خرید پوشاک زنانه فروشگاه اینترنتی سله بن | topclothes

مجله خبری بهترین پوشاک آکاردئونی دامن آکاردئونی از پارچه نرم و روان ساخته شده است. چین‌های تنگی دارد که به سمت سجاف باریک می‌شوند و چین‌ها حالت برآمده و فرورفته دارند. اگر می‌خواهید جذاب به نظر برسید، یک تی‌شرت یقه اسکی تیره… سعی کردیم در صنف پوشاک ، تولید کنندگان لباس که توان عرضه ی طیف گسترده ای از پارچه ها و دوخت های مختلف را دارند و آن را پوشش می دهند به شما معرفی کنیم. کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به سارک(فروشگاه اینترنتی سارک) می‌باشد.

تاکید بر استفاده از الیاف طبیعی توجه به کیفیت تولیدات و تن خورهای زیبا از مهمترین مسئولیت‌های سارک می‌باشد. ما تلاش می‌کنیم جزو بهترین طراحان و تولیدکنندگان پوشاک روز برای بانوان خوش پوش ایرانی باشیم و با طراحی “تن پوشی همرنگ طبیعت” در تلاشیم که شما نیز همانند طبیعت زیبا باشید. پوشاک کده یکی از5 شعبه فعال درعرضه پوشاک و محصولات آرایشی میباشد. نظر به اینکه فضای مجازی کم کم بصورت غالب درآمده و خریداران تمایل بیشتر پیدا کرده که از طریق فضای مجازی وبا در نظر گرفتن ذخیره وقت خود که از طلاست به این سمت و سو روی آورده اند. این پارچه از ترکیب دو نخ پنبه و پلی استر ساخته می‌شود و قیمت کمتری نصبت به پارچه جودون پنبه دارد.

http://atlasmarketing.ir

اگر قصد خرید اینترنتی لباس زنانه با کیفیت عالی و فقیمت ارزان را دارید. سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد. ما چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهادیم ، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید نماییم. چشم انداز ما تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد. توصیه می کنیم پیش از هر کاری یک حساب کاربری در سایت برای خود ایجاد کنید.شما می توانید بدون ساخت حساب کاربری محصولات سایت سله بن را مشاهده کنید ولی برای خرید حتما به حساب کاربری نیاز دارید.

  • تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • یکی از مهم ترین شب های باستانی ایران عزیز ما شب یلدا یا همان شب چله است که …
  • این نوع پارچه با دستگاه‌های گردباف دورو تولید می‌شود و از آن جا که از پارچه یکرو ضخامت بیشتری دارد در فصل سرما کاربرد بیشتری دارد.
  • گفته می‌شود وی هنگام مرگ خود بیش از ۳۰۰۰ دست لباس داشت.
اپلیکیشن البسه در سال 97 با هدف فعالیت در حوزه توسعه تجارت الکترونیک تاسیس گردید و اولین فروشگاه اینترنتی بین تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک را راه اندازی نمود . البسه عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی و دارای نماد 2 ستاره نماد اعتماد الکترونیک می باشد . البسه واسطی امن میان فروشندگان و تولید کنندگان پوشاک میاشد. بادی آستین بلند یقه گرد از جنس نخ و پنبه لاکراست.

انواع پارچه های ترند ۲۰۲۳، بهترین پارچه های ترندی امسال را شناسایی کنید

شلوار جین مام فیت کمربند دار از سایز 36 تا 44 است. این شلوار تک رنگ زغالی می باشد و مناسب برای خانم ها است. و در 4 رنگ سبز سرمه ای تیره زغالی و نسکافه ای موجود است. این نوع پارچه با دستگاه گردباف یکرو سیلند تولید شده و به همین علت به آن پارچه یکرو پنبه می‌گویند. این پارچه عمدتاً در فصل گرما مورد استفاده قرار می‌گیرد. با ثبت نام در خبرنامه مدمن از جدید ترین محصولات٬ تخفیف ها و فروش ویژه مطلع شوید.

پافر یقه انگلیسی لوزی دوزی کد 4395

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار