خرید و فروش تتر بدون احراز هویت؛ قیمت روز تتر ایکس‌پی‌اکسچنج-تترفا

چالش‌های نظارتی منجر به بسته شدن بازوی آمریکایی هابی گلوبال، HBUS، در اواخر سال 2019 شد و صرافی را مجبور کرد تا سنگاپور را نیز در سال 2021 به فهرست حوزه‌های قضایی محدود خود اضافه کند. با این حال، در سال 2019، گزارشی توسط Bitwise Asset Management، هابی گلوبال را متهم کرد که برای افزایش حجم معاملات گزارش شده، معاملات شستشو را انجام داده است. جهت ثبت پاسخ ها و شرکت در مسابقه می بایست ابتدا عضو سایت شده باشید. بخاطر داشته باشید که تتر سه شبکه ی متفاوت دارد که هریک با آدرس جداگانه ای ذخیره می شوند. شرکت تتر تعهد دارد که هر سه ماه یکبار لیستی از دارایی‌های خود را ارائه دهد تا با میزان تتر چاپ شده مطابقت پیدا کند.

شاید هنوز از خود بپرسید از کجا تتر بخرم؟

خرید و فروش تتر بدون احراز هویت؛ قیمت روز تتر ایکس‌پی‌اکسچنج-تترفا

قیمت لحظه‌ای تتر تنها به نوسانات قیمتی دلار وابسته نیست و ممکن است فاکتورهای دیگری بر آن تاثیر بگذارند. مثلا گاهی آنقدر بازار ارز دیجیتال آشفته می‌شود که حتی یک تتر از یک دلار کم ارزش‌تر می‌شود)در حد یک یا چند سنت). شما باید هر لحظه آماده‌ی مواجهه با چنین سناریویی باشید چون ممکن است روند پیش‌بینی شده‌ی معاملات شما مختل شود. شاید هنوز از خود بپرسید از کجا تتر بخرم؟ پیشنهاد ما به شما این است زمان را به هیچ وجه از دست ندهید! درست است که ما همیشه به شما توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید، تحقیقات کافی بخصوص از صرافی‌ها را انجام دهید.

تیم پشتیبانی اکس نوین پیشنهاد می دهد که در جهت سودآوری بیشتر و مطمئن تر در خرید و فروش رمز ارزهای مختلف به اندازه توان مالی و با تحلیل و بررسی دقیق و مشورت کافی سرمایه گذاری کنید. تتر یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا است، به این معنا که ارزش هر تتر با دلار برابری می‌کند و در دسته‌ی استیبل‌کوین‌ها قرار می‌گیرد. معامله‌گران هنگام ریزش قیمت ارزهای دیجیتال، دارایی خود را به تتر (دلار) تبدیل می‌کنند تا از کاهش سرمایه خود حفاظت کنند.

اخبار ارز دیجیتال فایل کوین

هر زمان که می‌خواهیم روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم، یک نکته رایج که بیشتر مردم را می‌ترساند، نوسانات بازار است. قیمت ارز دیجیتالی که می‌خرید تنها پس از چند ثانیه از سرمایه‌گذاری شما تغییر می‌کند. از آن‌جا که این ارز دیجیتال به یک ارز فیات مرتبط است، به‌عنوان یک ارز فیات نیز در نظر گرفته می‌شود. تتر همچنین دارای یک شبکه بلاک چین ۱۰۰ درصد ایمن و آزمایش شده است و از این رو برای سرمایه‌گذاران بسیار ایمن است.

کیف پول لجر قابلیت پشتیبانی بسیاری از ارزهای دیجیتال را دارا بوده و بیت کوین را به نحو احسن در خود نگهداری می کند. تراست ولت معروف ترین کیف پول نرم افزاری دنیاست که امتیاز آن در اختیار بزرگ ترین صرافی دنیا یعنی بایننس قرار دارد. کیف پول نرم‌ افزاری تراست ولت یکی از بهترین کیف پول های نرم‌ افزاری است که در پلت فرم های اندروید و iOS قابل اجرا می باشد. شما می توانید برای نگهداری دارایی های بیت کوین تان، از این کیف پول استفاده کرده و از قابلیت های بی نظیر آن برخوردار شوید. تراست ولت با تمرکز بر سادگی و سهولت در استفاده، به شما امکانات گوناگونی را ارائه کرده و بالاترین سطح ایمنی را برایتان فراهم خواهد کرد.

محاسبه گر قیمت تتر

بله شما می توانید بعد از بررسی صرافی ها بهترین قیمت فروش تتر را به دست آورده و در نهایت در صرافی مورد نظر اقدام به فروش تتر به ریال کنید. پس از گذشت مدتی توسعه دهندگان به فکر راه اندازی تتر بر بلاک چین اتریوم افتادند. این توکن بر بستر بلاکچین اتریوم به سرعت محبوب و استقبال زیادی از آن شد.تفاوتهای این بستر با بلاکچین اومنی باعث شد تا سرعت تراکنش ها بالاتر و کارمزدها نیز کمتر شود. به شبکه ی بلاکچین اتریوم ERC20 می گویند لذا به توکن های تتر که بر بستر اتریوم هستند “تتر ERC20” می گویند.

وقتی از شفافیت بیت کوین صحبت می کنیم، منظورمان شبکه گسترده ای است که در آن جزئیات هر تراکنشی که در شبکه انجام شده قابل دسترسی است. اطلاعات حاصل از این تراکنش ها در یک دفتر کل به نام بلاکچین ذخیره می شود. بلاکچین در واقع همان شبکه بیت کوین است که تمام داده های کاربران و بیت کوین روی آن ذخیره شده است.

  • با بررسی دقیق روند بازار و کسب اطلاعات در زمینه قیمت تتر، می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و به خرید تتر بپردازید.
  • نگرفتن این هزینه به این معناست که صرافی نیاز هایمالی خود را به صورت پنهانی از روش های دیگر دور از چشم کاربر تامین می کند .
  • حتی گاهی أوقات ممکن است زمانی که تمایل به انجام معامله دارید، دسترسی به سیستم نداشته باشید و در این شرایط خرید تتر با موبایل تنها گزینه شما باشد.
  • به عنوان کلام آخر می‌توان گفت که معامله، فروش و خرید تتر یکی از بیشترین معاملات ارز دیجیتال در سطح دنیاست که در میان تریدرهای حرفه‌ای و حتی آماتور رمزارزی طرفداران بسیار دارد.

همانطور که از نام این ارزها مشخص است استیبل کوین ها از نوسانات بازار دور هستند و همیشه ارزشی تقریبا معادل 1 دلار دارند. استیبل کوین تتر، یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین استیبل کوین‌های موجود در حال حاضر است. یکی از معروف‌ترین رمز ارزهای دنیای دیجیتال تتر، محبوبیت خود را وام‌دار پشتیبانی و حمایت خرید تتر دلار آمریکا است. تتر در سال 2015 برای اولین بار توسط یک گروه هنگ کنگی معرفی شد و امروزه در لیست بهترین‌های ارز دیجیتال قرار دارد. قیمت تتر معمولا به قیمت دلار در بازار آزاد نزدیک‌تر است و می‌تواند کمی از آن بیشتر باشد.

کارمزد‌های صرافی آی او به چه شکل است؟

خرید تتر در پلتفرم معاملاتی اکس نوین بر اساس عرضه و تقاضا می باشد . تتر همچنان به عنوان یک ارز دیجیتال بسیار پایدار با قدمتی طولانی ، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال جهت معاملات بین افراد و عرصه بین الملل می باشد. از سوی دیگر، تراکنش های تتر را می توان تنها در چند دقیقه تکمیل کرد. در این مرحله وارد بازار می شوید و پس از انتخاب بازار تتر/تومان می توانید مقدار تتر و قیمتی که برای فروش در نظر دارید را وارد کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار