مدل کناف سقف پذیرایی شیک و خاص + تصاویر-کناف آوگون

مدل کناف سقف پذیرایی شیک و خاص + تصاویر-کناف آوگون پیاده‌سازی کناف سقف پذیرایی منوط به توانمندی عملی نصاب کناف‌کار بوده و جهت اجرا کناف سقف باید از بهترین نصاب کناف احسانی در منطقه بهره ببرید. می توان گفت این سیستم دارای نقص خاصی نبوده و از هر نظر بررسی و رفع ایراد شده است. برای طراحی سقف دردکوراسیون آشپزخانه می‌توان کناف را به زیبایی به کار برد که برای انواع سبک‌های آشپزخانه مدرن تا کلاسیک قابل اجراست. در طراحی کناف سقف آشپزخانه بزرگی یا کوچکی فضای آشپزخانه بسیار بااهمیت است. برای مثال طراحی سقف‌های ساده‌تر در آشپزخانه‌های کوچک فضا را دلباز­تر نشان می‌دهد اما مدل‌های پیچیده برای طراحی سقف آشپزخانه کوچک مناسب نیست.

کناف دیوار و راهرو

این طرح ها گاه از شکل های غیر متعارف و گاهی از ترکیب دو یا چند شکل رایج ولی به نحوی جدید به وجود می آیند. برای انتخاب این گونه طرح ها باید به ابعاد، ارتفاع و شکل پذیرایی خود دقت کنید. در این نوع مدل کناف سقف، از هر شکل و طرحی که استفاده شود، نسبت به وسط سقف به صورت متقارن قرار می گیرند. حتی مدل های خطی و منحنی هم در این حالت نسبت به نقطه مرکزی سقف، متقارن هستند. در سال های اخیر مدل های کناف سقف از مدل های ترکیبی و شلوغ به سمت مدل های کناف ساده و شیک تغییر پیدا کرده اند و مدل های کناف شلوغ، زیاد مورد استفاده نیست. در ادامه چند نمونه از مدل های جدید و زیبای کناف سقف مربعی، را با هم می بینیم.

طرح کناف سقف سالن

به طور کلی سقف کناف همان نسخه به روز شده سقف گچی می‌باشد ولی از مزایای بیشتری برخوردار است. استفاده از آن نسبت به سقف گچی از هزینه کمتری برخوردار می‌باشد و باید توجه داشته باشید که سقف کناف نیازی به زیر سازی ندارد و به صورت آماده می‌توان آن را در بازار یافت کرد. نصب آسان و انعطاف پذیری بالای آن می‌تواند از مزایای سقف کناف نسبت به سقف گچی باشد.

اگر خواهان سبک مدرن هستید بهتر است از المان خط به صورت خط‌هایی مستقیم و جدیدترین مدل کناف صاف استفاده کنید. خطوط و اشکال منحنی و دایره‌ای شکل همخوانی بهتری با سبک کلاسیک دارند. ترکیبی از انواع چراغ که در نقاط مختلفی قرار گرفته‌اند فضایی دل‌نشین را در پذیرایی ایجاد می‌کنند. امروزه برای طراحی پذیرایی به سبک‌های مدرن یا کلاسیک به جای گچبری از کناف سقف استفاده می‌شود. طراحی سقف پذیرایی باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی آن انجام شود. برای مثال اگر به دنبال ایجاد فضایی مدرن و شیک در پذیرایی هستید، می‌­توانید انواع مدل سقف کناف پذیرایی ساده، شیک و مدروز را به کار ببرید.

  • به عنوان یکی از مهم ترین استانداردها در چنین محیط هایی حذف پیچیدگی و شلوغی می باشد.
  • جیسون هافمن، یک تاجر تمام عیار که به اتمام حمام ما کمک کرد، به اینکه در یک کار چیزی را هدر نمی دهد، افتخار می کند.
  • کناف در ایجاد یک فضای آرامش بخش بوسیله باکس کناف و نورمخفی میتواند بسیار موثر باشد.
استفاده از کناف برای طراحی پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد. استفاده از صفحات کناف با ضخامت 10 میلی متری نیز برای اجرای طرح هایی با انحنای زیاد صورت می گیرد و استفاده از آن برای اجرای کناف و سقف کناف جایز نیست. کناف از جمله انواع سقف کاذب هستند که هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک ساخته می شوند. در ادامه این مطلب از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با ویژگی ها، مزایا و کاربرد آن بیش تر آشنا شوید. سقف کناف در مدل متحرک و ثابت موجود بوده که هر یک از آن ها در فضاهای مخصوص قابل اجرا هستند. به طور مثال به منظور دسترسی به فضای پشت سقف از سقف کناف محرک استفاده می‌ شود.

۴- کناف سقف پذیرایی گوشه دار (قناص)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار