه به اینکه مصرف انرژی نیز در هر دو مدل یکسان و در حد استاندارد می‌باشد و قیمت چای‌ساز بوش نیز در هر دو مدل از حد تعادل تجاوز نمی‌کند، بیشتر این سلیقه است که درنهایت نوع انتخاب را مشخص می‌نماید. این چای ساز به گونه‌ای طراحی شده تا قوری روی کتری قرار بگیرد تا هم ظاهر بهتری داشته و هم فضای کمتری را اشغال کند.

چای ساز بوش مدل TTA5883

از جمله ضد خوردگی است و بر خلاف دستگاه های دیگر انرژی کمتری مصرف می کند. بازرگانی گلستان با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه ی عرضه ی لوازم خانگی فعال می باشد و در جهت کسب رضایت مشتریان، برترین برندهای داخلی و خارجی را ارائه می کند. تمام محصولات ارائه شده، دارای گارانتی معتبر می باشند و تا زمانی که نیاز باشد، می توانید از خدمات همه جانبه ی ما به صورت نامحدود برخوردار باشید. بعد از آن که آب درون کتری به جوش بیاید به صورت خودکار خاموش می‌شود زیرا مجهز به سیستم خاموشی خودکار نیز است. با توجه به نشانگر آبی که بر روی بدنه کتری تعبیه شده است شما می‌توانید به‌راحتی از میزان آب درون آن مطلع شوید. این چای‌ساز جذاب و قرمز رنگ یک کتری با ظرفیت ۲ لیتر و یک قوری با ظرفیت 7/.

چای ساز بوش مدل TTA5603 مودکس | سناپویان
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار