آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

حال اگر قیمت به ۱۵ هزار یا ده هزار دلار رسید به همان نسبت شخص دچار ضرر و زیان خواهد شد. این نوعی قرار داد است که تاریخ انقضا برای آن مشخص شده است. در ضریب اهرم کراس علاوه بر میزان دارایی که وارد معامله کرده و با آن ترید انجام می‌دهید؛ آن مقدار از دارایی که در اکانت فیوچرز کوینکس موجود است نیز تحت ریسک معاملات بوده و دچار سود یا ضرر می‌شود. Leverage در بخش فیوچرز برای بیت کوین حداکثر ۱۰۰x و برای سایر ارزهای دیجیتال تا ۵۰x است. چون کد تاییدی که ارسال میشه فقط ۶۰ ثانیه اعتبار داره به همین خاطر شما این بار اول ایمیل خودتون را باز کنید.

آموزش خرید بیت کوین در ایران – چگونه بیت کوین بخریم؟

برای تغییر پسورد حساب قبل از هر چیزی نیاز به احراز ایمیل و یا پیامک دارید. در نهایت برای تکمیل ثبت‌نام روی دکمه sign up کلیک کنید. در کادر شماره 4 تیک پذیرش قوانین coinex را پس از مطالعه کامل این قوانین بزنید.

همچنین در صورتیکه در یک دوره کوتاه آی پی کاربر به صورت غیر عادی و مرتبا تغییر کند، صرافی از طریق ایمیل به کاربر هشدار می دهد. برای برداشت ارز دیجیتال از صرافی کوینکس نیز، در گوشه ی بالای سمت راست، در تب Assets، گزینه Withdrawal را انتخاب نمایید. USDT را جست و جو کنید، گزینه انتقال عادی را انتخاب کرده، نوع شبکه و آدرس گیرنده را نیز وارد کنید و در نهایت با تعیین مقدار برداشت، روی ارسال کلیک نمایید.

امتیاز و رتبه صرافی کوینکس در سایت Coinmarketcap

یعنی به جای اینکه از شما 1 سنت بابت هر 10 دلار کم کند، این 1 سنت را از ارز CET کم میکند. پاسخ این است که بزرگترین مزیت صرافی کوینکس برای ما ایرانیها و همچنین کشورهای تحریم این است که با فعالیت کاربران این کشورها مانند ایران، عراق، سومالی، یمن، کره شمالی، سودان و… هیچ مشکلی ندارد و حتی میتونید مدارک ایرانی ارسال کنید و احراز هویت کنید و حتی شماره تلفن ایران قرار دهید. آدرس کیف پول‌های تتر روی شبکه ترون با حرف T آغاز می‌شوند و دارای ۳۴ کاراکتر هستند. شما باید ابتدا تتر یا بیت کوین یا اتریوم را به اندازه موردنظر خود، از صرافی‌های داخلی با ریال خریداری و بعد آن‌ها را به این صرافی منتقل کرده و سایر ارزها را خریداری کنید.

گام سوم: خرید رمز ارز در صرافی کوینکس

فعالسازی قابلیت 2AF جهت بالا بردن امنیت حساب شما می باشد و دو گزینه در اختیار شما قرار داده است. با انتخاب یکی از این دو موارد می توانید سطح امنیت حساب خود را بالا ببرید. با توجه به اطلاعات الکسا، سایت تحلیل اطلاعات بازدید کنندگان، صرافی کوینکس دارای رتبه 140 در بین سایت های ایرانی می باشد. این بدین معنا است که ایرانی های زیادی از این صرافی به طور روزانه استفاده میکنند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex وب سایت خود باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار