یک طرح آسان برای شلوار

از خصوصیات بارز این شلوار می توان به بادوام بودن آن اشاره کرد و با توجه به این که جنس پارچه، مخملی و زخیم است گرمای خاصی رو به پاهای شما می دهد که بیشتر در فصل زمستان، اینگونه شلوار ها را می پوشند. در مورد فرق شلوار بوی فرند و مام استایل باید به نحوه برش آن اشاره کرد. شلوار بگی ممکن است در قدهای کوتاهتر و بالای مچ پا نیز مورد استفاده قرار بگیرد. شلوار مام استایل در تمامی نواحی به خصوص در پشت بدن و ران ها گشاد تر برش داده است و تا روی فاق پا می آید. طرفداران پر و پا قرصی دارد. البته رنگهای روشن نیز برای شلوارهای جین مردانه استفاده میشوند و طرفداران خاص خود را دارند. اگر به دنبال شلواری خاص زنانه و کمی فانتزی هستید، بهتر است سراغ شلوارهای جین با گلدوزیهای خوشرنگ باشید. این شلوارها اکثرا در رنگهای خاکی و خنثی در بازار موجود است، بنابراین میتوانید آنها را با سبز تیره یا آبی ست کنید؛ یا اینکه برای داشتن استایل تابستانی، شلوار کارگو را با رنگ سنتی شتری بپوشید. شلوارهایی که جیبهای بزرگ دارند یا بیش از حد گشاد هستند را کنار بگذارید و گزینههای معقولتر را انتخاب کنید.

ما به شما می گوییم هنگام خرید شلوار جین چطور مدل شلوار متناسب با استایل ظاهرتان باشد. با مدمن همراه باشید. میتوانید این شلوار را همراه با کفش پاشنه بلند بپوشید. به طور کلاسیک، شلوار جین از پارچهای کتان با همین نام جین دوخته میشود. بهترین شلوار پارچه ای مردانه از پارچههای باکیفیت تولید میشود و معمولا اسلیم فیت است. اصلیترین تفاوت بین شلوارهای خاکی و چینو این است که قسمت نشیمنگاه شلوارهای خاکی راسته و پلیسهدار است و از پارچههای کتان سنگین تولید میشود تا ظاهر شق و رقتری داشته باشد؛ اما شلوارهای چینو با آمدن به سمت پایین تنگتر میشود، دوختشان قابل مشاهده است و با پارچههای کتان و نخی سبک یا کتان ترکیبی (پارچهای که از کتان و پلیاستر تولید شده است) تولید میشود. یکی از دلایل محبوبیت انواع مدل شلوار دخترانه اسپرت 2022، پتانسیل آن در ست شدن با لباسهای مختلف است.

برای درک بهتر در مورد فرق شلوار بوی فرند و مام استایل باید گفت که این مدل شلوار بر خلاف دیگر مدل های تنگ، گشاد است و برای پوشیدن بسیار راحت و سایت topclothes فوق العاده است. چه لباس های بسیار ساده که برای موقعیت های ساده استفاده می شوند و چه لباس هایی که بسیار شیک و مجلسی هستند و برای موقعیت های مهم مورد استفاده قرار می گیرند. در قرن هجدهم ، با رونق گرفتن کشاورزی، کارگران برای کار در مزرعه لباس های جین می پوشیدند، زیرا استحکام بیشتری داشت و به آسانی از بین نمی رفت. این شلوار در انگلیسی با نام baggy pants معروف است و در ایران به این نوع مدل، شلوار بگی می گویند.

این شلوار را می توان با بسیاری از لباس ها ترکیب کرد و نتیجه خوبی گرفت. آخرین برندی که در این مطلب به شما معرفی می کنیم ، ورساچه است. یک : درون شلوار احساس راحتی و ارامش کنیم. اگر دورکار هستید و در خانه کار میکنید یا بچهٔ کوچک دارید و هنوز هم میخواهید در طول روز احساس راحتی کنید، شلوار جاگر مناسب شما است. اگر اهل ست کردن هستید ، میتوانید از دسته خرید ست خانگی یا خرید ست ورزشی دیدن کنید و یا اینکه با انتخاب یک تیشرت یا تاپ از دسته خرید تاپ و تیشرت ، برای خودتان ست مناسبی پیدا کنید. می توانید شلوار راه راه عمودی را با بلوز یا تیشرت و تاپ ست کنید.

برای محیط های غیررسمی و تجاری، شلوارهای خاکی چند منظوره و مد روز برای مردان بسیار مناسب هستند. شلوارهای خاکی برندهای مختلف ازجمله Topman، Bonobos، Levi’s، Dockers، Polo Ralph Lauren و 7 For All Mankind را هم میتوانید برای سر کار بهعنوان لباس رسمی بپوشید و هم بهعنوان لباسی راحت برای بیرون رفتن با دوستانتان. شلوار کتان خاکی راحت و در عین حال فوقالعاده بوده و پوشیدنش آسان است و با هر نوع لباسی ست میشود. اما این ارتباط به سرعت خود را با داد و ستد، تجارت و خرید و فروش همراه کرد. برای ایجاد ظاهری متین و متعادل، شلوار مام استایل آبی رنگ را انتخاب کنید که ست کردن لباس ها با آن، بسیار راحت است و با توجه به موقعیت و قرارتان، به سرعت امکان هماهنگ کردن لباس ها با آن وجود دارد. اما برای فرق شلوار بوی فرند و مام استایل باید گفت که شلوار جین بوی فرند حتی در مقایسه با مدل های کلاسیک و استاندارد جین نیز قد بلندتری دارد. برای ظاهری مجللتر، میتوانید کت و کفش مجلسی (بدون بند) را با شلوار پشمی بپوشید.

پیژامه انواع مختلفی دارند که همهشان کاربردی و راحت هستند. شلوار گرمکن برای استایل روزمره انتخاب خوبی محسوب میشود، چه در خانه هنگام استراحت و تماشای تلویزیون و چه وقت خرید کردن؛ هم راحت است و هم کاربردی. برخی از آنها لباسهایی برای استایل کژوال پرطرفدار، مد روز و شیک است و برخی دیگر کلاسیک و رسمی که تا همیشه شیک باقی میماند! این رنگ جین را میتوانید هم با لباسهایی ست کنید که استایل شما شبیه دهه 80 شود و هم میتوانید مدلهای امروزی را انتخاب کنید. اگر اینطور فکر میکنید، از این رو حتماً شلوار کش بافت راحتی را با شلوار جاگر یا اسلش اشتباه گرفته اید. حالت زاپ یا پارگی بر روی شلوارهای مختلفی ایجاد می شود اما بر روی شلوارهای اسکینی رایج تر است. شلوارهای مخمل و غالبا مخمل کبریتی برای آقایان مناسب هستند؛ این دسته از شلوارهای مردانه به دلیل متریال مقاوم آیتم روزمره بسیار خوبی هستند. شلوارهای فاق بلند استایلی محبوب هم در میان آقایان و هم در بین خانمها است و دانستن دلیلش هم سخت نیست. شلوارهای کتان خاکی که چندین سال است در بین انواع شلوار مردانه ترند هستند، بخش جداییناپذیر استایل آقایان برای محیط کار، بهخصوص بیزینسمنها است.

این نام از بافت پارچهٔ شلوار گرفته شده و در رنگهای مختلف در بازار موجود است. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ست کردن رنگ های تابستانه میپردازیم. البته اگر فقط تیشرت یا پیراهن میپوشید، بهتر است رنگ آن، سایهای روشنتر از رنگ شلوار باشد. این شلوار را میتوان با کت اسپرت دو دکمه یا پیراهن و ژاکت ست کرد؛ هر مردی حتما باید یکی از این شلوارها را داشته باشد، چون واقعا ظاهری شیک به استایلتان میبخشد. این شلوار تقریبا برای هر اندامی مناسب میباشد، کافی است با آیتمهای درست ست شوند. به دلیل استفاده از متریال سبک در تولید این شلوار، چینو گزینهٔ بسیار مناسبی برای فعالیت در فضای باز و استفاده در روزهای گرم سال است.

همیشه نتایج به دست آمده را در فعالیت خود به کار بگیرید. همهٔ مردان باید یک شلوار پارچهای باکیفیت در کمد لباسشان داشته باشند، چه یک تاجر باشند و چه فقط استایل شیک کت و شلواری را دوست داشته باشند. برای داشتن استایل خیابانی (استریت استایل) این شلوار را با اکسسوریهای شیک ست کنید، یا آن را با کت دو دکمه یا حتی ژاکت خلبانی بپوشید. قیمت شلوار پارچه ای با توجه به کیفیت پارچه و دوخت و نوع شلوار می باشد. شلوار جین مردانه هم در دسته های شلوارهای جذب ( اسکینی ) با قابلیت کشی بودن و راسته تقسیم می شوند . لباس ورزشی با ژاکت خلبانی جذاب دیده میشود و گزینهٔ خوبی برای استریت استایل است. شلوارهای پلیسهدار مردانه هر چند دهه یک بار ترند میشود و این بدان معنا است که اکنون زمان مناسبی برای پوشیدن این شلوار برای داشتن استایل کلاسیک با پیراهن و اکسسوریهای مدرن است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار