پرطرفدارترین خواننده‌ های ایرانی پرطرفدارترین خواننده‌های ایرانی چه کسانی هستند؟ | kordify

«اسیر شب» «جمعه» «آوار» «کوچ بنفشه‌ها» «تو را دوست دارم» «گل یخ» برخی از پرطرفدار آهنگ‌های فرهاد مهراد هستند. از آلبوم های پرطرفدار سیاوش قمیشی می‌توان به «قصه گل و تگرگ»، «رگبار»، «سرگذشت» و «یادگاری» اشاره کرد. جان لنون سه هفته پس از انتشار آلبوم Double Fantasy در منهتن توسط مارک چپمن کشته شد.

بهترین خواننده پاپ ایران

در ادامه پرطرفدارترین خواننده های ایرانی در سبک های مختلف و بهترین خواننده ایرانی جدید را به شما معرفی می‌کنیم. فردی مرکوری نیز در زمان خود به عنوان بهترین خواننده جهان مرد شناخته می‌شد و محبوبیت خاصی در میان مردم داشت. این خواننده و ترانه‌سرای فقید در تاریخ 5 سپتامبر 1946 (14 شهریور 1325) در انگلستان به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را از سال 1969 به عنوان یکی از خوانندگان اصلی گروه راک «کوئین» آغاز کرد. فردی خواننده محبوب راک اکثرا با گروه‌های موسیقی مختلف فعالیت می‌کرد و در کنار افراد دیگر به شهرت رسید. رضا صادقی مرد مشکی پوش عرصه موسیقی نیز در لیست بهترین خوانندگان پاپ ایرانی قرار دارد و یکی از خوانندگان بی‌بدیل موسیقی پاپ است.

پرطرفدارترین خواننده‌ های ایرانی پرطرفدارترین خواننده‌های ایرانی چه کسانی هستند؟ | kordify

از ۱۷سالگی فعالیت حرفه ای خود در زمینه موسیقی را آغاز کرده اسـت. آنها فعالیت حرفه‌ای خود را در ۲۰۰۶ در زمینهٔ موسیقی رپ آغاز کردند. رضا شیری در تاریخ ۲۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران چشم به جهان گشود و در سن ۲۵ سالگی وارد دنیای موسیقی شد. اولین قطعه موفق وی با نام “منو ببخش” می باشد که پس از انتشار این آهنگ توانست راه خود را در حوزه موسیقی پیدا کند. وی در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۵ هزار طرفدار در instagram دارد. سهراب مصطفوی یا همان سهراب ام جی خواننده و رپر ایرانی در ۱۹ آبان نوزدهم آبان سال ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمده است.

بررسی بهترین ساز برای شروع یادگیری بزرگسالان + نکات مهم جهت داشتن یک انتخاب خوب

توپاک شکور که با نام توپاک آن را می‌شناسیم در لیست برترین خواننده دنیا قرار می‌گیرد. توپاک به عنوان تاثیرگذارترین خواننده رپ دنیا شناخته می‌شود و آلبوم های او بیش از 75 میلیون نسخه در جهان فروخته شده اند. مک‌کارتنی از لیست بهترین خواننده جهان اما در دهه 80 به صورت سولو کار خود را ادامه داد. او تا کنون دو بار به تالار مشاهیر راک اند رول راه پیدا کرده، 18 بار برنده جایزه گرمی شده و توانسته نشان امپراتوری بریتانیا را از ملکه دریافت کند. این برترین خواننده دنیا آلبوم‌های موفق زیادی نظیر I Never Loved a Man the Way I Love You و Sparkle را منتشر کرد. با این وجود در سال 1998 بود که فرانکلین به شهرت جهانی دانلود آهنگ کردی دست پیدا کرد.

تعداد بالای دنبال کننده او است که «رستاک حلاج»، «رضا صادقی»، «مرتضی پاشایی»، «علی پهلوان» جز مشهورترین آنها هستند. او فرزند یکی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس است (محمدرضا یگانه) و مادرش استاد دانشگاه است. محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب تحصیل می‌کرد اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد. صفحه اینستاگرام یگانه این روزها حال و هوای «نگاه» دختر محسن را دارد و این خواننده بیشتر عکس های دخترش را به اشتراک می گذارد. را در بین خواننده های پاپ مجاز داخلی ایران در شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام دارد.

  • این خواننده قدیمی کشورمان در بین طرفداران خود به «شوالیه آواز ایران» شهرت دارد.
  • پازل بند در سال ۱۳۹۵ اولین آلبوم خود را منتشر کرده‌ است و در تابستان ۱۳۹۶ موفق به اجرای کنسرت شده‌ است.
  • محمدرضا ناصری آزاد (متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران) ملقب به رضا پیشرو خواننده، آهنگساز، تهیه‌کننده و ترانه‌سرای رپ فارسی است.
  • سلام مهدی احمدوند بسیار خواننده خوبیه و نباید در رتبه 13 ام باشه به نظرم این نظر شخصی شماس.
  • رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از خوش صداترین خواننده های ایرانی محسوب می‌شود که فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار