مدل دکوراسیون مغازه کوچک

امروزه، با پیشرفت دنیا و پدید آمدن نیازهای جدید در انسان، مغازهها و کاربریهای جدیدی در سطح شهر پدیدار شدهاند؛ که همگی در حوزه خدمات خود نهایت تلاش خود را به کار میگیرند تا رضایت مشتری را جلب کرده و برای جذب مشتری بیشتر از تمامی مزایای خود استفاده کنند. امروزه با پیشرفت مُد و اهمیت زیباسازی منازل و شرکتها، داشتن دکوراسیون مناسب، یکی از اهداف جامعه شده است. اولین چیزی که می توان به آن اشاره کرد و شاید از مهمترین آنها باشد رسیدن به یک شناخت خوب از مشتری های است که قرار است جامعه اثر شما باشند و برای خرید به مغازه شما می آیند. یکی از مهمترین ویژگیهای نورپردازی تاکیدی یا متمرکز این است که میتوانید برای اجرای آن خلاقیت به خرج دهید و دست شما برای این طراحی به وسعت سلیقه تان باز است. از اصلی ترین ابزارهای این نوع نورپردازی استفاده از دیوار کوب ها، لوستر های پایه دار و نورافکن هاست.

دکوراسیون داخلی مغازه آرایشی

بسیاری از نمونههای موفق در کسب و کار را میتوان نام برد که فقط با داشتن دکوری خاص در مغازهای با متراژ کوچک در نهایت به موفقیت رسیدند. 12 سال سابقه در حوزه معماری، دکوراسیون و تبلیغات و همچنین صدها پروژه موفق در حوزه معماری زیگ دکور را تبدیل به یک انتخاب قابل اطمینان برای اجرای پروژه شما کرده است. قفسه ها و شلف های شیرینی و شکلات و بسته بندی های خوشمزه هر یک باید در جایی قرار گیرد که بسته به نگهداری آن و فضای مورد نیاز ، به چشم هم بیایند و در دسترس باشند . موارد ذکر شده در بالا، همگی به عنوان عاملهای مهم و تاثیرگذار بیان شدهاند. فرقی نمی کند که مدل کابینت ام دی اف شما چیست، به هر حال نورپردازی باعث می شود تا کابینت شما زیبا تر و مدرن تر به نظر برسد.

ما در ایرانادکور تیمی خاص برای دکور فروشگاهی در اختیار داریم و تجارب ارزشمندی در این راستا به وابسته اجرای پروژه های موفق فروشگاهی و علم به روز کارشناسانمان کسب کرده ایم، ما می توانیم طراحی دکور مغازه شما را با کمترین قیمت و کمترین زمان ممکن ارائه دهیم. این قفسهها میتوانند از متریالها و مصالح متفاوتی ساخته شده و جلوه خاص و زیبایی را به مغازه بدهند. نورپردازی قفسهها برای جلوهی بیشتر محصولات داخل قفسه بسیار مهم است و نباید در دکور مغازه آرایشی نادیده گرفته شود؛ مخصوصا برای مغازههایی که از قفسههای تیره برای دکوراسیون آنها استفاده شده است. محصولاتی که از نظر ارزش و سود آوری در رتبه بالاتری قراردارند در قفسهها و شلفهای ویترین مغازه قرار خواهند گرفت و قرار است تا توجه مشتری را به خود جلب کنند. طراحی داخلی مغازه یا فروشگاه شما باید چشم بینندگان و مراجعه کنندگان مختلفی را به خود جلب کند.

دکوراسیون داخلی مغازه آجیل و خشکبار نحوه چیدمان باید به صورتی باشد که شما بتوانید به راحتی به تمامی محصولات و کالاها دسترسی داشته باشید؛ همچنین بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی به تمام محصولات اشراف داشته باشند و آنها را بررسی کنند. در این میان، علاوه بر نوع خدمات هر مغازه و نحوه ارائه آن خدمات به مردم، دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز نیز در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار در نظر گرفته میشود. قطعاً آشنایی با انواع رنگها و نحوه انتخاب بهترین رنگ برای هر مغازه و در اصل توجه به تاثیری که رنگها بر ذهن و رفتار مشتری دارند؛ به راحتی میتواند به شما در روند انتخاب بهترین و مناسبترین رنگ در اجرای دکور کمک کند. فروشگاه باید جذابیت موثر و کافی را در نگاه اول و هنگام گذار خریدار داشته باشد و این امر با وجود طرحی که طراح آن راخلق کرده است بدست می آید.نمای مغازه ShopFront بایستی جذاب باشد.ایجاد نقطه تمرکز دیدFocalPoint در داخل مغازه باید به گونه ای باشد که از بیرون دید کافی داشته باشد و باعث جذب مشتری شود.

طراحی داخلی مغازه قنادی

در طراحی فروشگاه رها پرداز، به دلیل فروش موبایل و کامپیوتر در این مغازه، ما نیز مجبور به داشتن طبقه بندی های متفاوت برای قفسه های آن بودیم تا بدین وسیله فضای مورد نظر هر دو محصول را داشته باشیم. طراحی و اجرای ویترین مغازه، مخصوصاً ویترین مغازههای کوچک دارای اهمیت بسیار زیادی است. این کلمه، مخفف عبارت Environmental, Social, جدیدترین طراحی داخلی مغازه and Governance بوده که به معنای داشتن تعادل و هماهنگی میان سه آیتم عوامل محیطی، اجتماعی و شرکتی است. می توانید با کارشناسان و متخصصین در این زمینه مشورت کنید. اگر قصد طراحی دکور مغازه جدید دارید یا در حالت کلی میخواهید تا دکور مغازه خود را عوض کنید، به شما پیشنهاد میکنیم تا در مرحله اول قبل از انجام هر کاری، به سراغ متخصصین و طراحان رفته و از آنها مشورت بگیرید.

طراحی داخلی مغازه اجیل خشکبار

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهرهمندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفهای و همچنین داشتن سابقهای طولانی و درخشان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه تلاش میکند تا با استفاده از ایدههای مدرن و جدید همواره بهترین و خاصترین خدمات را به مشتریان و کارفرمایان گرامی خود ارائه دهد. ارائه بیمه اعتبارات صادراتی از طریق ضمانت نامههای صادراتی نیز دیده میشود و آژانسهای مالی در این کشور رشد بهتری نسبت به سالهای گذشته داشتهاند. این سری از کفپوشها به عنوان یکی از زیباترین متریال های موجود در مغازه طلافروشی به حساب می آیند. انتخاب بهترین رنگ در دکور مغازه نیز یکی از اصول ثابت و بسیار تاثیرگذار به حساب میآید. برای مثال، نور و نورپردازی مغازه از اهمیت ویژهای برخوردار است و در هنگام طراحی دکور مغازه در شیراز باید حتماً به این مورد توجه ویژه داشت. نورپردازی مغازه را جدی بگیرید!

به همین خاطر باید نورپردازی را جدی بگیرید. اما مسئله اینجاست که برای موفقیت در تجارت باید ماهی گیری را یاد بگیرید. امروزه در سراسر جهان از طراحی داخلینه تنها به عنوان یک علم و هنر بلکه به عنوان یک صنعت پر سود یاد می شود . به یاد داشته باشید که هیچ چیز از چشم تیزبین مشتری مخفی نیست. هیچ گاه نمیتوان گفت که فقط مغازههایی با متراژ بالا در جذب مشتری موفق هستند! اگر مغازه شما بزرگ است باید مسیر حرکت به گونه ای باشدکه افراد فضای گردش داشته باشند و در مسیر حرکت خود به تمامی اجناس دید کافی داشته و هیچ کالایی از چشم آن ها دور نماند . اما اگر طراحی کافی شاپ شما هوشمندانه انجام بگیرد، حتی یک مغازه کوچک هم میتواند در کنار دیگر مکانهای تجاری پر زرق و برق و بزرگ، شخصیت خاص خود را داشته باشد.

بنابراین، از این موضوع به سادگی گذر نکنید. ممکن است این تفکر وجود داشته باشد که طراحی دکور مغازه توسط یک متخصص هزینه بسیار زیادی دارد؛ اما فراموش نکنید که در این صورت دیگر شما نگرانی خاصی برای دکور مغازه خود نخواهید داشت و بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد. اما فراموش نکنید که استفاده از ریسههای نور نیز باید طبق اصول و برنامه صحیح و مشخصی باشد تا در نهایت نتیجه مناسبی را به همراه داشته باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش میکند تا برترین خدمات را در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز به مشتریان و کارفرمایان گرامی ارائه کند.

طراحی داخلی فروشگاه در تهران

می توانیم رعایت شدن یا نشدن این نکات مهم را در طراحی داخلی هر فروشگاهی بررسی کنیم. و باید دکوراسیون فضاهای تجاری به گونه ای طراحی شود که مشتریان در آن ها حس خوب و راحتی داشته باشند زیرا این موضوع نقش بسیار موثری در موفقیت فروش دارد. بدون شک همه خانم ها از خرید شال و روسری لذت زیادی می برند اما این دلیل نمی شود فکر کنیم مهم نیست شال و روسری ها چطور در مغازه چیده شده باشند. شما چطور؟ شما تا چه اندازه به دکور مغازه خود اهمیت میدهید؟ همچنین باید بدانیم برای داشتن یک تجارت موفق، چطور می توانیم از اصل ESG استفاده کنیم؟ در نظر داشته باشید که در طراحی دکور داخلی تجاری فقط از یک متریال برای استفاده ملزومات کنید؛ به طور مثال اگر طرح چوب را انتخاب میکنید دیگر از چرم در سایر لوازم مورد استفاده شده در دکور استفاده نکنید؛ زیرا این کار باعث پراکندگی طراحی دکور داخلی تجاری میشود.

در دنیای مدرن امروز نور پردازی در هر محیطی یکی از اصلی ترین فرایند دکوراسیون داخلی است زیرا علاوه بر ایجاد روشنایی مطلوب و جذاب در محیط موجب زیباتر شدن فضا و البته در محیط های تجاری راهی برای معطوف کردن و هدایت برنامه ریزی شده چشم مشتریان روی محصولی خاص است و از آنجا که ویترین های یک فروشگاه یا واحد تجاری مهمترین محصولات را به نمایش می گذارند باید از نور پردازی متمرکز یا تأکیدی در آن ها استفاده کرد.

آیا تمایل دارید تا فقط با دکوری خاص و بینظیر به راحتی توجه مشتری را به مغازه خود جلب کنید؟ هر چقدر سلیقه و خلاقیت شما برای طراحی سقف مغازه بیشتر باشه، توجه بیشتری رو به خودتون جلب میکنین. قیمت لامپ لامپ ال ای دی قیمت بالاتری رو نسبت به مدل های لامپ کم مصرف برخوردار است و دلیل آن تکنولوژی ساخت، استاندارد و روشنایی چند برابری در عین مصرف فوق کم مصرف محصولات لامپ ال ای دی است. اما رنگ مکمل دیگری که حدود 20 درصد این فضا را پوشش می دهد می تواند در خصوص قیمت ها، تخفیفات مناسب، پیشنهادات، تبلیغات و … تیم طراحی و مشاوره ما خدمت شما می رسد، و توضیحات کاملی راجع به طرح های، رنگ ها، جنس مواد و قیمت ها می دهد. یکی از راههای آشنایی بیشتر با تیم حرفهای ایرانادکور از طریق بازدید از پروژههای طراحی مغازه و فروشگاه است. به این ترتیب می توان با در نظر گرفتن فضاهایی برای استراحت در دکوراسیون فروشگاه میزان مدت ماندگاری مشتریانمان را در فضای فروشگاه بیشتر کنیم.

برخلاف تصور عمومی حاکم بر جامعه، طراحی دکور مغازه در شیراز در اصل امری پیچیده و حساس به حساب میآید؛ که حتماً بهتر است تا زیر نظر متخصصین و طراحان حرفهای انجام شود. نورپردازی در کنار رنگهای لاکچری و همچنین کلاسیک که حس خرید و نیاز را در خریداران برمیانگیزد، از رنگهایی به حساب میآیند که اولویت نخست طراحان داخلی در طراحی این فروشگاهها است. نورپردازی در آرایشگاه های مردانه و زنانه یکی از مهم ترین نکات می باشد. این شناخت به شما کمک می کند از عناصری که با خصوصیات شخصیتی و سلیقه آن ها هماهنگی دارد در طراحی داخلی فضاهای تجاری بهره ببرید. به این ترتیب بر اساس نظر شما می توانیم اصلاحات لازم را در مقاله لحاظ نماییم تا یک مقاله کاربردی و مفید برای افرادی که می ­توانند از آن بهره ببرند فراهم نماییم. با این کار مشتری در حین ورود به مغازه به راحتی به بخش مورد نظر خود هدایت می شود و این کار مغازه شما را بسیار حرفه ای و شیک نشان می دهد.

فرقی نمیکند که شما کدامیک از مصالح را برای اجرای ویترین مغازه خود انتخاب میکنید، فقط کافی است تا مصالح صحیح و متناسب با سبک دکوراسیون داخلی مغازه خود را انتخاب کنید تا جلوه ویترین مغازه شما دو برابر شود. این رنگ بیش از 80 درصد فضا را در برمی گیرد پس باید آرامش بخش و دلنشین باشد تا مشتری را به خود جلب کند. این دیوارپوشها مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراشیدگی داشته اما قیمت آنها بالا بوده و تعویض و نصب آنها نیز سخت و پرهزینه میباشد.

طراحی داخلی مغازه خشکبار فروشی

این مسیر باید به گونهای باشد تا مشتری به راحتی بتواند حین عبور، از محصولات شما دیدن کند و همچنین با سایر افراد برخوردی نداشته باشد. در صورتی که به هر دلیل بخشی از مسیر رفت و آمد را مسدود کرده باشید نقطه کور ایجاد کرده اید . در هنگام اجرای دکوراسیون داخلی مغازه باید کفپوش مغازه، ویترین، دکور و چیدمان لوازم در مغازه را در نظر داشت و برای آنها طرح مناسبی را انتخاب کرد. یک مغازه، از بخشهای مختلفی مانند ویترین، دکور داخلی، قفسه بندی و چیدمان طبقهها تشکیل شده است؛ که هر کدام از این موارد در اصل بر روی طرح نهایی بسیار تاثیرگذار هستند. در هنگام انتخاب سبک طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه قطعاً هر مغازه دار اول به این موضوع توجه میکند که طراحی مغازه باید به سبکی انجام شود که در دید و نگاه مشتری و رهگذران جذاب و متفاوت به نظر بیاید تا در نهایت مغازهدار موفق به جذب مشتری بیشتر شود و به راحتی بتواند فروش خود را افزایش دهد.

دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار فروشی نورپردازی مناسب باعث ایجاد انرژی مثبت در محیط میشود. به همین جهت در راستای محقق نمودن این هدف، برخورداری از دکوراسیون مدرن و جذاب کمک شایانی می کند. نکته دیگر این است که در استفاده از رنگها در طراحی قفسههای دکوراسیون مغازه زیادهروی و اغراق نکنید. تا اینجا به بیان روش های کاربردی و معمول در چیدمان یک مغازه شال و روسری پرداختیم اما اگر می خواهید دکوراسیون مغازه تان خاص و متفاوت باشد تا مشتری بیشتری را جذب کنید باید برای چیدمان مغازه تان از روش های خلاقه و متفاوتی استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار