چاپ طرح دلخواه روی تیشرت تیشرت وان | topclothes

مجله خبری بهترین پوشاک‌های آستین‌بلند دکمه‌دار ترکیبی از تیشرت‌های ملوانی و یقه‌هفت هستند. یقه در این نوع تیشرت با چند دکمه همراه است که تا اواسط قفسه سینه ادامه پیدا می‌کند. تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار به‌ویژه برای مردانی با اندام عضلانی و قفسه سینۀ فراخ مناسب هستند.

این محصول با درصد بالای پنبه‌ برای فصل تابستان پرطرفدارتر هستند و قیمت بالاتری‌ دارند. محصولاتی که درصد پلی استر آن‌ها زیاد است کیفیت و قیمت پایین‌تری دارند. برای خرید تیشرت و پولوشرت مردانه مهم‌ترین معیاری که باید در نظر گرفته شود سایز و قواره آن است.

http://atlasmarketing.irبرای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد. اگر قصد خرید تیشرت مردانه دارید، سارابارا بهترین انتخاب برای شماست. خرید تیشرت مردانه در رنگ ها و مدل های متنوع در فروشگاه اینترنتی سارابارا امکان پذیر است. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید.

تیشرت یقه اسکوپ مردانه…

علاوه بر طرح، رنگ تیشرت معیار دیگری است که برای خیلی از آقایان مورد توجه است. انتخاب رنگ‌های صورتی، زرد، قرمز و بنفش انتخاب‌های جسورانه‌ای است و رنگ‌های سفید، مشکی و ذغالی به دلیل سادگی و سهولت در ست شدن انتخاب‌های محافظه کارانه‌ای محسوب می‌شوند. این مدل ها با تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد برای انواع تیپ های اسپرت، روزمره و یا رسمی ترمناسب است.

  • با ثبت نام در بخش کاربری به عنوان طراح ، پس از تایید توسط مروسی ، شما به عنوان عضوی از خانواده مروسی خواهید شد و هزاران مشتری منتظر طرح های بینظیر شما خواهند بود .
  • در بخش حساب کاربری میتوانید لیست سفارش های ثبت شده ، تاریخچه سفارشات ، آدرس های ثبت شده ، کوپن های تخفیف و …
  • خرید تیشرت آستین بلند High Voltage Rock & Roll AC/DC از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1.
  • نوع چاپ به صورت جوهرافشان بوده و با استفاده از پرینتر دیجیتال انجام می شود.
خرید تیشرت ملانژ Lost in the Wild از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. جنس تیشرت از 100% الیاف پنبه بوده و چاپ تیشرت با پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ دیجیتال انجام می شود. خرید تیشرت ملانژ You Matter Atom Science از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1.

تیشرت مردانه یقه گرد CH صورتی 2543

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار