کلاهبرداری از معامله گران با صرافی؛ معرفی صرافی کوینکس CoinEx -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس استاندارد ۲FA را برای حفاظت از وجوه مشتریان فراهم می کند. در دسنترالند Decentraland علاوه بر تجارت اقلام و بستهها، بازیکنان میتوانند فضای شخصی خود را با بازیها، فعالیتها و آثار هنری برای تعامل با دیگران پر کنند و آواتارهای خود را با پوشیدنیهای منحصر به فرد شخصیسازی کنند. جالب است بدانید این صرافی هیچ ویژگی امنیتی پیشرفته ای (مانند نظارت بر IP) ارائه نمی دهد. صرافی CoinEx خدمات مختلفی را به سرمایه گذاران و تازه کاران حوزه کریپتو، ارائه میدهد. امکان پخش محتوای ویدئویی در سالن همایش بلاکتوپیا و همچنین ارائه تبلیغات در این طبقه وجود دارد. همچنین میتوانید با استفاده از مدارک خود به صورت رسمی احراز هویت کنید و از تمامی امکاناتش استفاده کنید. بر اساس ابزار اتصال احراز هویت دومرحلهای که استفاده میکنید، باید کد SMS شده یا کدی که از اپ احراز هویت دریافت کردهاید را وارد کنید تا وارد حساب کاربریتان در صرافی کوینکس شوید.

صرافی کوینکس چه مزایایی دارد؟

در صورت افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و بر اساس اهرم انتخابی شما، یود خواهید کرد و در صروت سقوط ضرر خواهید کرد. برای مثال اگر 10000 دلار در حساب خود داشته باشید و مبلغ 100 دلار را بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید، با افزایش 10% قیمت بیت کوین شما مبلغی معادل 10 دلار سود می کنید. اگر شما هم جزء کاربران صرافی کوینکس هستید و میخواهید با نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کوینکس آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. این یعنی شما با خیال راحت و بدون استفاده از فیلتر شکن قادر به استفاده از این صرافی هستید. صرافی کوینکس چه مزایایی دارد؟ امکان معامله این توکن در صرافی یونی سوآپ و کوکوین وجود دارد. مرحله چهارم: یادتان باشد که برای برداشت و واریز ارز در حساب کوینکس همیشه ایمیلی از طرف خود صرافی برای شما ارسال میشود و شما بایستی آن اطلاعات را تأیید کنید.

مرحله سوم: با پیروی از مراحل قبل، ثبت نام حساب شما در اینجا به پایان میرسد. برای ثبت نام راحتتر بهتر است راهنمای ثبت نام در کوینکس را در ابتدای مقاله مطالعه نمایید. توکن بومی متاورس وایلدر ورد WilderWorld به نام وایلد Wild بر بستر اتریوم است. کاربران می توانند اپلیکیشن این صرافی را در گوگل پلی و اپل استور دانلود کرده و بر روی گوشی های اندروید یا آیفون اجرا کنند. ۲- بر روی گزینه Asset کلیک کنید و ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید . در کادرهای تعیین شده نیز به ترتیب گزینه ها را پر کنید.

صرافی کوینکس چه معایبی صرافی کوینکس دارد؟ ار کاربران توکن صرافی را در کیف کیف پول خود نگه دارند، کارمزد معاملاتشان با CET پرداخت میشود. طبق این قانون هر صرافی متمرکز حجم مشخص و محدودی را برای استفاده از خدمات خود بدون نیاز به احراز هویت در دسترس کاربران قرار میدهند. این توکن ارزش بازاری حدود ۵۴ میلیون دلار دارد و در رتبه ۴۶۳ بازار قرار گرفته است. در اولین سالهایی که صرافی های متمرکز وارد بازار ارز دیجیتال شده، خدمات خود را به کاربران ارائه میدادند، هیچ خبری از احراز هویت نبود. کوینکس به صورت رسمی عضوی از مجموعه Via BTC است که این مجموعه کیف پول ViaWallet را به بازار عرضه کرده. امنیت و کارایی بالا، این صرافی را به یکی از بهترین صرافی های ارزدیجیتال در جهان تبدیل کرده است.

۲- در صفحه جدید، روی گزینه ” Current Orders” کلیک کنید و سپس متوجه می شوید مانند قبل گزینه های جدیدی برای انتخاب ظاهر می شود. بررسی مزیتهای این صرافی در تصمیم نهایی شما برای انتخاب یا کنار گذاشتن آن تاثیر مستقیمی میگذارد. برای بدست آوردن توکن کوینکس کافی است که مقداری ارز دیجیتال را که در کیف پول خودتان دارید به توکن کوینکس تبدیل کنید و در کیف پول آن نگهداری و ذخیره کنید. با اینحال، حوزههایی را که ارزهای دیجیتال در آنها ممنوع هستند دربر نمیگیرد.CoinExبرای کاربران خود و ایالاتی که متعهد به تدارک یک صرافی کارآمد، باثبات و امن هستند یک سیستم بازرگانی خصوصی را عرضه میکند. صرافی Coinex اپلیکیشنی برای موبایل نیز طراحی کرده است تا همه کاربران با دیوایسهای مختلف بتوانند از خدمات این بستر رمزارزی بهرهمند شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار