انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

برای اینکه راحت‌تر بتوانید استخدام شوید قدرت شبکه‌سازی و پیدا کردن متخصصین حوزه گرافیک را دست کم نگیرید. وقتی وارد حوزه گرافیک می‌شوید، پروژه‌های زیادی به سمت شما می‌آیند. اما در آخر به نظر شما یک گرافیست خوب چه ویژگی هایی دارد؟ از نظر شما مراحل تبدیل شدن به یک گرافیست حرفه ای چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. تو دوره جامع آموزش طراحی گرافیک به صورت کامل بعد از اینکه تخصص‌های گرافیک به شما آموزش داده شد، چند جلسه برای جذب مشتری و بازاریابی بهتون یاد می‌دیم که به واسطه اون بتونید درآمدهای خیلی خوبی داشته باشید. اغلب محصولات به نوعی بسته‌ بندی برای محافظت و آماده ‌سازی برای ذخیره‌سازی، توزیع و فروش نیاز دارند.

تخصص در طراحی آیکون نه تنها به دانش عمیق طراحی، بلکه به دانش عمیق در هنرهای زیبا و حتی شرکت گرافیک ایرانی عکاسی نیاز دارد. در اکثر طراحی لوگوهای انجام شده برای برندهای برتر یک فضای ممنوعه در نظر گرفته شده است و آن فضا، ناحیه ی اطراف لوگو می باشد. در این نوع طراحی سعی میشود اطراف آرم و لوگو هیچ المان و عنصر دیگری قرار نگیرد تا تاثیر گذاری بیشتری از طرح نهایی حاصل شود. هر اندازه هم ابزارهای مختلف برای طراحی معرفی شوند و هر چقدر هم پیشرفته و با امکانات ویژه باشند، واقعیت این است که هیچ کدام نمی توانند جای خود را به طراحی روی کاغذ بدهند.

  • براساس تحقیقاتی که در سال 95 انجام شده میزان درآمد قابل توجهی برای گرافیست‌ها برآورد شده است که البته این مقادیر براساس تخصص و تجربه فرد متغیر می‌باشد.
  • فردی که در شغل طراحی گرافیک مشغول به کار است باتوجه به محل کارش، میزان درآمد متفاوتی کسب می‌کند.
  • برای فعالیت در این حوزه باید ابزارهای لازم مانند فتوشاپ، ایلاستریتور و… را بیاموزید.
  • سود ارائه خدمات گرافیکی نزدیک به 70 درصد است که این درصد رو از نظر سود کالایی در رده زیاد سودآوری در میان کسب و کار ها قرار می دهد.
  • من تا حالا چند تا از پروژه هامو دادم به فریلنسرهای سایت خدمات یاب برام انجام دادن و راضی بودم.

بنابراین با اندکی مهارت می‌توان به درآمد قابل توجهی در زمینه طراحی اپلیکیشن‌ دست یافت. محل کار گرافیست کجاست؟پاسخ به این سوال بسته به گزینه‌های مختلفی که انتخاب می‌کنید متفاوت است. معنای کار در منزل این نیست که شما در یک سازمان مشخص مشغول به کار هستید، بلکه کار شما به یک مالک منفرد و یا یک گروهی از مارکت‌ها مربوط است. در این مورد، طراحان گرافیک معمولا کلی گرا می‌باشند و مهارت‌های گسترده و مختلفی را دارا هستند، بشکلی که پاسخ کلیه نیازهای ویژه و خلاقانه‌ی یک شرکت دارند. طراحان گرافیک با تصاویر و متن سروکار دارند، آن‌ها بیشتر اوقات اندازه قلم، نوع فونت، طول، رنگ عناوین و متن‌ها را انتخاب می‌نمایند. همچنین طراحان گرافیک تعیین می‌کنند که متن و تصاویر چگونه در یک صفحه و یا صفحات مختلف نمایش داده شوند.

راهنمای صفر تا صد شغل طراحی گرافیک【 آموزش راه اندازی شغل طراحی گرافیک به زبان ساده】

به همین دلیل است که به افراد تازه‌کار پیشنهاد می‌شود به‌عنوان کارآموز گرافیست استخدام شده و سپس مسیر شغلی خود را ادامه دهند. هرچند اگه به نرم افزارا تسلط کافی داشته باشید و خلاقیتتون خوب باشه میتونید به طراح خیلی خوبی تبدیل بشید. شرکت ادوبی، یک شرکت تولید نرم افزارهای کامپیوتری است که اکنون در آمریکا مستقر است. این شرکت بخاطر توسعه نرم افزارهای ویرایش تصویر و ویدیو، تولید تصویر و انیمیشن و نرم افزارهای سند قابل حمل پی دی اف به معروفیتی در سطح جهانی دست یافته است.

نمادگرایی را در طراحی لوگو قرار دهید

برای یادگیری اصول گرافیک باید برنامه ریزی کنید و نیاز است که یا آن را در دانشگاه و به صورت آکادمیک یاد بگیرید و یا اینکه در کارگاه‌های حضوری و آنلاین شرکت کنید. طراحان گرافیک باید عناصری مانند خطوط، رنگ، شکل، فضا، بافت، تایپوگرافی، مقیاس و هارمونی را یاد بگیرند و بر آنها تسلط داشته باشند. همه این عناصر بر طراحی تاثیر می‌گذارند و می‌توانند احساسات را در مخاطب برانگیزند. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک فعالیت رسمی خود را از سال 1394 با عنوان “های گرافیک ” آغاز کرد. پیاده سازی انواع طرح‌های گرافیکی و نمونه کارهای عالی در زمینه‌های مختلف باعث شده است که برند سلام گرافیک به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه گرافیک شناخته شود. طراحی گرافیکی شامل ایجاد محتوای بصری با کیفیت بالا به عنوان راهی برای انتقال پیام به مخاطبان است.

آشنایی با این نرم افزارها می تواند شما را به یک طراح قوی و در نهایت پر درآمد تبدیل کند. در کنار این قابلیت ها، همچنین بایستی در حیطه نرم افزار و سخت افزاری سیستم نیز وارد بوده، چرا که از این راه افزایش قوه خلاقیت و مهارت طراحی نیز میسر می گردد. در این شغل بعید است نیاز به یکی ازاین سه نرم افزار پیدا نکنید. هرچه نرم افزارهای مرتبط بیشتری را یک طراح بداند و تسلط بسیاری در آنها داشته باشد، قدرت و شهرت و درآمد بیشتری هم کسب می کند. وظیفه طراحان گرافیک برقراری ارتباط بصری، با مخاطب می‌باشد. آن ها مفاهیم مختلف تصویری را با دست یا نرم افزار های کامپیوتری خلق می‌کنند.

1- در قدم بعدی یعنی قدم اول آموزش طراحی گرافیک ما اصول و مبانی طراحی گرافیک را به شما آموزش می دهیم( این بخش شاید کمی تئوری بنظر برسد اما شما را برای یادگیری هرچه بیشتر آماده می کند. تکنولوژی قابل دسترس تر شد و برای همین افراد خیلی بیشتری با این هنر آشنا شدند. اطرافمان را آگهی ها، پوسترها، طراحی بسته بندی ها و سنبل های نمادینی احاطه کرده اند. به آنها رسمیت می دهند و خواسته های روزانه مان را برطرف می کنند.

نحوه استفاده از رنگ در طراحی گرافیک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار