محصولات مردانه شلوار فروشگاه اینترنتی بادی اسپینر | topclothes

شلوارهای راسته نه جذب اند و نه خیلی گشاد بلکه حالت نرمال دارند و به همین دلیل هم ست کردن آن ها آسان است. شلوار پارچه‌ایزنانه همانطور که از نامش پیداست، جنس پارچه‌ای دارد و معمولا هم از پارچه های کرپ مثل کرپ مازراتی دوخته می‌شود. این مدل شلوار را اکثرا با کت یا مانتوهای مجلسی و یا شومیز ها و بلوزهای خانمانه و رسمی ست می‌کنند.

http://atlasmarketing.irخانم‌ها در انتخاب و خرید بسیار حساس بوده و انتخاب یک شلوار لی یا شلوار جین می‌تواند برایشان جذاب باشد. کیفیت بالای پارچه و دوخت، رنگ‌بندی متنوع، فیت و بلندی فاق متنوع از دیگر ویژگی‌های آنها است. کمر این شلوار کمی بالاتر از خط کمر قرار می‌گیرد و مناسب افراد لاغر و چاق توامان می‌باشد. این مدل شلوار به همه می‌آید و قد را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. فردوس انلاین یکی از بهترین عرضه کننده شلوار زنانه ، پارچه ای ، لی ، کتان میباشد.

خرید شلوار جین زنانه

شلوار زنانه قد 100، شلوار زنانه قد 90، شلوار زنانه قد 110 برای خانم های قد بلند و قد کوتاه عرضه می شوند. خانم های قد بلند نیز می توانند با پوشیدن شلوار کوتاه استایل اسپرت خاص و متفاوت ایجاد کنند. برخی افراد تمایل به پوشیدن شلوارهای کمی بلندتر و برخی افراد تمایل به پوشیدن شلوارهای کمی کوتاه تر تمایل دارند. افراد با پوشیدن شلوارهای بلند تر تمایل به ریخته شدن شلوار روی کفش دارند.

  • شلوارهای چرم نیز از انواع شلوارهای زنانه هستند که جنس چرمی دارند و یک انتخاب عالی برای پاییز و زمستان به حساب می‌آیند.
  • در فروشگاه های اینترنتی جدول سایزبندی ارائه شده تا مشتریان با آگاهی بیشتر بتوانند شلوار اندازه خود را به سبد خرید بیفزایند.
  • این روزها الیاف متنوعی با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف نساجی در تولید انواع شلوار مجلسی مدل دار یا راسته و غیره به کار گرفته می‌شود.
  • شلواری که از کمر تا مچ پا به یک اندازه و بسیار گشاد است و ظاهری شبیه به دامن دارد.
  • خرید اینترنتی شلوار زنانه از فروشگاه برنس مد با توجه به تنوع و طرح های مختلف آن می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد.
  • اگر طرفدار استایل کژوال و کلاسیک هستید، شلوار راسته می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

در مجله خبری بهترین پوشاک می‌توانید انواع مدل‌های شلوار مردانه با تنوع بی‌نظیر را مشاهده نمایید. شلوار مردانه رنگ‌ تیره مانند ذغالی، مشکی و طوسی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. با این حال رنگ‌های شلوار مردانه روشن مانند قرمز یا کرم و حتی طرح‌های راه راه و چهارخانه نیز طرفداران خاص خود را دارد.

نام اصلی این مدل، جین است اما در ایران با نام لی بیشتر شناخته می شود. مدل جین به واسطه جذابیت فوق العاده اش، تقریباً مورد پسند تمام سلیقه ها است و ترکیب آن با لباس های مناسب، استایل کژوال زیبایی خلق می کند. مدل جین خود دسته بندی مختلفی از جمله راسته، زاپ دار (پاره)، سنگشور، لوله تفنگی و… برخی شلوارها فاق کوتاه برخی فاق متوسط و برخی نیز فاقشان کاملاً بلند است. خیلی از خانم ها به پوشیدن شلوارهای فاق بلند تمایل بیشتری دارند. بنابراین به هنگام خرید تمام ویژگی های مورد علاقه خود از شلوار را در محصول جدید بررسی کنید.

شلوار جین زنانه مدل بگ 139829

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار