مدیرعامل کوکوین شایعه تعدیل نیرو به دلیل مشکلات مالی را تکذیب کرد

یعنی باید قرضی که از صرافی گرفته بودیم را به او پس بدهیم. همچنین، این صرافی نسخه موبایلی هم دارد، که میتوانید بهراحتی آن را نصب کرده و از این طریق وارد صرافی شوید. در این ویدئو آموزشی نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین را به شما توضیح می دهیم، لطفا توجه داشته باشید، این ویدئو جنبه آموزشی دارد، و ما پیشنهاد یا توصیه ای مبنی بر استفاده از هیچ کدام از صرافی ها نداریم. پس از ساخت حساب، فعالسازی ورود دو مرحلهای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا همان معامله ارزهای دیجیتال میرسد. حالا سفارش ما در قسمت Current history و در حالت استاپ لیمیت قرار داده می شود. با یک دست خود صفحه اول پاسپورت را گرفته و در دست دیگر خود برگه حاوی کلمه Coinex و تاریخ را گرفته و از فردی دیگر میخواهید که در این حالت از شما عکس بگیرد.

در صفحه ظاهر شده کافی است روی یکی از فیلدهای مربوط به ارز، مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایید. سپس طبق تصویر فیلدهای مربوطه را پر کنید. به طور مثال در تصویر زیر در تاریخچه سوابق معاملات و یا Trade history روی جفت ارزی که محبوب خود صرافی کوینکس است یعنی CET/USDT ، معاملات اخیر با سرعت زیادی پیش می رود. به تصویر زیر دقت کنید. دقت کنید که نقدینگی هر دو ارز را بایستی تامین نمایید. کاربران ایرانی میتوانند بدون محدودیت و هر گونه تحریم از خدمات این صرافی استفاده کنند. هدف این صرافی هدف ایجاد یک پلتفرم ارز دیجیتال بسیار ایمن، کاربرپسند، کم هزینه و با سرعت بالا برای ترید طیف گستردهای از ارزهای دیجیتال با استفاده از سیستم تجاری اختصاصی خود است.

احراز هویت در صرافی کوینکس بسیار آسان و راحت است و برای اینکه بخواهید روزی 10 هزار دلار را برداشت کنید، می توانید خیلی آسان و راحت و بدون نیاز به هیچ گونه احراز هویتی این کار را انجام دهید. او در ادامه گفت که در حال رایزنی با صرافیهایی نظیر بایننس و هیوبی و همچنین مراجع قضایی است تا اموال سرقتی را رهگیری کند. به زودی بهترین صرافیهایی که میتوان در ایران همچنان به معامله فیوچرز در آنها پرداخت، معرفی خواهیم کرد اما فعلاً به دلیل تقاضای بالا برای این صرافی، به کل جوانب آن میپردازیم. از آنجا که ارز تتر را برای گرفتن وام از صرافی انتخاب کردیم بنابراین می خواهیم معاملات لانگ را انجام بدهیم.

حال اگر خواستید سفارش را خیلی سریع ببندید و در نهایت سود و زیانی را که برده اید برداشت کنید کافی است از گزینه Mark price استفاده نمایید. همانطور که گفتیم، برای فعال کردن تایید دو عاملی، هم میتوان از پیامک استفاده کرد و هم نرم افزار «Google Authenticator». پروسه این کار رو خیلی زود انجامش بدید وگرنه ازتون دوباره Confirm email میخواد و دوباره باید از قسمت قبلی اول ایمیل تایید کنید و به این قسمت برسید. پیش از شروع سفارش شورت این نکته اهمیت دارد که اگر گزینه Auto Renewal تیک خورده باشد به این معنی است که وام ما بعد از ده روز دوباره تجدید شود. اگر بخواهیم طولانی مدت معامله مارجین داشته باشیم می توانیم تیک تجدید وام را بزنیم که بنابراین سود آن به صورت روزانه از ما کسر خواهد شد. توصیه می شود حتما پس از پایان یافتن معاملات وارد بخش Repay شوید و وام خود را تسویه نمایید که سود ساعتی برای شما محاسبه نگردد.

صرافی کوکوین لیستی از آدرسهایی که سرمایههای دزدیده شده به آنها منتقل شده است را منتشر کرد. در این صورت جفت ارزی که تمایل دارید با آنها کار کنید، هر دوی این ارزها را وارد استخر نقدینگی می کنید. سفارشاتی که معامله روی آنها انجام شده در برگه Order History لیست می شود که می توان جزییات هر معامله را در آن مشاهده نمود. سودی که نمایش می شود تخمینی است و هر روز مقدار آن متفاوت است. اگر این کار را انجام ندهیم سودی که صرافی بابت این وام از ما کسر می کند پی در پی زیادتر شود. اگر در قبل 3000 واحد ارز CET داشته ایم می توان مقدار آن را به 3500 یا 4000 واحد برسانیم. اگر رشد قیمت اتفاق بیفتد سفارش نرمال انجام می شود و اگر کاهش قیمت اتفاق بیفتد ضرر زیادی متحمل نشده ایم چون به حد ضرر ما می رسد و مقدار ضرر جزئی کرده ایم.

سپس روی فیلدی که دور آن در تصویر زیر خط کشیده است ضربه بزنید و گزینه Continue را انتخاب کنید، این عبارت نمایش داده شده با رنگ قرمز به شما تذکر می دهد که حتما شبکه خود را درست انتخاب نمایید و با شبکه آدرس مقصد بایستی یکی باشد. بعد از یافتن ارز مربوطه، آن آدرسی که قرار است در آن ارز دیجیتال را واریز کنید در این قسمت کپی کنید و مراحل را مطابق با شکل زیر تکمیل کنید. در این مقاله می خوام در مورد شارژ کردن حساب یا به عبارت دقیق تر آموزش واریز پول به صرافی کوینکس، همچنین آموزش خرید بیبی دوج از این صرافی را واستون توضیح بدهم. واریز ارز در صرافی Coinex به چند دقیقه زمان نیاز خواهد داشت. در صفحه Borrow نشان داده شده که سود روزانه وام یک درصد است ولی به این معنا نیست که اگر وامی را یک یا دو ساعت گرفتیم و پس دادیم سود آن محاسبه نمی شود بلکه به مدت چند دقیقه یا چند ساعت که قرض گرفته ایم براساس میزان سود روزانه از ما کسر می شود.

در این مقاله سعی بر این داشتیم شما را با صرافی کوینکس آشنا کنیم و همچین به مراحل آموزش خرید و فروش در کوینکس بپردازیم. صرافی Kucoin، یک صرافی واسطه می باشد که به شما اجازه خرید و فروش و تبادل بسیاری از رمز ارز ها را می دهد. صرافی کوینکس این بخش را جدا کرده و جفت ارزهایی که این قابلیت را دارند، از این منو هم قابل دسترسی هستند. در صورت نگهداری رمزارز بومی صرافی، تخفیف قابلتوجهی در کمیسیون معاملات دریافت کرده و رمزارز بیشتری بدست میآورید. وجود این شایعات پیرامون صرافی کوکوین منجر به این قضیه شد که KCS رمزارز بومی شبکه KCC و صرافی کوکوین در ماه اخیر بیش از ۵۰٪ ارزش خود را از دست دهد. این صرافی بسیاری از ارزهای رمزپایه را مانند بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر ارائه میدهد و از آنها پشتیبانی میکند.

در واقع هر دو فروشنده و خریدار خودشان قیمت فروش و خرید خود را تعیین می کنند. با توجه به قیمت لحظه ای که ارز CET دارد می توان مقدار ارز CET که می توانیم قرض بگیریم را به ما نشان می دهد. اگر در صفحه Borrow ارز CET را قرض گرفتیم می توانیم معاملات شورت را انجام دهیم. حال ارز ست که به دست آورده ایم چون روی قیمت پایین تر می باشد مقدار بیشتری ارز داریم که در هنگام بازپرداخت قرض ارز CET بیشتری دریافت کرده ایم و آن ارزی که وارد معاملات خود کرده ایم بیشتر شده است. بنابراین لازم است سفارش فروش خود را در قیمت بالاتر در این مثال روی 7 یا 8 سنت به ثبت برسانیم.

به تصویر زیر دقت کنید.

ویژگی های مهمی که صرافی کوینکس را در میان کاربران محبوب کرده است سرعت بالا، هزینه و کارمزد های پایین، رابط کاربری ساده و آسان و امنیت بالا می باشد. در آخرین مرحله، به منظور تأیید تنظیم 2-FA، کد ارائه شده در Google Authenticator برای KuCoin را در اپلیکیشن صرافی کوکوین وارد کرده و گزینه Confirm را بزنید. همانطور که گفته شد بر اساس روزی که سرمایه خود را وارد استخر نقدینگی کرده ایم با نوسان قیمت ارزهای انتخابی، ممکن است سود یا ضرر کرده باشیم. در بخش AMM در صرافی کوینکس، پلتفرم صرافی می تواند قیمت خرید و فروش را با توجه به فرمولی محاسبه کند تا بتواند قیمت گذاری مستمری را برای بازار ارائه دهد.

ارز دیجیتال OP، توکن پروتکل Optimism، با افزایش ۸۳.۱ درصدی در هفت روز گذشته پیشتاز بیشترین رشد در بازار ارزهای دیجیتال است. بازار مالی کریپتو در حال رونق است و روز به روز به نتایج جدید دست می یابد. در بخش Earning سودهایی که کاربر به دست آورده را مشخص می نماید. در پنل کاربری شخصی خود، گزینه Assest را انتخاب کنید تا وارد بخش مربوط به داراییهای خود در حساب کاربری شوید. صرافی در این سال ورژن 2.0 پلتفرم خود را ارتقا داد و تغییراتی در رابط کاربری خود به وجود آورد. صرافی در عبارتی به نام Liquidation price یادآور می شود که اگر نتوانید ارز خود را در حالت عادی پرداخت کنید و مقدار آن به عدد لیکوئید شدن برسد کل مبلغی که به امانت نزد صرفی گذاشنه شده را تصرف می کند. در باکس Price قیمت مورد نظر را وارد می کنیم و در Amount حجم مورد نظر را وارد می کنیم.

حال قرض خود به صرافی که می تواند به عنوان مثال 3100 واحد باشد به صرافی باز می گردانیم و باقیمانده سود ما از این معامله شورت خواهد بود. اگر رشد قیمت اتفاق بیفتد سود کرده ایم و در اینصورت با گرفتن سود از بخش AMM سود بیشتری برده ایم. دو عدد در دو فیلد مختلف قرار می دهیم عدد بالاتر شرط ما خواهد بود که اگر قیمت به این عدد رسید صرافی سفارش را به جریان بیندازد. در صورتی که پس از انجام این امور دکمه SELL را بزنید، رمز ارز شما فروخته می شود و تبدیل ارز صورت می گیرد و صفحه ای برای شما نمایش داده می شد که مقدار فروش ارز دیجیتالی مورد نظر و قیمت آن را در راستای تبدیل ارز به شما نمایش می دهد. برای اینکه این موارد پیش نیاید قبل از گذاشتن سفارش فروش که تارگت بالاتر است ابتدا سفارش استاپ لیمیت را تعیین کنیم با توجه به اینکه ما قیمت را روی قیمیت که در برگه سفارشات جاری ثبت شده ایت انجام داده ایم روی قیمت 6 سنت تارگت فروش را در حالت استاپ لیمیت تعیین می کنیم که اگر قیمت به این عدد رسید صرافی فروش را انجام دهد که از ضرر بیشتر جلوگیری شود.

همچنین خریداران با اشتیاق زیاد به دنبال گزینه قابل قبول برای خرید و فروش میباشند. حدس می زنیم که ارز CET که می خواهیم خرید نماییم قیمت حداکثر آن در دفتر سفارشات و در قسمت خریداران ارز نمایش داده شده است و از آن به بعد می تواند دچار ریزش شود. مقدار ارزی هم که می خواهیم بفروشیم وارد می کنیم یا با کشیدن اسلاید بار مقدار آن عدد را وارد می نماییم. از طریق منوی AMM Account که در سمت چپ صفحه وجود دارد، می توانید به لیست جفت ارزهایی که این قابلیت را دارند، دسترسی پیدا کنید. برای مدیریت این مسئله می توانید مقدری از ارز خود را از قسمت اسپات به قسمت مارجین منتقل نمایید.

پس ریسک این کار را باید در نظر داشت و بدانیم که یک سود تضمینی و قطعی نخواهد بود. در معاملاتی که روزانه اتفاق می افتد صرافی کوینکس سود حاصل را بین کسانی که نقدینگی را افزایش داده اند، تقسیم می نماید. آنها دفتر کل سفارشاتی را تعبیه کرده اند که کاربران، نقدینگی آن را فراهم می کنند. این نکته مهم را باید در نظر داشت که اگر وارد جفت ارزی شویم که استخر نقدینگی برای آنها فعال نیست، یا فعال باشد ولی برای یکی از ارزهایی که داریم فعال باشد، به کاربر پیام خطا می دهد. در این قسمت صرافی کوینکس نحوه کاربرد آن را به خوبی توضیح داده است. در بخش بعدی انواع این سفارش ها و تفاوت های هر کدام توضیح داده شده است. راه بعدی این است که پس از ورود به حساب کاربری خود به قسمتی با عنوان Account Security مراجعه و به آن وارد شوید.

در حالی که KuCoin تأیید KYC و ویژگیهای امنیتی استاندارد صنعتی را ارائه میدهد، این صرافی در سال 2020 در معرض هک بزرگی قرار وبسایت ایران ارز دیجیتال گرفت. CoinEx اقدامات امنیتی مختلفی را بر روی پلتفرمهای مختلف خود اجرا کرده است. 1.در ابتدا از صفحه اصلی صرافی گزینه نشان داده شده در تصویر که مربوط به اطلاعات حساب شما می باشد را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که در این قسمت امکان شارژ حساب وجود ندارد و تنها باید موجودی که در حساب اصلی صرافی دارید را حساب مارجین منتقل نمایید. قرضی که از صرافی گرفته می شود باید براساس ارز اصلی باشد که در جفت ارز انتخابی ما بوده است که در اینجا همان ارز CET می باشد. قرضی که ما گرفته بودیم ارز USDt بود که در اینجا آن را انتخاب کرده و کل موجودی که می خواهیم به صرافی باز گردانیم به همراه سود آن را با زدن کلید Repay با صرافی تسویه حساب می کنیم.

در حالت عادی در صرافی های متمرکزی مانند کوینکس و بایننس بر حسب سفارشات خرید یا فروش هایی که کاربران در داخل صرافی ایجاد می کنند، نقدینگی را به داخل صرافی تزریق می کنند و معاملاتی صورت می گیرند. پس براساس پیش بینی خود روی عددهای پایین تر مثل 5 یا 6 سنت دوباره ارز CET را خرید کنیم که باید از گزینه Buy استفاده نماییم. این اشخاص یا نهادها میتوانند از اطلاعات شما برای اهداف مختلف استفاده کنند. با داشتن توکنهای غیر قابل معاوضه این امکانات میتوانند بهآسانی در بازیهای مختلف منتقل شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار