چاپ طرح دلخواه روی تیشرت تیشرت وان | topclothes

اگر آدرسی در سایت ثبت نکرده اید، فرم ثبت آدرس جدید، شامل اطلاعات مورد نیاز برای ارسال کالا نمایش داده می شود. این اطلاعات دقیقا به همان صورتی که وارد کرده اید بر روی بسته پستی نوشته می شود. تنوع در طرح و رنگبندی این محصول به ما کمک می کند تا در هر شرایطی بتوانیم تیپ دلخواه خود را بسازیم.

تیشرت‌های پولو یا پولوشرت برای استایل نیمه‌رسمی

در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم. انواع تیشرت مردانه شیک، اسپرت ساده و طرح دار از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین اجزای پوشش آقایان است. تی شرت مردانه معمولا یقه گرد یا یقه هفت است و فقط بعضی مدل‌های خاص یقه گرد دکمه دار هستند. در خرید تیشرت یقه هفت مردانه باید به میزان باز بودن یقه توجه کنید. روش چاپ ما بر روی تیشرت به صورت جوهرافشان بوده و با استفاده از پرینتر دیجیتال و تکنولوژی اپسون، مستقیم روی پارچه انجام می شود.

  • در ضمن، اگر دوست ندارید تا بدنتان از پشت تیشرت‌های یقه‌هفت پیدا باشد، می‌توانید زیر آن از یک تیشرت یا زیرپیراهنی بدون دکمه استفاده کنید.
  • خرید تیشرت آستین بلند Golden Gradient Crest Queen از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1.
  • ابتدا کت و شلوار یک تکه کت و شلوار به لباس های بالا و پایین جداگانه بریده شد و بالا به اندازه کافی بلند بود تا زیر کمر بند پایینی قرار گیرد.
برای چاپ روی تیشرت در روش های معمولی تصویر با استفاده از حرارت و به صورت عکس برگردان از کاغذ بر روی تیشرت قرار می گیرد، که این نوع چاپ دارای کیفیتی پایین بوده و رنگ ها نیز کدر می باشند. در روش چاپ دیجیتال مستقیم که پیشرفته ترین روش چاپ تیشرت می باشد، رنگ به صورت جوهر افشان و با دقت بسیار بالا بر روی تیشرت پاشیده می شود. چاپ بر روی تیشرت های رنگی با استفاده از تکنولوژی رنگ سفید انجام می شود. در این روش ابتدا طرح با رنگ سفید چاپ و سپس طرح رنگی به عنوان لایه دوم چاپ می شود.

تیشرت مردانه طرح دار مشکی 2565

تعیین سایز مناسب تیشرت به نوع لباسی که قصد دارید تهیه کنید بستگی دارد اما در هر صورت، قواعدی هست که اگر از آن‌ها پیروی کنید، می‌توانید تیشرت مناسب‌تری را برای اندام خود بخرید. به‌عنوان یک دستورالعمل این را به خاطر داشته باشید که خط شانۀ تیشرت باید خط طبیعی شانۀ شما را نشان بدهد، نه اینکه تابع استایل، برش یا قالب آن باشد. همچنین از نظر طول، تیشرتی ایده‌آل است که تا قسمت بالایی یا میانی فاق ادامه پیدا کند. آستین‌ها در یک تیشرت معمولی، نباید زیاده از حد تنگ باشند و همین که دستان شما را در لباس آزاد باشد، کافی است.

http://atlasmarketing.irاین نوع مجله خبری بهترین پوشاک مردانه اسپورت، از دهۀ نود میلادی رواج پیدا کردند و در مقابل تیشرت‌های اسلیم‌فیت دسته‌بندی می‌شوند. نکتۀ جالب این‌جاست که تیشرت‌های بگی الزاما اورسایز نیستند و فقط کمی گشادتر و راحت‌تر از تیشرت‌های کلاسیک به‌حساب می‌آیند. این سوالی متداول برای کسانی است که می خواهند برای اولین بار تیشرت یا سویشرت با چاپ دیجیتال خریداری کنند.

مدل جوراب زمستانی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار