دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا CCK قیمت نمایندگی

احتمالا شما هم احساس می‌کنید که طعم و مزه‌ی آن تغییر کرده است. گاهی اوقات حتی رنگ آن هم عوض می‌شود و شما به راحتی می‌توانید ذرات رسوب و آلاینده‌ها را داخل آب ببینید. میکروارگانیسم‌های بسیار کوچک که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند هم داخل آب وجود دارند و احتمالا هیچ وقت متوجه آن‌ها نخواهید شد. آبی سالم و تمیز داشته باشید و سلامتی خودتان و خانواده‌تان را تضمین کنید به یک دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز دارید. سی سی کا در دستگاه های 7 مرحله ای خود یک فیلتر قلیایی ککنده آب نیز اضافه کرده است. پس از آن که فیلتر های اسمز معکوس کار تصفیه آب را انجام دادند در مرحله هفتم فیلتر قلیاییph آب را افزایش داده و به سمت قلیایی شدن می برد و این آب بسیار برای سیستم ایمنی بدن و پوست و مو مفید می باشد.

تماس با شرکت ابتکار تصفیه بین الملل

اما دو مورد از مهم‌ترین دستگاه‌ها که از استفاده‌ی زیادی در کشورهای امریکایی و اروپایی دارد انواع 6 مرحله‌ای و 8 مرحله‌ای قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK آن هستند. پس از آن‌که با برند سی سی کا آشنا شدید، احتمالاً با در نظر گرفتن کیفیت بالای این دستگاه، هم‌اکنون به دنبال اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی cck هستید. با توجه به اهمیت نوشیدن آب برای سلامتی بدن و همین‌طور نیاز به توجه به بهداشت و سلامت آب مصرفی، همواره تهیه آب آشامیدنی سالم از دغدغه‌های انسان برای ادامه حیات بوده است. امروزه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی cck تایوانی که از پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار است، به خوبی پاسخ‌گوی این نیاز بوده است. برند سافت واتر یک دستگاه مقرون به صرفه و میان رده همانند سی سی کا می باشد که چندین دهه است در زمینه ی ساخت دستگاه های آب تصفیه کن خانگی فعالیت دارد. این برند هم دستگاه های اولترافیلتراسیون و هم دستگاه های اسمز معکوس را تولید کرده است.

فیلتر تصفیه آب سی سی کا مدل Filter Pack مجموعه 3 عددی

مخزن ذخیره تصفیه آب از اجزا مهم در دستگاه تصفیه آب می‌باشد. مخزن‌های تصفیه آب تحت فشار بوده و یک کیسه هوا در آنها وجود دارد که این هوا، آب موجود در مخزن را حتی در زمان قطعی برق، تا آخرین قطره خارج می‌کند. سی سی کا یا فیلتر الیافی حذف گل و لای و مواد معلق می باشد. 7- دستگاههای اصلی و اورجینال CCK ، دارای 5 یا 6 فیلتر هستند و اکثر شرکتهای تایوانی ، تعداد بیشتری فیلتر روی دستگاه قرار نمی دهند . اگر دستگاه CCK را مشاهده کردید با تعداد فیلتر بیشتر از 6 ، قطعا اورجینال نیست و مونتاژ شده در ایران است . یک نمونه رایج در بازار از دستگاه های مونتاژی CCK ، به نامCCK RO8-ORP و یا CCK RO-UV می باشد .

  • فیلتر مواد معدنی جزو استاندارد فیلترهای ضروری برای دستگاه تصفیه آب نیست.
  • رفته رفته با اختراع روش اسمز معکوس این کمپانی نیز توجه اش را به معطوف تولید دستگاه های تصفیه آب دارای سیستم اسمز معکوس کرد.
  • به همین دلیل قیمت آن نیز نسبت به سی سی کا ۹ مرحله ارزان تر خواهد بود.
دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا CCK قیمت نمایندگی

دستگاه تصفیه آب خانگی ۶ مرحله ای آکوا کرِ Aqua Care پمپ ۲۴ ولت ساخت تایوان مخزن ۱۹… هر کدام از این فیلترها پس از مدتی کیفیت و کارایی خود را از دست می‌دهند و باید آن‌ها را با فیلترهای جدید تعویض کنید تا مجددا باکیفیت‌ترین آب را در منزل و محل کار خود داشته باشید. از 6 ماه تا 2 سال بسته به نوع فیلتر تفاوت دارد و لازم نیست زود به زود فیلترها را تعویض کنید. دستگاه تصفیه آب تایوانی cck یک محصول مرغوب که امروزه تولیدکنندگان زیادی به تولید این محصول می پردازند. سلام به شما توصیه می‌کنم که برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی حتماً تحقیق کرده و بهترین نوع دستگاه را برای خانه هایتان خریداری کنید.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل QM-86

که اگر در زمان پیشنهادات ویژه ما خرید کنید قیمت این محصول 1,820,000 تومان خواهد بود. یک سوراخ را روی لوله سیفون ایجاد کرده و شیلنگ خروجی آب آلوده دستگاه را به آن وصل نمایید. می توانید برای آب بندی سوراخ از نوار چسب تفلون استفاده کنید. اتصالات دستگاه از نوع فیتینگی برای آب بندی در فشارهای بالا مناسب می باشد. فقط دو مدل QM-86 و مدل QM-72 در ایران یافت میشود که اورجینال هستند .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار