این 5 تکنیک راز|روش|استراتژی} برای بهبود پوشاک مردانه را اعمال کنید

همانطور که گفتیم مدل های مختلف شلوار جین با نوع برش آنها متمایز می سایت topclothes شوند. شلوار زنانه بگ و راسته نیز بسیار خنک و راحت بوده و اگر با یک مانتو متناسب با چنین شلوارهایی ست شود نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت. نکته شگفت انگیز در خرید و استفاده از مدل های مختلف شلوار جین این است که می توانید یک جین آبی را همه جا بپوشید، در واقع در طول 24 ساعت اصلا نیازی به تعویض آن حس نخواهید کرد. هر نوع شلواری که دوست داشته باشید را میتوانید در فروشگاه آنلاین مدمن در طرحها و رنگهای مختلف سفارش دهید. فروشگاه کاسپین نیز برای این معامله عمده امتیازاتی دارد که یکی از آنان، ضمانت کامل بازگشت کالا با برگشت هزینه پرداخت شده در صورت خرابی پارچه و یا دوخت می باشد. به نوشته مایکل بلومو، یک بوتیک در نیویورک اولین فروشگاه ای بود که در آن شست و شوی شلوار جین را انجام می دادند تا کهنه به نظر بیایند. شلوار جین مدل دوست پسر که در اصل بوی فرند جین نامیده می شود یک مدل راحت و اسپرت زنانه است. اگر به دنبال مدل های شلوار جین راحت هستید این مدل شلوارهای لوز فیت بسیار برای شما مناسب اند.

اگر طرفدار مدل های فاق بلند هستید شلوارهای قواره آزاد یا کلاسیک فیت و یا شلوار بگ مردانه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. اگر اهل سفر یا ماجراجویی هستید و به دنبال شلواری راحت میتوانید سراغ این مدل بروید. در حالی که شلوار جین های اسلیم فیت کمی در قسمت دم پا گشاد و راحت هستند شلوار جین های اسکینی در تمام قسمت ها کاملا تنگ و چسبان هستند حتی در قسمت دمپای شلوار. شلوارهای بگی برای تمام اندامها مناسب هستند. اغلب آقایان مایلند این سبک از شلوارها را بپوشند زیرا تمام قسمت کمر و شکم را پوشش می دهد و باعث می شود بلند تر و متناسب تر به نظر برسند. شلوارهای جین مردانه فاق بلند از مدل های شلوار جین کلاسیک و پرطرفدار است. این مدل کاملا کلاسیک بوده و مناسب آقایان جوان تا میانسال برای استفاده در محیط های نیمه رسمی است. شلوار جین کلاسیک زنانه Levi’s یکی از پرفروش ترین مدل های شلوار جین زنانه راسته است. در واقع شلوار جین واید لگ از بالا تا پایین بسیار گشاد و شبیه شلوارهای جین راسته است. شلوار جین راسته مردانه نیز مانند مدل زنانه آن یک برش کاملا ساده از بالا تا پایین دارد و به صورت راسته در تن دیده می شود.

برش شلوار جین راسته تا حدودی یک عرض ثابت تا پایین پا دارد. یک سری افراد اعلام کردند که پوشیدن لباسهای معمولی هم خوبه. بعد از آن لباسهای ساده و معمولی هم جای خودشان را در دل خوشتیپها پیدا کردند. یک جنبش هم به اسم Normcore رایج شد که در مورد لباسهای مشترک خانمها و آقایان بود، یک نوع استایل لباس پوشیدن شامل استفاده از لباسهایی که مُد نیستند. توانایی رقابت با لباسهای خارجی را داشته باشد. اشتراوس و دیویس بعد از آن شرکت لیوایز را تأسیس کردند و حق انحصاری تولید جین را به مدت حدود 35 سال در دست داشتند اما با پایان این دوره برندهای معروف دیگری هم وارد بازار شدند که مشهورترین آنها شرکت لی است که بسیاری در ایران شلوار جین را با این نام میشناسند.

آنها شریک شدند و یک کارخانه بزرگ تولید جین افتتاح کردند و به این ترتیب شلوار جین متولد شد. در گذشته پیراهنهایی که طراحی و به بازار عرضه میشدند تنها داری یک دکمه بودند. این لباس برای اولین بار توسط لوی اشتراوس و جیکوب دیویس در سال 1873 طراحی و به بازار عرضه شد. دیویس بعدا تصمیم گرفت حق ثبت اختراع آن را بگیرد و به لوی اشتراوس نامه نوشت. فاق: فاق این شلوار باید کاملا سرجای خودش قرار بگیرد. آنها طوری برش خورده اند تا به راحتی در اطراف ران و باسن شما قرار بگیرند و در قسمت دم پا کمی آزاد هستند. شلوار جین بوت کات شباهت زیادی به شلوار جین دم پا گشاد دارد اما کمی ساده تر و راسته است. شلوار جین در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید می شود اما آبی هنوز رنگ اصیل و پرطرفدار آن است. جالبه بدانید که شلوار جینها ابتدا به خاطر جنس مقاوم پارچه (دنیم) به عنوان شلوار کار ساخته شدند؛ بعدترها نمادی شدند از سرپیچی و مقاومت طبقه کارگر و امروزه آنچنان کاربرد گسترده ای پیدا کردند که به جرئت میشود گفت بسیاری از مردم دنیا توی جینهایشان زندگی میکنند.

آنها شرکتی به نام شرکت کلاه کلمبیا تاسیس کردند که نام آن ، از رودخانه کلمبیا که در نزدیکی آنها بود ، گرفته شد. شلوار جین مام استایل در دهده 1980 میلادی متولد شدند و در حال حاضر پرقدرتتر از قبل به بازار برگشتهاند و در میان جوانان – و دل جوون ها – پای خودشون رو محکم کردند. به هر حال حتی اگر مناسبتی ارتباط چندانی نیز با پوشاک نداشته باشد، این خلاقیت شماست که میتواند ارتباطات را پیدا کند. شلوار بلند و گشاد، معمولا از پارچهی لَخت، با شومیز طرحدار یا ساده و نیمتنه، شیک و زیبا دیده میشود. اما در این فصل، برای پاییز نیم بوتهای جیر و یا بوت بلند چرم با پیراهن مردانه انتخاب جذابی است تا شما ظاهر رسمیتر داشته باشید.

ادامه مطلب را با ما همراه باشید. این مدل شلوارها نیز گزینه مناسبی برای پوشیدن همراه با تاپ های نیم تنه هستند. با این احوال اما مهم این است که بدانید قرار است در چه موقعیتی حاضر شوید. در 150 سال گذشته شلوار جین ابتدا به نمادی برای طبقه کارگر تبدیل شد، سپس به سمبل ضد فرهنگ و سرکشی و هم اکنون به یک فاکتور مهم در صنعت مد تبدیل شده است. اگر ران های بزرگی دارید یا معمولا از چکمه و نیم بوت استفاده می کنید شلوار جین مردانه بوت کات یک انتخاب ایده آل برای شما است. و یا جینهای زاپدار که از لحاظ فرمی چیز متفاوتی از مدلهای گفته شده ندارن.

پلیسهی شلوار به تای عمودی با حجم اضافهی پارچه گفته میشود. همانطور که گفته شد در میان محصولات این برند، پوشاک بانوان نیز به چشم می­خورد که گراد چه در زمینه پوشاک مردانه و چه در زمینه پوشاک زنانه، بسیار عالی عمل نموده است. بهترین بوتیک های مردانه در کرج به خوبی نیازهای مشتریان را در زمینه های مختلف شناسایی کرده و با رائه انواع تیشرت های باکیفیت نخی در فصل تابستان و انواهع کاپشن در فصل زمستان در جهت رفع نیاز شما عزیزان می کوشند. فارغ از مدل شلوار می توانید آن را با کفش پاشنه دار، کالج و کتانی ست کنید. این مدل را نیز می توانید با کفش پاشنه دار، کالج و کتانی بپوشید. بهترین شلوارهای گرمکن، شلوارهایی با رنگ خنثی و طرحهای ساده با اندازهای نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ هستند. این مدل مناسب آقایان کوتاه و لاغر است تا کمی کشیده تر به نظر برسند اما به هیچ عنوان مناسب آقایان خیلی بلند یا چاق نیست.

تا مدت زیادی مُد جین برای خانم ها فقط شلوار جینهای خیلی تنگ بود تا این که به استایلهای ریلکستر مثل شلوار جینهای بوی فرند (Boyfriend) و مام استایل (Mom Style) آپدیت شدند. مدل دیگر جین مام استایل به رنگ آبی روشن است. بنابراین پیش از اقدام به فروش پوشاک مردانه در اینستاگرام، حسابی موتور خلاقیت و ایدهپردازی خود را روشن کنید. که در کنار خرید شلوار راحتی زنانه می توانند برای خرید تیشرت زنانه و یا تاپ زنانه جهت ست کردن لباس اقدام نمایند. طراحی زاپ یا پاره روی مدل های مختلف شلوار جین قابل اجرا است و میان نوجوانان و جوانان طرفداران بسیاری دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار