هزینه دقیق جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی چقدر است؟ تاپ کلینیک | abdoplasty

جراح همچنین ممکن است داروی رقیق‌کننده خون را برای مدت کوتاهی پس از جراحی شکم تجویز کند. تقریبا به مدت شش هفته پس از انجام عمل جراحی شکم، از لباس‌های تنگ و گن برای نگه داشتن شکم استفاده کنید. این عمل به شدت تحت تاثیر میزان پوست و چربی اضافی است؛ هرچقدر پوست و و چربی شکم بیشتر باشد، میزان پیچیدگی این عمل بالاتر است. توصیه ما به شما این است که حتما در مورد این عمل اطلاعات لازم را به دست آورید، از شرایط جسمی خود شرح حال کاملی را آماده کنید و با مشورت پزشک تصمیم به انجام این عمل جراحی حساس بگیرید.

نمونه کارهای آبدومینوپلاستی دکتر فرامرز صفایی پیروز

افرادی که در ناحیه شکم، ران یا باسن، توده چربی دارند، بهتر است لیپوساکشن را انتخاب کنند. افرادی که می خواهند تحت عمل ابدومینوپلاستی قرار بگیرند، باید در مورد سوابق بیماری، داروهای مصرف و حساسیت هایی که به داروهای مختلف دارند، با پزشک صحبت کنند. همچنین متقاضی عمل باید انتظارات خود را از انجام این عمل به جراح توضیح دهد.

هزینه دقیق جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی چقدر است؟ تاپ کلینیک | abdoplasty در صورتی که فرد مبتلا به دیابت، گردش خون ضعیف یا بیماری های قلبی، ریوی و کلیوی باشد. یا سابقه لخته شدن خون را داشته باشد، احتمال بروز این عوارض در وی افزایش پیدا می کند. مانند هر جراحی دیگری، خطراتی نیز وجود دارد و باید در نظر داشته باشید که این جراحی قسمت بسیار مهم و حیاتی از بدنتان را تحت تاثیر قرار می دهد. بیماران در هر یک از این موقعیت ها می توانند به کمک ابدومینوپلاستی شکل شکم خود را زیباتر و صاف تر کنند. به کمک ورزش و رژیم لاغری توانسته اید وزن کم کنید اما چربی های شکمتان هنوز آب نشده و نافرم هستند. در این روش ، بیمار یک‌بار بر روی شکم و بار دیگر به پشت قرار می‌گیرد و چربی و پوست مضاعف شکم به‌طور کامل تخلیه می‌گردد.

  • 2- به خاطر انجاملیپوساکشنشکل شکم بهتر می شود و نمای نیمرخ بیمار طبیعی تر است.
  • برای این درمان، بهتر است از عسل پزشکی استفاده کرده، و حتما با پزشک مشورت بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ایران کنید.
  • اگر شغل شما به غعایت جسمی زیادی نیاز دارد، بسیار مهم است که مدت زیادی از محل کار خود مرخصی بگیرید تا بهبودی خود را به خطر نیاندازید.
  • پوست اضافی بین خط ایجاد شده در ناحیه بیکینی تا زیر ناف جدا و برداشته می‎شود.
در صورت لزوم یک دستگاه تخلیه خونابه برای چند روز به شما متصل می‌شود. پزشک به شما آموزش های لازم در مورد دستورالعمل چگونگی مراقبت از آن در خانه را خواهد داد. استفاده از شکم بند طبی در طی 2 تا 3 ماه بعد از عمل جراحی ضروری است و یک روز درمیان جهت بستن شکم بند باید عوض شود.

آیا بارداری بعد از عمل ابدومینوپلاستی امکان پذیر است؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار