لیست هزینه شارژ کارتریج ها

لیست هزینه شارژ کارتریج ها

وجود چیپست در کارتریج باعث می‌شود که کارتریج پس از اتمام نیاز به تعویض داشته باشد. اما در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌ها چیپست‌هایی طراحی کرده‌اند تا کاربران بتوانند به جای تعویض کارتریج، اقدام به تعویض چیپست آن کنند. این چیپست‌ها با توجه به نوع دستگاه پرینتر متفاوت هستند و در انواع مختلف از جمله چیپست کارتریج درام، چیپست کارتریج سیاه سفید و چیپست کارتریج رنگی تولید می‌شوند.

  • به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند .
  • لازم به ذکر است ، کارشناسان شارژ کارتریج hp درصورت لزوم به راهنمایی کاربران در زمینه ی دستگاه تعمیر شده اقدام می نمایند .
  • برای اینکه کارتریج به خوبی کار کند و عمر آن از مدت زمان استاندارد کمتر نشود، یک سری نکات برای مراقب و نگه داری از آنها را باید رعایت کنید.
  • به این شکل می توانیم تا حد زیادی از اصل و اورجینال بودن قطعه ها اطمینان خاطر داشته باشیم.
  • درام پرینتر های لیزری، در دو نوع جدا و متصل تولید می شوند و در اختیار مشتری قرار می گیرند.
  • یک چیپست تقریبا به 2000 برگ اجازه چاپ می دهد و زمانی که کارتریج را دوباره شارژ می کنیم و در صورتی که تعداد چاپ نیز به عدد 2000 رسیده باشد دیگر دستگاه قادر به چاپ نخواهد بود حتی اگر کارتریج پر از تونر باشد.

لطفا قبل از پرداخت هرگونه وجه و پیش از معامله از صحت خدمات و کالای مورد معامله اطمینان حاصل نموده و تنها به صورت حضوری اقدام به پرداخت وجه نمایید. نمونه کارتریج اورجینال که تمامی مشخصات (از جمله شماره ی سریال، شماره ی فنی، تاریخ و لوگو) کارتریج و کارتن کارتریج به صورت حک شده و نه به صورت برچسب، یکسان و مطابق می باشند. برای آشنایی کامل و جامع با تفاوت های انواع مختلف کارتریج ها، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را نیز مطالعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این مجموعه در تماس باشید. هزینه شارژ کارتریج اچ پی به عوامل مختلفی همچون نوع پرینتر، ظرفیت کارتریج، نوع جوهر یا تونر، تعداد رنگ و … بستگی دارد. برای مثال هرچه تعداد رنگ‌ها بیشتر باشد، هزینه شارژ کارتریج بیشتر خواهد شد.

اگر درام حین چرخش از ابتدا گیرمی کند کمی تونر روی سطح ان بمالیدومجددا درام را بچرخانید تا روان بگردد نیم تنه درام را دور از نور به کناری بگذارید. فنر شاتر درام را مطابق شکل قرار دهید و درپوش نگهدارنده درام را در جای خود نصب کنید. انتهای فنر را کمی بالا بیاورید و به شکل صحیح در جای خود قرار دهید. در این حالت درام باید آزادانه در جای خود بچرخد اگر درام حین چرخش از ابتدا گیر میکند کمی تونر روی سطح درام بمالیدومجددا درام را بچرخانیدتا روان گردد.

کارشناسان و تعمیرکاران مرکز شارژ کارتریج hp مسلط به بازیابی تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی اچ پی می باشند . لازم به ذکر است ، هزینه ی تعمیرات انجام گرفته در این مرکز براساس نرخنامه ی مصوب اتحادیه دریافت می گردد . چرا که وقتی مشتری خود اقدام به انتقال پرینتر به مرکز تعمیرات می کند، ممکن است آسیب هایی به دستگاه وارد نماید.

تکنسین‌های این مرکز با تماس شما به آدرس موردنظرتان اعزام شده و خدمات شارژ کارتریج این دستگاه را با ریختن تونر یا جوهر اورجینال درون کارتریج پرینتر به شما ارائه می‌دهند. صرفه‌جویی در زمان و هزینه کاربر از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس در محل است که موجب جلب رضایت کاربران می‌شود. به همین دلیل نمایندگی ریکو برای جلب رضایت کاربران خود شارژ کارتریج در محل را به عنوان یکی از مهم‌ترین سرویس‌های پرینتر به کاربران این دستگاه ارائه مشکلات بعد از شارژ کارتریج hp می‌دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار