مدلهای چوبی میز تحریر کنجی و ال شکل ساده و کمجا نوبرانه | elitarchgroup

برای ساخت میز تحریر یا میز کامپیوتر باید طول میز را بین ۱۵۰ تا ۷۰ سانتیمتر در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید برای عمق صفحه میز عددی بین ۶۰ تا ۷۵ سانتیمتر را در نظر بگیرید ارتفاع میز از زمین بین ۷۷ تا ۷۳ سانتیمتر است و در صورتی که نیاز دارید از پایه و یا چرخ استفاده کنید باید ارتفاع چرخ یا پای را به ارتفاع میز اضافه کنید. فاصله قرار گرفتن صفحه کلید از زیر میز باید ۱۲ تا ۱۰ سانتیمتر باشد ضخامت مناسب صفحه میز کامپیوتر یا میز تحریر حداقل ۱۶ میلی‌متر است و در صورت تمایل می‌توانید به صفحه را به‌صورت دوبله بسازید که ضخامت آن به ۳۲ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند. خوگر؛ پلتفرم آنلاین و تخصصی در حوزه مبلمان، دکوراسیون و ساختمان است که با هدف ایجاد راه حلی جامع و به روز در زمینه تولیدات و خدمات محتوایی و فروشگاهی راه اندازی شده است. مخاطبان و ذینفعان خوگر، علاقمندان و خوانندگان محتوا، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات، مشتریان سازمانی، مصرف کنندگان نهایی و طراحان و متخصصان حوزه معماری و دکوراسیون هستند. بخش مطالب خوگر به عنوان یک وبلاگ تخصصی معماری، مبلمان و دکوراسیون نقشی همچون یک مجله آنلاین بر روی پلتفرم خوگر دارد.

دکوراسیون اتاق کودک

از مدل های پرطرفداری که به دلیل فضا گیری کوچک در هر خانه مورد نیاز است میز تحریر کوچیک می باشدف این مدل ها توانایی جایگری در هر نقطه از خانه را دارا می باشند. یکی دیگر از طرح های جذاب و پر طرفدار برای اکثر دخترها مدل های سفید و ساده است که علاوه بر زیبایی جذابیت بالایی نیز دارند. شما عزیزان هم می توانید علاوه بر مشاهده مدل های میز تحریر دخترونه و زیبا از سایر مدل های دیگر ما نیز دیدن فرمائید. اگر به دنبال خریدن یک میزتحریر مدرن و جا دار برای خود هستید و می خواهید که محصولات زیادی را در قالب دسته بندی مرتب مشاهده کنید می توانید از محصولات ذکر شده در دسته بندی میزتحریر مشاهده نمائید. در کنار هر میز تحریر معمولاً یک صندلی نیز مورد نیاز است که بتوان بر روی آن نشست و مشغول به فعالیت شد شما عزیزان می توانید بسته به سلیقه اتان محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. شما عزیزان می توانید بر اساس سلیقه خود و ابعاد و فضایی که در اختیار دارید، میز تحریر کوچک و مناسب آپارتمان را سفارش دهید و از فضای خود نهایت استفاده را ببرید.

میز تحریر تاشو مدل D1-PT01 – دیوان دکور

مدلهای چوبی میز تحریر کنجی و ال شکل ساده و کمجا نوبرانه | elitarchgroup

برای مثال خریدمیز تحریر دیواری دخترانه برای اتاق خواب دختری که دانشجوی رشته معماری است، انتخاب درستی نیست پس پیش از خرید به فاکتورهای متنوعی توجه کنید. معمولا زمانی که اسم دخترانه در کنار مبلمان و دکوراسیون اتاق خواب می‌آید ناخودآگاه رنگ صورتی در ذهن تداعی می‌شود. استفاده از این رنگ دخترانه در دکوراسیون اتاق خواب و خصوصا در لوازم آن می‌تواند حس و حال جذابی ایجاد کند. میز تحریر دخترانه صورتی برای استفاده باید به بهترین شکل ممکن در اتاق خواب جا نمایی شود. معمولا اگر ابعاد میز متناسب با فضای اتاق انتخاب شود، می‌تواند ظاهر آن را به بهترین شکل تغییر دهد. استفاده از اکسسوری‌هایی با رنگ سفید و خنثی بر روی چنین میز تحریری، فضا را جذاب‌تر و زیباتر می‌کند.

طراح مبلمان دانمارکی آمریکایی ؛ jens Risom یک طراح نمونه در زمینه ی طراحی آلاچیق مبلمان mid-century است. او این میز ساده و چوب آلبالویی را به منظور یک میز تحریر ساده ی منحصر به فرد طراحی کرده است. ابتدا از میز برای صرف چایی و خورد و خوراک استفاده می‌شد اما با مرور زمان و با گسترش روز افزون ابعاد مختلف زندگی استفاده‌های متفاوتی از میز شد، یکی از استفاده‌های میز، میز کامپیوتر است. امروز میز کامپیوتر یکی از کالاهای اساسی هر خانه و اداره است و با توجه به اینکه هر شخص مدت زمان زیادی را پشت میز سپری می‌کند اگر میزها به درستی ساخته نشود مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آورد. در این مقاله بیش از ۱۰۰ نقشه ساخت میز کامیپوتر(طرح ساخت میز کامپیوتر) را آلپود کرده‌ایم. استفاده از رنگ خاکستری برای میزهای کارتان، جلوه ای آرام و خنثی با لبه های زیبا مدرن به اتاق شما می دهد.

  • ما می خواهیم به شما کمک کنیم انواع مختلف، سبک، عملکرد و فرم انواع میزها را بشناسید و میز کاری مناسب برای کار خود را پیدا کنید.
  • اگر شما نیز عاشق میز تحریر فانتزی هستید همراه ما باشید تا در ادامه چند نمونهمیز تحریر فانتزی دخترانه 1401 را مشاهده کنید.
  • در این مدل از میزها که به طور کلی از MDF ساخته و تولید می شود به دیوار می چسبد ومی تواند شامل تمامی امکانات یک میز کامل باشد.
  • به دلیل مزایای بسیاری که میزهای تحریر ام دی اف دارند، معایب آنها به چشم نمی آید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار