مِروسی ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تیشرت و سویشرت در ایران مروسی | topclothes

شستن دستی لباس ها یکی از ساده ترین چیزهایی است که می توانید برای مراقبت از لباس های حساس یا گرانبها انجام دهید. برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید. برای یک ظاهر زیبا و البته راحت، هیچ چیز مانند یک تیشرت مردانه نمی تواند خیالمان را راحت کند. اگر قبلا آدرس را ثبت کرده اید، یکی از آدرس های مورد نظرتان را برای ارسال کالا انتخاب کنید.

علاوه بر مجله خبری بهترین پوشاک، رنگ تیشرت معیار دیگری است که برای خیلی از آقایان مورد توجه است. انتخاب رنگ‌های صورتی، زرد، قرمز و بنفش انتخاب‌های جسورانه‌ای است و رنگ‌های سفید، مشکی و ذغالی به دلیل سادگی و سهولت در ست شدن انتخاب‌های محافظه کارانه‌ای محسوب می‌شوند. این مدل ها با تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد برای انواع تیپ های اسپرت، روزمره و یا رسمی ترمناسب است.

انواع تیشرت مردانه

برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد. اگر قصد خرید تیشرت مردانه دارید، سارابارا بهترین انتخاب برای شماست. خرید تیشرت مردانه در رنگ ها و مدل های متنوع در فروشگاه اینترنتی سارابارا امکان پذیر است. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید.

  • تیشرت آستین بلند مردانه اسپرت ساده برند تام تیلور در رنگ بندی متنوع به راحتی با انواع مدل‌های شلوار جین ست می‌شود و یکی از پرطرفدارترین محصولات در سایت سال‌ست است.
  • در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم.
  • همچنین از نظر طول، تیشرتی ایده‌آل است که تا قسمت بالایی یا میانی فاق ادامه پیدا کند.
  • در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز بدون قید و شرط مرجوع فرمایید.
تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار ترکیبی از تیشرت‌های ملوانی و یقه‌هفت هستند. یقه در این نوع تیشرت با چند دکمه همراه است که تا اواسط قفسه سینه ادامه پیدا می‌کند. تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار به‌ویژه برای مردانی با اندام عضلانی و قفسه سینۀ فراخ مناسب هستند.

پولوشرت مردانه جودون سرخابی 2523

این محصول با درصد بالای پنبه‌ برای فصل تابستان پرطرفدارتر هستند و قیمت بالاتری‌ دارند. محصولاتی که درصد پلی استر آن‌ها زیاد است کیفیت و قیمت پایین‌تری دارند. برای خرید تیشرت و پولوشرت مردانه مهم‌ترین معیاری که باید در نظر گرفته شود سایز و قواره آن است.

http://atlasmarketing.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار