معرفی پرفروش‌ترین و بهترین کاندوم خاردار موجود در بازار | asilbekharid

کاندوم های خاردار با داشتن دندانه هایی در جداره خود می توانند لذت بیشتری را کاندوم تاخیری مارک خوب به ارمغان بیاورند. همچنین اکثر آن ها جزو کاندوم ضد حساسیت محسوب می شوند و از این رو ایجاد خارش و التهاب نمی کنند. افراد مختلف علایق و سلیقه های متفاوتی دارند و ممکن است یک نوع کاندوم بتواند پاسخگوی نیاز همه باشد. تنوع در کاندوم ها باعث شده است که بتوانید کاندوم مناسب برای خود و شریک رابطه تان پیدا کنید. کاندوم های خاردار یکی از انواع جدید کاندوم ها هستند که با هدف افزایش جذابیت و لذت رابطه جنسی برای طرفین رابطه تولید شده اند.

  • در این مطلب بهترین کاندوم تاخیری را در میان انواع مختلف کاندوم برای شما برشمرده ایم.
  • یکی از محبوب‌ترین کاندوم‌های این برند، کاندوم رمانتیک دورکس است که در آن از مقادیر زیادی ژل لوبریکانت استفاده شده و به حفظ رطوبت واژن کمک می‌کند.
  • آخرین کاندوم تاخیری که قصد داریم در این مطلب به عنوان بهترین کاندوم تاخیری معرفی کنیم، کاندوم تاخیری زنون مدل ring stop است.
  • همان طور که در بخش مقدمه اشاره‌ای داشتیم، در حال حاضر کاندوم‌های متنوع و زیادی از برندهای مختلف تولید و عرضه شده‌اند.

خرید کاندوم با پرداخت درب منزل یک امکان بسیار مهم برای شما کاربران عزیز است که جهت اطمینان خاطر شما اقدام به فعالسازی این امکان نموده ایم. شما می توانید با مراجعه به صفحه سوالات متداول سایت، شرایط پرداخت درب منزل را مطالعه نمایید و خرید خود را تکمیل کنید. این دسته از کاندوم خاردرشت که درحال توسعه هستند تاکنون مدل های تاخیری، گرم کننده و میوه ای را به خود دیده اند و با توجه به پرطرفدار بودن در آینده ای نزدیک سایر انواع هم به آن اضافه خواهد شد. را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با کمی بررسی، بهترین و مناسب‌ترین محصول را مطابق نیازتان خریداری کنید. اما احتمال پاره شدن یا جدا شدن آن در حین رابطه جنسی بیشتر از کاندوم لاتکس است. کاندوم لاتکس برای جلوگیری از بارداری و جلوگیری از عفونت های مقاربتی بهترین است.

این که کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی بستگی به هدف استفاده شما از کاندوم دارد.برای برخی از افراد که نیاز به تحریک بیشتری دارند.کاندوم های خاردار بهتر است. کاندوم های خاردار نوع از کاندوم ها هستند که در اطراف خود دارای برجستگی ها و خارهایی هستند.که باعث تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان می شود. تمامی محصولات آنلاین-کاندوم در بسته بندی محرمانه و بدون درج نام فروشگاه ارسال می شود. و در مقاله کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی ، به بررسی این مورد پرداخته ایم که این مدل کاندوم ها مناسب چه افرادی هستند.

کاپ قاعدگی چیست ؟ + معرفی 5 مدل برتر کاپ قاعدگی

معرفی پرفروش‌ترین و بهترین کاندوم خاردار موجود در بازار | asilbekharid کاندوم های چرچیلز در انواع رایحه و در اشکال خاردار و شیار دار تولید شده اند و با خاصیت تاخیری، باعث به تعویق انداختن ارگاسم و افزایش زمان رابطه جنسی خواهند شد. این محصولات با طراحی آناتومیک مناسب تمام آقایان بوده و در آنها از ماده مضر لیدوکائین استفاده نشده است. شما با تهیه این محصول به سلامت خود و شریک جنسیتان اهمیت داده و می توانید لذت بیشتری فراهم کنید. سایز کاندوم های این مدل بزرگ تر از دیگر محصولات مشابه می باشد. تحریک نقطه جی اسپات، افزایش لذت و استفاده از ژل روان کننده از دیگر ویژگی های محصول آن است.

مزایای استفاده از کاندوم خاردار

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار