قیمت ردمی k50 گیمینگ شیائومی خرید و مشخصات ردمی k50 گیمینگ

گوشی Redmi K50 Ultra دارای چه ظرفیت حافظه‌ای است؟ این گوشی با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز بوده که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های پرچمدار ظرفیت بالاتری دارد. این گوشی دارای حافظه داخلی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 CH/A دو سیم ظرفیت 128/4 گیگابایت

یه اتفاق خوبی که توی پنل جلویی افتاده، اینه که فاصله های حاشیه نمایشگر تا لبه پنل جلویی از تمامی جهات با هم یکیه که باعث میشه هم ظاهر پنل جلویی شکیل تر باشه، هم احتمال لمس ناخواسته صفحه نمایش موقع بازی کردن خیلی کمتر بشه. صفحه نمایش این گوشی از HDR10+ پشتیبانی میکنه و کیفیتش قطعا رضایتتون رو جلب میکنه. اما روشناییش خیلی زیاد نیست و پرچمدارهای شیائومی مثل شیائومی 12 پرو، نمایشگرهایی با روشنایی بهتر دارن.

معایب گوشی شیائومی k50 :

در لبه‌ی سمت راستی گوشی شاهد دکمه‌ پاور هستیم که با حسگر اثرانگشت ترکیب شده و در بالای آن نیز دکمه‌های کم و زیاد قرار دارند. بقیه موارد گوشی نیز در لبه‌های آن جای خوش کرده‌اند و به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سری دوم این گوشی‌ها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند می‌باشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است.

همچنین ما در بخش مجله میوال نیز تمامی اخبار روز شیائومی را به همراه بخش های آموزشی و تفریحی فراهم کرده ایم تا کاربران گرامی به راحتی به یک محتوای کامل و دقیق دسترسی داشته باشند. استفاده از این تراشه هزینه زیادی دارد و در کنار مراحل ساخت و طراحی، چنین بهای تمام‌شده‌ای برای یک گوشی هوشمند می‌تواند خیلی عالی از آب در آمده باشد. Redmi K50 Ultra نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و نرخ نمونه‌برداری لمسی در آن ۴۸۰ هرتز خرید گوشی k50 gaming است. چراغ های LED RGB و دکمه های پاپ آپ جانبی قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای در گیمینگ می دهد. شیائومی برای خنک نگه داشتن گوشی از فناوری LiquidCool 3.0 بهره برده است.

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. هنگامی که این مدل را در دستان خود بگیرید در سمت راست گوشی دکمه پاور و دو عدد تریگر فیزیکی را مشاهده خواهید کرد که دکمه‌های اختصاصی برای گیم هستند. سلام من یکماهه گوشیمو سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده کسی هم زنگ میزنیم پاسخگو نیست.

  • این گوشی از اسپیکر استریو پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بواسطه آن موسیقی و فیلم را با صدایی عالی گوش دهید.
  • به همین دلیل است که سیستم خنک کننده برای موبایل گیمینگ، اهمیت مضاعف پیدا می‌کند.
  • ماژول دوربین اصلی در بخش پشتی دستگاه در یک برامدگی مشکی رنگی قرار دارد.
  • رابط کاربری شیائومی یک رابط کاربری فوق العاده هستش که بسیار روان بوده و می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • شرکت شیائومی این گوشی را مبتنی بر اندروید ۱۲ با جدیدترین رابط کاربری خود MIUI13 ارائه داده است که قلب تپنده این گوشی را اسنپدراگون کوالکوم ۸ نسل ۱ از نوع ۴ نانومتری تشکیل داده است.
  • آنچه که در این مقاله بررسی می‌شود در واقع مشخصات فنی و کامل گوشی ردمی کِی ۵۰ اولترا خواهد بود.

قیمت ردمی k50 گیمینگ شیائومی خرید و مشخصات ردمی k50 گیمینگ

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی K50 اولترا با نمایشگر ۱۲ بیت، پردازنده پرچم‌دار کوالکام و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد. گوشی ردمی K50 اولترا در سه نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت به بازار عرضه می‌شود که قیمت هر کدام از آن‌ها به شرح زیر است. صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارای لبه‌های باریکی است و در بالای صفحه هم می‌توان دوربین سلفی زیر نمایشگر را دید. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است.

رفرش ریت به عنوان یک مولفه ضروری گوشی‌های گیمینگ، نرخ 120 هرتزی در صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی K50 Gaming دارد. اگر این نرخ شما را راضی نمی‌کند، بد نیست به گوشی های بلک شارک از جمله گوشی شیائومی بلک شارک 4S و گوشی شیائومی بلک شارک 4S پرو بیندازید. اما به خاطر داشته باشید که با خرید این دو گوشی بلک شارک، از محافظ صفحه Gorilla Glass Victus در ردمی K50 گیمینگ محروم خواهید ماند. باتری گوشی k50 gaming از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای ظرفیت 4700 میلی آمپر و غیر قابل تعویض می باشد. باتری فوق دارای قابلیت شارژ سریع بوده و از شارژر 120 وات پشتیبانی می کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار