قیمت شلوار مردانه خر ید شلوار جین، کتان و پارچه ای مردانه 23 بهمن | topclothes

شلوار به عنوان یکی از بخش های اصلی پوشش ما، دارای تنوع زیادی به لحاظ طرح و جنس پارچه می باشد. این نوع از پوشاک زنانه با توجه به طرفداران زیادی که دارد در قیمت ها و کیفیت های مختلفی تولید می شود. اما مهمترین نکته در خرید شلوار مجلسی زنانه توجه به فرم بدن تان است، چون شلوار تا حدی زیادی می تواند عیوب بدن را پنهان کند.

شلوار ثمر بُرنُس

اگر از آن دست افرادی هستید که معتقدید لباس را قبل از خرید باید پوشید تا سایز دقیق خود را پیدا کنید، این امکان در سایت ایواز پلاس وجود دارد که به راحتی هر چه تمام تر سایز دقیق خود را بدست آورید. چنانچه لباس خریداری شده سایز شما نبود ، میتوانید آن را به ما مرجوع کنید. شلوارهای زنانه در کنار پارچه‌های متنوعی که دارند، طرح و رنگ‌های متنوعی را هم در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و می‌توانید از ست‌های جذابی برای انواع جلسات و دورهمی‌ها استفاده کنید.

شلوار مام میکی موس کد437

مطمئنا خودتان از این مجله خبری بهترین پوشاکضوع اطلاع دارید که در جستجوی شناخت بیشترانواع شلوار زنانهو شایدخرید شلوار زنانهبه این صفحه از فروشگاه فردوس آنلاین رسیده اید. فروشگاه لباس مردانه ریکه ، فروشگاهی همواره تخفیف و راه ارتباطی میان تولید کننده و مصرف کننده کالا ، با بیش از دو دهه تجربه در فروش حضوری پوشاک, و سه سال سابقه فروش آنلاین و غیرحضوری فروشگاهی با قابلیت خرید تمام اجناس مصرفی البسه آقایان. فروشگاه ریکه با دو اصل کلیدی تضمین قیمت کالا و ضمانت 7روز تعویض کالا ,موفق به جذب مشتری هدف بدون تبلیغات شده است.

  • این موضوع نشان می‌دهد که شلوار پارچه‌ای با هر کفشی به راحتی ست می‌شود.
  • نام اصلی این مدل، جین است اما در ایران با نام لی بیشتر شناخته می شود.
  • این مدل شلوار به همه می‌آید و قد را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.
  • شلوار جین ترک اصل زنانه به دلیل طراحی و استایل شیک و زیبا در موقعیت های مختلف قابل استفاده است.

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید. اولین قومی که از شلوار استفاده کرده و به عبارتی نولید کرده، آریائیان بودند. با ثبت نام و تکمیل پروفایل خود، از 10 درصد تخفیف اولین خرید برخوردار شوید. شلوار فاق کوتاه، کمر این شلوار پایین‌تر از خط کمر قرار می‌گیرد و بیشتر مناسب افرادی با شکم تخت و لاغر است. این شلوارها هم چند سالی است که مُد شده اند و هنوز هم بسیاری از خانم ها مخصوصا در فصول گرم سال از آن ها استفاده می‌کنند چون به پا نمی‌چسبند و واقعا خنک اند.

شلوار اسلش جین کد regal17

پس از بررسی موارد گفته شده می‌توانیم بهترین جنس و مدل شلوار را به شما معرفی کنیم. پس برای دریافت پاسخ این سوال بهتر است از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده، با کارشناسان فردوس آنلاین در ارتباط باشید تا ایشان شما را راهنمایی کنند. شلوار جذب هم که همانطور که از نامش پیداست کاملا جذب است و به پاهای شما می‌چسبد. در گذشته فقط شلوارهای جین حالت جذب داشتند اما امروزه شلوارهای پارچه‌ای هم به شکل جذب تولید می‌شوند و اتفاقا طرفداران زیادی هم دارند. شلوارهای دمپا از دیرباز محبوب بوده و هستند و شاید بتوان گفت یکی از نادرترین لباس های زنانه‌ای محسوب می‌شوند که هرگز از مُد نمی‌افتند. یعنی شما اگر الان شلوار دمپا بخرید می‌توانید حتی ۱۰ سال بعد هم آن را بپوشید و با کمک آن یک استایل شیک و زیبا داشته باشید.

http://atlasmarketing.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار