پارتیشن اداری هوشمند شیشه ای : مزایا و ویژگی های آن چیست ؟

چوب به دلیل اینکه از دل طبیعت وارد ساختمانها و طراحی داخلی منازل شده است، همان روح طبیعت و آرامش را نیز با خود وارد فضای زندگی و کار انسانها کرده است. اولین نقطه برخورد یک فرد تازه وارد با مجموعه شما بخش پذیرش است. برند گلد سیت دارای صندلی با کاربری کارمندی ، مدیریتی و کارشناسی می باشد . که از آن جمله میتوان به انواع میزهای اداری کلاسیک، انواع صندلی های اداری، انواع کمد های اداری و … به سبب همین تنوع بالا در نیاز بازار، شرکت های تولید کننده پارتیشن همچون گروه سهلان، با تولید انواع مختلف این محصول در ابعاد و جنس های مختلف، همواره در تلاش برای پاسخگوی به نیاز مشتری بوده است. در این مطلب تصاویری از انواع پروژه های موفق و اجراء شده شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دهیم تا شما را با کیفیت پروژه های موفق این شرکت عظیم آشنا سازیم. هر بخش از محیط کار اهمیت مختص به خود را دارد که طراحی و چیدمان آن قسمت با توجه به ویژگیهای لازم و ضروری آن انجام بپذیرد. حداقل یک سوم شبانه روز افراد شاغل در محیط کار آنها میگذرد.

میز مدیریتی مدرن، صندلی، مبلمان راحتی، کردنزا همگی به موازات یکدیگر قرار گیرند. استفاده از مبلمان کلاسیک در این سبک به چشم میخورد، مبلمان کلاسیک یا استیل رسمیتر از مبلمان مدرن هستند. برای جلب توجه بیشتر از المانهای مخصوص مانند لوگو و یا نام مجموعه بر روی آن استفاده شود. اگر تصمیم بر طراحی مناسب فضای پذیرش اداری و خرید مبلمان اداری مناسب برای این بخش هستید. توجه به سلامتی و رفاه کارکنان در هنگام طراحی یک فضای کاری شامل عناصر فردی، مانند نورپردازی، رنگ و مبلمان است. حائز اهمیت است که بدانیم در معماری اسلامی قوانین انعکاس نور با آینه کاری در راهروها و سقف ها بسیار استفاده می شود تا نور بسیار زیادی را به داخل بنا بیاورد.

در یک طراحی داخلی اداری استاندارد و مناسب، این نوع چیدمان با ایستگاههای کاری انفرادی و فضاهای اختصاصی تکمیل میشود. هنرمندان در باروک بر خلاف دوران کلاسیک با احساس خود حرکت میکنند و احساس را مقدم بر عقل میدانستند. دوره گوتیک در فرهنگ جهان دوران استیلای مذهب، و بالاخص کلیسا، بر جوامع بوده. شما می توانید برای این که درب های محیط اداری که در آن قرار های کاری مهم خود را تدارک می بینید شیک تر دیده شود، از لمسه کاری بر روی آنها استفاده کنید. از آنجاییکه فضا در طراحی داخلی شرکت به عنوان یک منبع توانمند، امکان تغییر تدریجی در سازمان را فراهم می کند هدف هر مدیر در هر سازمان، فراهم آوردن محل کار درست است تا محیط مناسب برای انجام فعالیت های اصلی کسب و کار با هزینه مقرون به صرفه ایجاد شود. این امکان با استفاده بهینه از فضا نیازهای روحی و ارگونومیکی شخص را برآورده و ایجاد حریم می نماید. اشکال هندسی با طرح های سه بعدی حس پویایی و حرکت را القا می کنند. یک طرح اختصاصی به سادگی میتواند بیانگر ارزشهای کسب و کار شما باشد و تجربهای متفاوت و جذاب را در خاطره مخاطب ثبت کند. بدین ترتیب فضای داخلی اتاق شما بزرگتر جلوه می کند.

در نظر گرفتن فضایی مناسب به همراه مبلمان اداری برای نشستن و انتظار مراجعهکنندگان تعداد صندلیها و ظرفیت محل پذیرش به تعداد مراجعان شرکت بستگی دارد. جدول زیر نمایش دهنده لیست دفاتر اجرای دکوراسیون داخلی در تهران به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد. طراحی داخلی دفاتر کاری، چیزی بیشتر از چیدمان و انتخاب متناسب مبلمان و تجهیزات است. در گذشته چندین بار گفته بودیم که ما در مبلمان اداری یکتا با کیفیت ترین محصولات را طبق خواسته شما فراهم میکنیم . علاوه بر این ، با بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون اداری مدرن و خاص خواهد توانست بر روی روحیه و همچنین بهبود روند کار کارمندان و مدیران تاثیرگذار باشد. در طول روز مدیر یک مجموعه ی موفق، علاوه بر برگزاری جلسات مهم درون سازمانی با کارمندانش، پذیرای میهمان ها و افراد مهمی از سایر سازمان ها نیز می باشد. همچنین با استفاده از پارتیشن در هزینه برق هم صرفه جویی می شود.

یکی از راه حلهای جلوگیری از چنین اتفاقی استفاده از دیوارههای عایق صدا و یا در نظر گرفتن پارتیشنهای فریم لس برای افراد حساس میباشد. اگر پنجره های محل کار شما زیاد است می توانید آن ها را دوجداره کنید تا از ورود صداهای بیرون به فضای داخلی محل کار جلوگیری شود. مهم ترین نکته این است که طراحی اتاق مدیریت باید به گونه ای باشد که مراجعه کننده هنگام ورود به اتاق، تفاوت آن را با سایر بخش ها و اتاق های فضای اداری شما به خوبی درک کند. میزهای اداری باید به گونه ای انتخاب شوند که کاربردی تر باشند و با توجه به اینکه در طراحی دکوراسیون های اداری قرار نیست به صورت مداوم تغییر دکوراسیون دهید بنابراین بهتر است میز اداری را از بین جنس های بادوام و مرغوب انتخاب نمایید. آیا طراحی دکوراسیون اداری با نقوش ایرانی انتخاب درستی است؟ باید توجه کنید که تجهیزاتی را که برای دکوراسیون داخلی اداری مدرن استفاده می کنید مدرن باشند. دکوراسیون اداری اتاق مدیریت چه ویژگی هایی باید داشته دکوراسیون داخلی واحد اداری باشد؟

بدین ترتیب در استفاده از فضا هم صرفه جویی خواهید کرد. همچنین می توان در صورت نیاز متراژ آنان را تغییر داد و بسته به نیاز به آن ها افزود یا از ان ها کم کرد. دکوراسیون اتاق اداری کوچک به دلیل کمبود فضا، برای برقراری جلسات و یا پذیرایی از میهمانان می توان میز جلسات به ابعاد ۴ الی ۶ نفره را به میز مدیریتی متصل کرد. برای فضاهای کوچک میتوان تنها به میزی ساده بسنده کرد. در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق های مدیریتی و فضای اداری کوچک باید به تجمیع وسایل و مبلمان ها فکر کرد. در این مقاله شرکت مبلمان اداری مرانتی سعی داریم طراحی اتاق مدیریت کلاسیک و مدرن را از دید مراجعین، کارمندان و خود مدیر بررسی کنیم و همچنین شما را با مهم ترین نکات و اصول طراحی اتاق مدیریت آشنا کنیم. کاناپهها، صندلیها و میزها میبایست در اندازههای مختلف و با طراحی داخلی متفاوت و جذاب در کنار یکدیگر قرار بگیرند. اگر اندازه اتاق کار کوچک است، بهتر است از استفاده رنگ های زیاد در کنار یکدیگر خودداری کرده و از یک طراحی ساده استفاده نمایید، چرا که استفاده از رنگ های زیاد باعث ایجاد هرج و مرج در فضای اتاق کار می شود.

یکی از مهم ترین اتاق های هر مجموعه ای اتاق مدیریت می باشد. از این رو طراحی و مبلمان مناسب بخش پذیرش باید به گونهای صورت بگیرد که حس خوش آمدگویی فضا و مجموعه را به مرجعان منتقل کند. از دیگر مزایای آن میتوان به سبک بودن آن هم اشاره کرد مبلمان استیل به دلیل متریال به کار رفته در ساخت شان بسیار سبک هستند یکی دیگر از مزایای این مبلمان اداری زرین این است که به دلیل استیل بودن از قیمت مناسبی هم برخوردارند و در واقع گزینه بسیار مناسبی برای دفاتر هستند چراکه در عین حال هم ظاهری ساده و مدرن دارند و هم قیمت مناسبی دارند که در پایین آوردن هزینه دکوراسیون درفتر شما بسیار تاثیر گذار است زیرا دکوراسیون یکی از پر خرج ترین مراحل تجهیز یک دفتر یا اداره به شمار میرود. اغلب میزهای پذیرش از موادی مانند ام دی اف ، فلز و یا شیشه ساخته میشوند که شکل و شمایل آنها میتوانند بهصورت مدرن و یا کلاسیک و رسمی باشد.

به محیطی دلنشین و همچنین تغییر دکوراسیون داخلی برای حفظ جلوه بصری جهت تبدیل ساختمان قدیمی، محیط خشک به فضای جذاب و آرامش بخشی برای کارمندان و افراد مراجعه کننده تبدیل میشود. در محیط اداری، کارها نیازمند به تمرکز بالایی هستند و باید در محیطی آرام انجام گرفته شوند. در هر پروژه معماری که استارت میزنیم ترتیب و اولویت های معماری با ما همراه خواهند بود از این رو در طراحی و اجرای دفتر اداری-تجاری نیز همین منوال را در پیش رو داریم ضمن اینکه بسته به سبک مورد انتظار و منتخب پروسه کاری متفاوت خواهد بود هم از بعد زمان اجرا و هم از بعد نحوه اجرا چون هر سبک مشخصات انحصاری خود را دارد و هر کارفرما سلیقه و نیاز ها و میزان حساسیت خاص خود را دارد در طراحی تجاری – اداری همانند سایر پروژه ها از طراحی فاز صفر یعنی مطالعات شروع میکنیم و پس از تکمیل طراحی معماری اداری سراغ سایر کارها حسب اولویت ساختمان اداری پیش میرویم ابتدا طراحی نمای ساختمان اداری که بسته به سبک مدرن یا کلاسیک تفاوت های ماهوی با یکدیگر خواهند داشت می رویم سپس طراحی محوطه و فضای سبز که در برخی ساختمان های تجاری-اداری کوچک و در برخی بزرگ هستند را به پایان میرسانیم در این مرحله نوبت به طراحی داخلی اداری میرسد که معمار فضاها را حسب کاربری و نیاز مجموعه دیزاین کرده که پس از اجرای نهایی کار توسط دیزاین دکوراسیون داخلی با تزیینات و مبلمان و..

در طراحی اتاق کنفرانس باید ویژگی های بسیاری مانند میز کنفرانس، تجهیزات سیستم های صوتی و تصویری، نورپردازی، کیفیت و آرگونومی صندلی ها، کفپوش، رنگ بندی، دیوارپوش و آکوستیک و غیره مورد توجه قرار بگیرند. دکوراسیون ادرای،برای اینکه بتوانیم یک طراحی زیبا در محیط اداری خود داشته باشم .قبل از شروع طراحی دکوراسیون داخلی و یا انجام به چند سوال برای رسیدن به نتیجه بهتر جواب بدهیم:فضای مورد نیاز ما برای انجان امور ادارای باید به چه شکل باشد؟ استفاده از یک اسپری رنگ برای تغییر رنگ وسایل محیط کار به رنگ­ های دلخواه نیز می­ تواند یک ایده ساده و جذاب باشد. به یاد داشته باشید که اگر فضای کارتان کوچک است باید به فکر ایجاد فضای بیشتری برای جا دادن وسایل باشید. طراحی بخش پذیرش باید به صورتی باشد که در عین شیک و مدرن بودن حسی دوستانه را در افراد مراجعهکننده ایجاد کند. نور در محیط کاری باید به صورت یکسان باشد به نحوی که یک قسمت خیلی تاریک و یک قسمت بیش از حد روشن نباشد. در این مطلب به معرفی محیط اداری شرکتی به نام Hypernuit می پردازیم که در زمینه طراحی گرافیکی سازه ها فعالیت می کند. اگر می­ خواهید چیدمان فضای کارتان را طوری طراحی کنید که بتوانید حداکثر استفاده از فضاهای پرت را داشته باشید، بهتر است میزها را در گوشه­ های اتاق­ ها قرار دهید تا بتوانید از فضای پشت و زیر آن نیز به خوبی استفاده کنید.

وقتی ما ساعتهای طولانی از روزمان را در محیط کاریمان سپری میکنیم پس قطعاً نوع چیدمان این فضا بهاندازه چیدمان و دکور خانه در روحیه و میزان انرژی ما تأثیرگذار است، به خصوص که فضای کاری باید به نحوی چیدمان شود تا علاوه بر راحتی اعضای تیم در جلب نظر مشتری هم مؤثر باشد. پارتیشن های اداری جدید بر اساس محیط مورد نظر از سوی تیم طراحی پیشنهاد و بر اساس آن تیمهای تولید و اجرایی وارد عمل می شوند. به صورت کلی محیط هایی مانند فضای کارمندان حسابداری معمولا از سایر فضاها به صورت کامل جدا می شود و برای ایجاد آن از پارتیشن های بلند، دوجداره و با کیفیت استفاده می شود. دغدغه هر مدیر موفق و با تجربه ای ایجاد حس اعتماد نسبت به شرکت و خدمات آن است. همینطور با نصب یک تابلو روی دیوار می ­توانید به تغییر رنگ فضا کمک کنید.

اما امروزه مدیران با تغییر در استراتژی کاری خود میکوشند از کارمندان دور نباشند و به کارشان نظارت کنند. میزهای منشی اغلب با بخشهای داخلی شرکت در ارتباط است در صورتی که مراجعین میز پذیرش، مشتریان، اربابرجوع و .. هستند. شکل متداول میزهای پذیرش اغلب بهصورت L یا U است که مدل L محبوبیت بیشتری دارد. علاوه بر این، قرار دادن فضای استراحت در نزدیکی یا به عنوان بخشی از ورودی اصلی دفتر خود که میز پذیرش در آن قرار دارد، بهتر است. از آنجایی که میز پذیرش در دید مراجعهکنندگان قرار دارد، تمیزی و مرتب بودن آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت باید به گونه ای باشد که یک مدیر در تمام ساعات روز انگیزه و انرژی لازم برای اجرای امور شرکت را داشته باشد تا بتواند انرژی بالای خود را به کارمندان و میهمانان هم منتقل کند. درسته که اغلب مدت کوتاهی را جهت درخواست های اداری، گزارشات و پیگیری امور در اتاق مدیریت سپری می کنند اما در همان مدت کوتاه هم، بسیار مهم است که انرژی و انگیزه لازم را دریافت کنند. برقراری چنین تعادلی قطعا میتواند در بلند مدت باعث افزایش کارایی کارمندان شود. از جمله ویژگی های مهم طراحی این گروه به کار بردن روش های مدرن در افزایش کاربری و کاهش هزینه های موجود می باشد و همیشه سعی داشته تا کارفرما رضایت کامل را داشته باشد. وجود کشوها و باکس و قفسههای متعدد، به جریان ذخیرهسازی پروندهها و اسناد و مدارک را نظم بیشتری میبخشد. وجود ساعت دیواری یا رومیزی در فضای کار، القا کنندهی حس نظم خواهد بود. برای مثال می­ توانید از جا قلمی یا فایل­ های رنگی نیز استفاده کنید یا حتی به جای یک پد ساده، یک پد رنگی را برای موس انتخاب کنید. انتخاب نوع و سایز مناسب میز پذیرش به تعداد مراجعهکنندگان و نوع فعالیتی که باید در آن انجام شود نیز بستگی دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار