محصولات دسته انواع شلوار و اسلش و زیر دسته شلوار جین ریکه | topclothes

امروزه در ایران نیز مجله خبری بهترین پوشاکی‌های مختلفی وجود دارد که به تولید این شلوار پرطرفدار در بین مردم می‌پردازد. در این مقاله قصد داریم به جدیدترین مدل‌های شلوار جین زنانه و خرید آنلاین اینگونه شلوارها بپردازیم. شلوار جین یا شلوار لی 👖، شلوارهای غیررسمی هستند که با پارچه دنیم یا نوعی پارچه کتان با بافت راه راه و ضخیم دوخته می‌شوند. شلوارهای جین برند لی آنقدر محبوبیت پیدا کردند که اصطلاح لی بر روی شلوارهای جین ماند و بسیاری از افراد حتی در ایران نیز شلوار جین را شلوار لی می‌نامند. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود.

شلوار جین رگولار فیت

البته امروزه بسیاری از دختر خانم های جوان شلوار پارچه‌ای را با ونس ست می‌کنند که شاید در صنعت مُد کار صحیحی نباشد اما زیباست و محبوب! این موضوع نشان می‌دهد که شلوار پارچه‌ای با هر کفشی به راحتی ست می‌شود. ابتدا به بررسی شلوارهایی که در تیپ‌های رسمی به کار می‌آیند میپردازیم. شلوار مورد استفاده برای ساختن چنین استایلی، شلوارهای پارچه‌ای اند.

شلوار لی مردانه Mason مدل 35413

شلوارهای جین و چرم مخصوصا مدل مام فیت نیز برای داشتن استایل اسپرت و نیمه رسمی یا غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روزها الیاف متنوعی با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف نساجی در تولید انواع شلوار مجلسی مدل دار یا راسته و غیره به کار گرفته می‌شود. بهتر است بدانید که شلوار مردانه مجلسی و سرهمی مردانه، اغلب پارچه‌هایی با الیاف پلی‌آمید، پنبه، پلی استر، نایلون، ویسکوز، کتان یا ترکیبی از این نوع الیاف دارند. وقتی تصمیم به خرید شلوار جین گرفته می‌شود مسائل مهمی است که باید یک محصول با کیفیت در خود داشته باشد تا مشتری را جذب کند.

شلوار پارچه ای زنانه جنس کرسپو روما بُرنُس

برای انتخاب رنگ شلوار مردانه، باید به عوامل مختلفی توجه کنید. هر فصل از سال رنگ‌های مختلفی ترند می‌شوند و با توجه به استایل خود می‌توانید از رنگ‌های متنوع شلوار مردانه از طیف تیره تا روشن را انتخاب کنید. در استایل مردانه انتخاب رنگ شلوار و کفش از اهمیت بالایی برخوردار است و ست کردن رنگ کفش مردانه با شلوار مناسب به شیک پوشی آقایان کمک قابل توجهی می‌کند. برای خرید شلوار مردانه اسپرت، شلوار مجلسی پارچه ای و سرهمی لی مردانه باید به رنگ آن‌ها با توجه به فرم و استایل بدن توجه کرد. و برای خرید شلواراسپرت، اسلش، تابستانی و کلاسیک بهتر است متناسب با استایل و مدل کفش مردانه خود انتخاب کنید.

  • کیفیت بالای پارچه و دوخت، رنگ‌بندی متنوع، فیت و بلندی فاق متنوع از دیگر ویژگی‌های آنها است.
  • شلوار زنانه ارزان و شیک بهترین انتخاب برای حضور در مهمانی ها و یا شرکت در مراسم رسمی می باشد.
  • جدیدترین مدل‌‌های شلوار مردانه، همگام با پیشروی صنعت مد دنیا تولید و روانه بازار میگردد.
  • اگر از مادربزرگ های خود بپرسید حتما تعریف خواهند کرد که در زمان های قدیم دامن پوشش اصلی خانم ها بود و هیچ خانمی از شلوار استفاده نمی‌کرد، حتی تا چند سال اخیر از نظر برخی از افراد کهنسال پوشیدن شلوار برای یک خانم عیب بود.

این مدل مانند شورت ورزشی، مختص فعالیت های ورزشی سنگین است و معمولاً جنس محکمی دارند. اگر به کوه نوردی و طبیعت گردی علاقه مند هستید، حتما به سراغ مدل های ورزشی بروید زیرا هم پاهایتان را کامل گرم نگه می دارند و هم به واسطه جنس مناسب، از پاها در مقابل صدمات مختلف محافظت می نماید. برخی خانم ها به دنبال شلوار پارچه ای ترک اصل هستند چرا که شلوارهای پارچه ای برای حاضر شدن در مجالس رسمی مناسب تر هستند.

http://atlasmarketing.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار