مِروسی ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تیشرت و سویشرت در ایران مروسی | topclothes

خرید تیشرت ملانژ Space Traveler IV از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. تیشرت 1 به عنوان اولین فروشگاه آنلاین تیشرت در ایران طرح دلخواه شما را بدون هیچ محدودیتی و با بالاترین کیفیت بر روی انواع محصولات چاپ می کند. برای سفارش تیشرت با طرح دلخواه می توانید از برنامه قدرتمند طراحی آنلاین تیشرت ما برای تمام محصولات استفاده کنید. شما می توانید انواع مختلفی از محصولات مانند تیشرت پسرانه، تیشرت دخترانه، هودی، سویشرت، تیشرت آستین بلند و تیشرت کراپ دخترانه را شخصی سازی کنید. این محصولات با امکان سفارشی سازی ایده های جالبی برای هدایای منحصر به فرد شما خواهند بود. هدایای سفارشی را می توانید با استفاده از طراح آنلاین ایجاد کنید.

سریال بازی تاج و تخت: ما همه طرح‌ها را داریم. انتخاب کن!

مجله خبری بهترین پوشاک تیشرت آستین بلند Golden Gradient Crest Queen از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. جنس تیشرت آستین بلند از 100% الیاف پنبه بوده و ضخامت آن تقریباً دو برابر یک تیشرت آستین کوتاه است. چاپ روی تیشرت آستین بلند با پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ دیجیتال انجام می شود. خرید تیشرت آستین بلند Classic Back In Black از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. خرید تیشرت آستین بلند High Voltage Rock & Roll AC/DC از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. خرید تیشرت آستین بلند We Salute You AC/DC از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1.

  • برای این‌که با این نوع تیشرت متفاوت و خاص آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم به مقالۀ بانی‌مد در این زمینه مراجعه کنید.
  • در بخش حساب کاربری میتوانید لیست سفارش های ثبت شده ، تاریخچه سفارشات ، آدرس های ثبت شده ، کوپن های تخفیف و …
  • این تکنولوژی تنها در دستگاه های مخصوص چاپ تیشرت پیشرفته وجود دارد.
  • تعیین سایز مناسب تیشرت به نوع لباسی که قصد دارید تهیه کنید بستگی دارد اما در هر صورت، قواعدی هست که اگر از آن‌ها پیروی کنید، می‌توانید تیشرت مناسب‌تری را برای اندام خود بخرید.
  • تیشرت یقه‌گرد یکی از انواع تیشرت‌ ساده مردانه است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و البته، یکی از رایج‌ترین آن‌ها هم هست.
  • در این حالت از قسمت صفحه “تاریخچه سفارشات” می توانید جزئیات سفارش خود را مشاهده کنید.

در این روش تصویر از کیفیتی بسیار بالا برخوردار بوده و رنگ ها نیز درخشان می باشند. چاپ بر روی تیشرت های رنگی با استفاده از تکنولوژی رنگـ سفید در این روش ابتدا طرح با رنگ سفید چاپ و سپس طرح رنگی به عنوان لایه دوم چاپ می شود. این تکنولوژی تنها در دستگاه های مخصوص چاپ تیشرت پیشرفته وجود دارد. فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد.

همان‌طور که از اسمش پیداست، یقۀ این نوع تیشرت‌ها به شکل هفت فارسی است. آقایانی که صورت‌های گرد و شانه‌های پهنی دارند می‌توانند برای جذاب‌تر به نظر رسیدن، از انواع تیشرت یقه‌هفت استفاده کنند. همچنین، این نوع تیشرت‌ها شما را خوش‌اندام‌تر و خوش‌مشرب‌تر نشان می‌دهد.

مزیت های تیشرت[ویرایش]

با و بدون دکمه در اواخر قرن نوزدهم توسط معدنچیان و غرفه‌داران به عنوان پوششی مناسب برای محیط‌های گرم مورد استفاده قرار گرفتند. تیشرت‌ها علاوه بر نوع دوخت، یقه و ابعاد، از نظر جنس هم با یکدیگر تفاوت دارند. آن‌ها می‌توانند از الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید شوند یا اینکه ترکیبی از هر دو باشند. از رایج‌ترین پارچه‌هایی که برای تهیه تیشرت مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به پارچه‌های نخی، پنبه‌ای، پلی‌استر، فلامنت، اسپان و جودون اشاره کرد. © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. تیشرت راه راه همیشه از محصولات پر طرفدار بوده است و با توجه به طرح و رنگ متنوع با هر سلیقه ای می توان جور می شود.

http://atlasmarketing.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار