معرفی بهترین نرم افزارهای crm ایرانی و خارجی در سال 2022 منتوریکس-نرم افزار CRM

واژه‌ی CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به معنای ” مدیریت ارتباط با مشتریان ” می‌باشد. این سرویس در حقیقت یک ابزار بسیار کاربردیست که با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و امکاناتی که دارد، به شما کمک می‌کند تا کلیه ارتباطات خود با مشتریانتان را در مرحله‌ی اول ثبت، و سپس مدیریت و در آخر تحلیل نمایید. ایجاد فیلد­های جدید، طراحی فرم­های دلخواه، ارتباط با سایر ماژول­ها و امکان گزارش گیری موجب میشه از کارهای جزیره­‌ای پرهیز بشه و شما یک سیستم جامع برای مدیریت کسب و کارتون داشته باشید. با ایجاد تقویم های کاری مشترک در نرم افزار سی آر ام فارسی بهتر برنامه ریزی کنید و از تداخل کارها جلوگیری کنید.

صدور فاکتور و پیش فاکتور به کمک نرم افزار CRM جولیو

یک مشاور نرم افزار CRM حرفهای این را به عنوان بخشی از خدمات خود ارائه می دهد. ترجمه دقیق فرآیندهای کسب و کار شما به زبان نرم افزاری، یکی از مشکلاتی است که شرکت های نرم افزار CRM با آن روبرو هستند. قابلیت اتصال به سایر سیستم های نرم افزاری؛ CRMSana می تواند به سایر سیستم ها مانند مالی، انبار، منابع انسانی، پروژه ها، باشگاه مشتریان و… متصل شود و داده های آنها را به صورت یکپارچه به نمایش گذارد. قیمت نرم افزار سی ار ام بسته به نسخه های مختلف از ۱ میلیون تا ۴ میلیون تومان است. با استفاده از وب سرویس نرم افزار، می توانید اطلاعات مشتریان خود را از طریق وب سایت و یا سایر نرم افزارها به بانک اطلاعاتی مشتریان خود اضافه نمایید.

معرفی چند نرم افزار crm خارجی

اجازه دهید CRM ایده آل به شما یادآوری کند با چه مشتریانی تماس بگیرید … علاوه بر این، برخی از پلتفرم‌های CRM دارای ابزارهای همکاری داخلی هستند که به چندین نفر اجازه می‌دهد به طور همزمان روی یک فایل کار کنند یا پیشرفت یک سند را دنبال کنند، مانند قیمت‌گذاری فروش . با این حال، یک مدیر فروش می‌خواهد بداند که در هر ساعت چند تماس برقرار می‌شود و چه تعداد از آن تماس‌ها منجر به یک اقدام مثبت، مانند جلسه شده است. این گزارش‌ها همچنین می‌توانند به شما کمک کنند ببینید کدام تبلیغات و پیام‌های بازاریابی در هدایت افراد به سمت فرصت‌ها و سپس فرصت‌ها به سمت فروش موفق‌تر هستند. با استفاده از این ابزار می توانید کارهای تکراری یا دوره ای را بصورت خودکار و بدون نیاز به دخالت منابع انسانی انجام دهید.

آموزش نرم افزار CRM

تحقیقات نشان می دهد بیشتر از 55 درصد خریداران CRM مهمترین ویژگی آن را سهولت استفاده می دانند. ، نظم و سرعت در پیگیری ها، عدم وابستگی به افراد، فروش بیشتر، در کنترل بودن فروش توسط شما و دیدن آنچه که به شما کمک می کند تا رشد کنید باعث خواهد شد شما شب ها آسوده بیاسایید. برای اطلاعات بیشتر صفحه معرفی بسته های خدمات پشتیبانی رو مطالعه کنید. اگر روی یک تیکت و یا فرصت فروش نیاز به همفکری و یا تایید دارید، کافیه که همکارتون رو روی اون رکورد منشن (@) کنید، از این ساده تر نمیشه. وقتی هدفمند کار می‌کنید، تیم انگیزه بیشتری داره و هر کسی می‌تونه عملکرد خودش رو ارزیابی کنه. به ازای هر فروشنده، یک CRM می‌تواند درآمد را تا 41 درصد افزایش دهد.

اندازه گیری و نظارت همیشگی KPI ها و عملکرد تیم ها هیچ وقت از این ساده تر parscrm نبوده. داشبورد نرم افزار CRM دانا یک ابزار پیشرفته و در عین حال جذاب برای نمایش نمودارها، شاخص‌ها و جداول آماری از عملکرد همه بخش¬های سازمان هستش. علاوه بر داشبوردها و گزارش‌های از پیش آماده، شما می‌تونید به راحتی داشبوردها و گزارش‌های جدید طبق نیاز خودتون بسازید و با همکاران به اشتراک بگذارید. به کمک نرم افزار CRM دانا، همکاری تیمی در شرکت شما وارد مرحله جدیدی میشه و اینجاست که پتانسیل واقعی خودتون رو خواهید شناخت. با تعریف تارگت فروش برای دوره های زمانی مثلا فصلی یا سالانه برای هر یک از تیم­ها، یک فضای رقابتی در واحد فروش ایجاد کنید.

  • شما می‌توانید با توجه به کسب و کار خود و کارهایی که انجام می‌دهید، اقدام به خرید نرم افزار مناسب نمایید.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شرکت گنجینه طلایی شاتوت محفوظ است.
  • وقتی فروش ویژه دارم یا محصول جدیدی به دستم رسید می خواهم به طور خودکار مشتری هایم متوجه شوند.
  • برای مثال شما مخاطبانی دارید که شامل فرصت فروش، لید و مشتری هستند.

معرفی بهترین نرم افزارهای crm ایرانی و خارجی در سال 2022 منتوریکس-نرم افزار CRM

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار