بهترین آموزش مقدماتی ارز دیجیتال رایگان بایننس فارسی | حسینی فایننس

در آموزش ارز دیجیتال اشاره به تفاوت‌های کوین و توکن یک امر ضروری است. هر ارز دیجیتالی که شبکه بلاک چین مستقل خود را داشته باشد کوین نامیده می‌شود. بنابراین کوین‌ها از ابتدا مسیر توسعه را با یک هدف بزرگ دنبال می‌کنند. بیت‌کوین اصلی‌ترین کوین شناخته شده است که بلاک چین آن برای انتقال پول همتا به همتا ایجاد شده و در برابر «خرج دوباره» (Double-Spent) و سانسور اطلاعات اموزش ارز دیجیتال از مبتدی آکادمی سید محمد حسینی مقاوم است. معمولا کوین‌ها از فناوری‌های سایر ارزهای دیجیتال الهام می‌گیرند و از آن برای ایجاد شبکه‌ای نوآورانه که برای هدف خاصی طراحی شده استفاده می‌کنند.

تحلیل فاندامنتال چیست؟

این ارزها ماهیت فیزیکی ندارند و ساز و کار آنها به صورت الکترونیکی می باشد که انواع مختلفی دارند. توجه کنید که بعضی از این ارزها اصلا هویت سازنده شان نامشخص است، مثل بیت کوین و ورج؛ و بعضی دیگر، تیم سازنده آنها به صورت کامل مشخص می باشد مثل اتریوم یا کاردانو. صرافی مشتقات به صرافی‌هایی گفته می‌شود که از معاملات مشتقه پشتیبانی می‌کنند. معاملات مشتقه به معاملاتی گفته می‌شود که در آن دارایی اصلی معامله نمی‌شود و به جای آن قراردادهای مبتنی بر دارایی اصلی مورد معامله قرار می‌گیرند.

اما بهترین ارزهای دیجیتال چه نام دارند؟ جالب است بدانید تاکنون بیش از 7900 رمزارز دیجیتالی ایجاد شده است که هرکدام سازو کار و ویژگی‌های متفاوتی از سایر ارزهای دیجیتالی دارند. اگر شخصی مانند شما که هنوز آموزش مقدماتی ارز دیجیتال را شروع نکرده است قصد داشته باشد با ارزهای دیجیتال آشنا شود، بین این همه رمزارز سردرگم خواهد شد. اکنون می دانید که بیت کوین یک ارز دیجیتال است که غیرمتمرکز است و بر روی فناوری بلاک چین کار می کند و از شبکه همتا به همتا برای انجام تراکنش ها استفاده می‌کند. اتریوم یکی دیگر از ارزهای دیجیتال محبوب است و در شبکه اتریوم پذیرفته شده است.

پس از اتمام استخراج سکه‌های جدید، پاداش شبکه، کارمزدهای دریافت شده از کاربران خواهد بود. معادلات شبکه بلاک چین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حل کردن آن‌ها سخت، اما تایید جواب آن‌ها راحت است. کاربران در شبکه باید با حل پیوسته معادله شبکه با جایگذاری عدد رندوم «نانس» ، به جواب مد نظر شبکه برای آن برسند. هر کسی که زودتر به جواب برسد، اطلاعات جدید را به بلاک چین اضافه می‌کند. اعضای دیگر می‌توانند به راحتی جواب را با گذاشتن در معادله نهایی، تایید یا رد کنند. در صورت تایید، اطلاعات به بلاک چین اضافه می‌شود و کاربر پاداش خود را از شبکه دریافت می‌کند.

  • همچنین ارز دیجیتال کاردانو از قرار دادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز همانند رغیب خود پشتیبانی می‌کند و قابلیت اجرا در آن را دارد.
  • بیت کوین فقط حجم زیادی از داده است که می‌توانید آن را فقط با یک گوشی هوشمند، دستگاه USB یا حتی یک کد QR روی یک کاغذ استفاده کنید.
  • اما در ارزهای دیجیتال شما میتونین بعد از خرید ارزدیجیتال، اونو به کیف پول شخصی خودتون انتقال بدین و از امنیت بالایی برخوردار باشین.
  • اگرچه از ابزارهای تحلیل تکنیکال و بنیادی در هر دو حالت ترید و سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود اما به طور کلی تحلیل تکنیکال برای تریدینگ و تحلیل بنیادی برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است.
حجم معاملاتی این صرافی در 24 ساعت گذشته مبلغی بالغ بر 76 بیلیون دلار می‌باشد که رقم بسیار زیادی می‌باشد. برای این که در بایننس شروع به فعالیت کنید باید مراحل زیر را مو به مو انجام دهید تا مشکلی در کار شما صورت نگیرد. صرافی خارجی یا صرافی‌های بین‌المللی، صرافی‌هایی هستند که به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند. هر چقدر حجم معاملات یک صرافی بیشتر باشد، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در آن راحت‌تر است. صرافی‌های بین‌المللی بستر معاملاتی برای ترید ارزهای دیجیتال هستند و از تعداد زیادی از ارزهای دیجتال پشتیبانی می‌کنند. پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال می‌تواند نکته مثبت یا منفی محسوب شود.

بهترین آموزش مقدماتی ارز دیجیتال رایگان بایننس فارسی | حسینی فایننس

بنابراین می‌توان گفت که قابل اطمینان‌ترین و امن‌ترین کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال کیف پول های سخت افزاری می‌باشند. کتاب تحلیل تکنیکال بازارهای مالی که در توسط جان مورفی ویرایش و به روز رسانی شد، برای نخستین بار در سال 1999 در موسسه مالی نیویورک به چاپ رسید و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین منابع آموزشی تحلیل تکنیکال بازارهای مالی شد. ماهیت این کتاب، بررسی فناوری نوین رایانه‌ای، ابزارهای تحلیل تکنیکال و اندیکاتورهای مختلف است. همچنین مطالب به‌روزی در رابطه با نمودارهای شمعی، روابط دورن بازاری، سهام و ترتیب معاملات به همراه مثال‌ها و آمارهای مفیدی را در اختیار مطاله کنندگان قرار داده است.

تریدینگ ویو-ابزاری برای تحلیل بازار ارزهای دیجیتال

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار