چهار توضیح چرا Fb برای شلوار بدترین انتخاب است

چه رنگ شلواری مردانه ای مناسب شما است! انواع مد و استایل لباس، تیپ مناسب مردانه خود را انتخاب کنید. اگر سایز همیشگی خود را میدانید بهترین کار این است که سایز همیشگی خود را انتخاب کنید. اگر چهار پنج سال قبل این سوال مطرح میشد، قطعا همه به شلوار جین فاق کوتاه رای میدادند. شلوارهای کوتاه (Cropped trousers) معمولا اندازه آنها تا مچ پا است. برخی از آقایان دوست دارند قد شلوار کوتاه باشد، مثل تام براون طراح مد آمریکایی. این مدل لباس های مردانه از پشم ساخته میشوند و کمتر در کمد لباس همه مردان دیده میشود. از این شلوار بیشتر در استایل کلاسیک مردانه استفاده میشود. تولیدی پوشاک مردانه ممکن است تنها لباس رسمی مردانه تولید کند، یا فقط تولیدی کاپشن مردانه باشد، لباس راحتی بدوزد یا ترکیبی از این موارد را تولید و پخش کند. این واحد توانمند در هر شیفت کاری بیش از 2000 عدد از اقلام پوشاک مردانه و زنانه را تولید می کند .

غافل از این که با این انتخاب غلط نه تنها لاغرتر به نظر نمیرسند بلکه تنگی پیراهن مردانه در نواحی شکم، سرشان و بازو باعث میشود چاقتر از حد واقعی به نظر برسند. در این متن سعی کردیم تفاوتی که یک بخش از لباس مردانه محلی در عین شباهت، با یکدیگر دارند را به تصویر بکشیم تا بگوییم هر کدام از این شلوارها در فرهنگ خودشان، جزئی مستقل با هویتی مستقل هستند. همه جا میشود از راحتی و شیک بودن جین لذت برد. این رنگ پس دادن بهحدی میشود که حتی پای شما نیز رنگی خواهد شد. حتی بسیاری از سلبریتیها و ورزشکاران معروف نیز همانند دیوید بکهام یا رونالدو از چنین استایلی استقبال کردهاند. حتی ست جاگر با یک تیشرت سفید ساده و یا تیشرتهای لانگ نیز معرکه خواهد بود. شما با ست کردن این مدل از شلوار مردانه با پیراهن یقه کوبایی، تیشرت سفید و یا دکمه کلاسیک که روی آستین ها قرار میگیرند، میتوانید استایلی جذاب و شیک بسازید. انتخاب جنس پیراهن بنا به استفاده شما برای فصل های سرد و گرم و استایل های کژوال و روزمره و استایل های رسمی، متفاوت است. دونده های لاغر اندام مرد میتوانند به آسانی با استفاده از این شلوارهای ورزشی آقایان (joggers for men) که بسیار شیک و راحت هستند، استایل مخصوص به خود را داشته باشند.

یکی دیگر از انواع لباس های سبک پوشش کلاسیک مردانه؛ مدل شلوار راسته (slim fit pants men’s) است. شلوار پارچهای ساده با برش راسته کاربرد زیادی دارد. برش آن شبیه برش شلوار پسرانه با فاق کوتاه. جنس آنها بسیار با کیفیت بوده و برای داشتن یک استایل منحصر به فرد، ارزش آن را دارد که برای این شلوارهایی فلانل هزینه کنید. به علاوه راه های زیادی وجود دارد که میتوان این استایل را به سلیقه شخصی خود درست کنید. انتخاب درست استایل و مدل شلوار مردانه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و خوش تیپی مردان دارد. جوانان امروزی میتوانند این شلوارها را که مد قدیمی بوده و به دهه ۸۰ بازمیگردد را با چند ترفند مدرن درست کنند تا استایلی شیک داشته باشند. در این بخش از سری مطالب مد و استایل مجله وقت مد (Vaghtemod)، در رابطه با انواع مدل شلوار بگ و تصاویر زیبای مربوط به هر یک از آنها را به شما ارائه میدهیم. مهم است شما بدانید که، چه مدل شلوار مردانه ای بپوشید؟ ۱۷ سبک از انواع استایل و مدل شلوار مردانه ! این رشته ها بخشی از پارگی را می پوشاند. شما به یک دورهمی دعوت شده اید و می خواهید شلوار مام استایل خود را بپوشید اما نمی دانید شلوار مام استایل با چه بلوزی بهتر است.

کمانی با دوخت دوسوزنه بر جیب عقب بزودی تبدیل به نماد تجاری این شلوار شد.و بعد از جنگ جهانی دوم با طرح کمان لیوایس بر جیب این شلوار باقیماند. شلوار جین مردانه یکی از پرمصرفترین شلوارهای مردان در سراسر جهان است. این سبک شلوارها در میان مردان، خصوصا خانمها بسیار پرطرفدار است. یکیدیگر از مدل مانتوهایی کـه امسال توجه تعداد زیادی از خانمها را بـه خود جلب نموده اسـت، مدل مانتو پیراهنی میباشد کـه در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود اسـت. شلوار مردانه چینوها؛ بیش از یک قرن است که وجود داشته اند. همچنین میتوان آنها را با یک عدد کت بلیزر و یا ژاکت ست کنید تا ظاهری شیک داشته باشید. شما میتوانید از شلوارهایی با چرم مصنوعی و یا طبیعی به رنگ مشکی بهره ببرید و یا شلوارهایی را انتخاب کنید که شبیه جین هستند. کمر کشی احساس راحتی بیشتری در شما ایجاد میکند، بااینحال شلوارهای خانگی زیادی در بازار دیده میشوند. شلوار بگ در مدلها و جنسهای متنوع لی، پارچه ای، چاکدار، زاپدار، کوتاه و بلند و در همه رنگها برای انواع استایلهای کژوال، خیابانی، مجلسی، استایل کلاسیک، رسمی و غیررسمی وجود دارند که شما متناسب با استایل و سبک موردعلاقه خود میتوانید از هریک از آنها بهره بگیرید.

زنان پوشیدن شلوار را در چه دوره ای از تاریخ به عنوان سبک متفاوتی از پوشش خود معرفی کردند؟ در آخر مخاطب برند باید آگاه باشد و بداند که از مدلهای ارائه شده چگونه بهره ببرد. این مدل انتخاب اصلی در ساخت استایل های رسمی، اداری و مجلسی است و رنگ های تیره آن مثل مشکی، سرمه ای و طوسی تیره طرفداران پرشماری دارد. همانطور که میدانید، شلوار جین شیک، یکی از عناصر اصلی کمد لباس زنان و مردان است. ال سی من با مدل تبلیغاتی معروفش یعنی امیرحسین آرمان آشنای بسیاری از مردان خوش پوش و خوش سلیقه است. جنس این مدل از شلوار مردانه مخمل کبریتی، به گونه ای است که آنها را برای فصل های سرد سال، مناسب استایل مردانه کرده و پاها را گرم نگه میدارد. تقریبا همه خانم ها علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن چه از نوع مجلسی و چه از نوع کژوال و اسپرت دارند. این نوع از پوشاک مردانه برای تیپ های اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا جوانان بیشترین استقبال را از هودی ها دارند. سالهاست که تولیدی های پوشاک مردانه ایرانی نیز توانسته اند پوشاک بسیار با کیفیت و جذابی را تولید کنند که همپای برند های معتبر جهانی با کیفیت بالا ، در فروشگاه های ایران به فروش می رسند ، شما می توانید از طریق همین سایت پوشاک مردانه ، تابستانه ، زمستانه ، پاییزه و بهاره را در حجم مورد نظرتان سفارش دهید تا در هر کجای ایران که هستید ، این پوشاک را در حجم درخواستی به صورت تک و عمده دریافت کنید .

شلوار مردانه در مدلهای متفاوتی تولید و عرضه می شوند. این مدل طوری طراحی شده که در قسمت بالای زانو راسته و از زانو به پایین کمی گشاد می شود. اگر قرار است به یک محیط کار و یا یک رویداد نیمه رسمی بروید، رنگهای تیره شلوارهای مدل راسته مردانه مانند مشکی، ذغالی یا سورمه ای بسیار عالی هستند. همچنین شما میتوانید مدل شلوار مردانه مخمل کبریتی را با یک تیشرت یا سویشرت گشاد و کفش های کتانی بپوشید. در صورتیکه میخواهید استایل و ظاهر مردانه خود را تغییر اساسی دهید، شلوارهای فلانل خاکستری رنگ، جذاب، مد روز و راهی عالی برای متمایز شدن شما در میان بقیه افراد هستند. اگر جزو مردانی هستید که به شیک بودن ظاهر خود اهمیت میدهید، حتماً باید اقدام به خرید شلوار مردانه فلانل خاکستری کنید. شلوار مردانه فاق بلند، میتوانند حال و هوای استایل کلاسیک و قدیمی هالیوود را به ظاهر امروزی شما بیفزاید. لباس جدای از زیبایی، شما را پوشش می دهد و تا حد زیادی نیز نشان دهنده شخصیت شماست.

مدل شلوار فاق بلند (high waisted pants) برای بسیاری از زنان و مردان با تیپ های بدنی مختلف، جذاب و مناسب است. مردان برای سفرهای بلند مدت و به عنوان یک لباس کار غیررسمی میتوانند این شلوارها را بپوشند. بعد از ریحانا، سلبریتیهای زیاد دیگری هم مانند او، بی هیچ هراسی شکم برآمده خودشان را نشان دادند و حتی سعی کردند لباسهایی بپوشند که شکمشان کاملا بیرون باشد. همه مردان برای داشتن یک استایل رسمی و حتی غیر رسمی، نیاز به شلوار پارچه ای مردانه (Dress Pants) دارند. یکی از انواع شلوار های مردانه کلاسیک؛ مدل مخمل کبریتی (Corduroy Pants) است که در دهه ۷۰ به بازار آمد. برخی از آنها دارای حالت کشسانی مناسب و بعضی دیگر ساده هستند. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید شلوار مردانه باید در نظر داشته باشید، جیبهای شلوار هستند. بهترین جنس پیژامه مردانه از پارچه ساتن ابریشم است. این مدل شلوار مردانه، دارای جنس های مختلف گاباردین و موهر است که با سبک های مختلف پوشش مطابقت دارد.

شلوار بگ یا بگی که در انگلیسی با اصطلاح “baggy pants” معروف است؛ یکی از انواع اکسسوری مد و استایل زنانه است که از بالا به پایین کاملا آزاد و سایت topclothes گشاد هستند. پس از گذشت حدود یک دهه این شلوارها توسط طراحان به دنیای مُد بازگشتند. برای داشتن یک سبک خیابانی مرانه؛ اکسسوری ها و تیشرت های مارک مورد علاقه خود را با این مدل شلوار مردانه بند کشی میتوان هماهنگ کرد. اخیرا مدل شلوار مردانه بند کشی (drawstring pants men’s) مد شده اند. بکی از محبوبترین و پرفروش ترین مدل های شلوار در بین آقایان، شلوار اسلش (Slash pants) است. اگر چه مدل شلوارهایی از جنس چرم، به احتمال زیاد چیزی نباشد که امروزه مردان آنها را امتحان کنند اما آنها برای برخی از محیط های مردانه مناسب هستند. آیا با جدیدترین و شیکترین انواع مدل شلوار بگ آشنا هستید؟ جدیدترین مدل شلوار بگ! این سبک از انواع مدل شلوار مردانه؛ به راحتی با بقیه لباس ها و اقلام ست میشوند و عملکرد بسیار خوبی دارند. از این مدل شلوار مردانه در مد و استایل ارتشی هم استفاده میشود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار