مِروسی ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تیشرت و سویشرت در ایران مروسی | topclothes

در مجله خبری بهترین پوشاک سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم. انواع تیشرت مردانه شیک، اسپرت ساده و طرح دار از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین اجزای پوشش آقایان است. تی شرت مردانه معمولا یقه گرد یا یقه هفت است و فقط بعضی مدل‌های خاص یقه گرد دکمه دار هستند. در خرید تیشرت یقه هفت مردانه باید به میزان باز بودن یقه توجه کنید. روش چاپ ما بر روی تیشرت به صورت جوهرافشان بوده و با استفاده از پرینتر دیجیتال و تکنولوژی اپسون، مستقیم روی پارچه انجام می شود.

شستن لباس ، با این 9 ترفند لباس ها نو می مانند!

با سرد شدن هوا، تیشرت های آستین کوتاه کم کم جای خود را به تیشرت های آستین بلند و ضخیم تر می دهند. شما پس از ثبت نام در سایت ، امکان سفارش تمامی محصولات را خواهید داشت . در بخش حساب کاربری میتوانید لیست سفارش های ثبت شده ، تاریخچه سفارشات ، آدرس های ثبت شده ، کوپن های تخفیف و … در این مطلب، شما را با انواع تیشرت‌های مردانه آشنا کردیم و به ارائه توضیحاتی در مورد هر یک از آن‌ها پرداختیم. شما معمولا کدام نوع تیشرت مردانه را ترجیح می‌دهید و از کدام نوع بیشتر در کمد خود دارید؟ برایمان بنویسید.

انواع تیشرت و پولوشرت مردانه

اگر آدرسی در سایت ثبت نکرده اید، فرم ثبت آدرس جدید، شامل اطلاعات مورد نیاز برای ارسال کالا نمایش داده می شود. این اطلاعات دقیقا به همان صورتی که وارد کرده اید بر روی بسته پستی نوشته می شود. تنوع در طرح و رنگبندی این محصول به ما کمک می کند تا در هر شرایطی بتوانیم تیپ دلخواه خود را بسازیم.

حدود قیمت تیشرت مردانه با توجه به جنس پارچه، نوع دوخت و کیفیت تولید محصول تغییر می کند. برای مطلع شدن از قیمت تیشرت مردانه می توانید صفحه این محصول در وبسایت وب پوش را مشاهده کنید. خرید تیشرت یقه اسکی مردانه می تواند علاوه بر گرما ظاهری بسیار شیک به ما بدهد.

http://atlasmarketing.ir

اگر خیلی گشاد باشد فرم بدن شما را به خوبی نشان نمی‌دهد و اگر خیلی تنگ باشد تمام جزئیات بدن شما را نمایش می‌دهد. پولوشرت مردانه به دلیل فرم یقه که مدل برگردان است ظاهری نیمه رسمی و مرتب به شما می‌دهد. این محصولات معمولا ساده هستند و فقط لوگوی برند به صورت گلدوزی روی سینه آن‌ها دوخته می‌شود که اندازه آن می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد. تیشرت یقه گرد مردانه یکی معروف ترین و پرطرفدار ترین محصولات در صنعت پوشاک آقایان به شمار می رود که با توجه به طرح و رنگ متنوع مناسب برای اکثر تیپ های کژوال و اسپرت مردانه می باشد. تیشرت یقه‌گرد یکی از انواع تیشرت‌ ساده مردانه است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و البته، یکی از رایج‌ترین آن‌ها هم هست. طرحدار به همراه یک شلوار جین مردانه می تواند ظاهر اسپرت مارا تکمیل کند.

  • در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید.
  • در صورتیکه پرداخت شما موفق باشد، پیغام موفقیت آمیز بودن تراکنش در سایت ما نمایش داده می شود.
  • برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد.
  • © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد.
  • همان‌طور که از اسمش پیداست، یقۀ این نوع تیشرت‌ها به شکل هفت فارسی است.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار