قیمت دریچه کولر

دریچه کنترل از راه دور کولر آبی، برای اولین بار در ایران برای مدیریت زاویه وزش باد کولر با تنظیم پره های افقی توسط ریموت کنترل، قابلیت بسته شدن آسان و کامل دریچه های سایر اتاق ها و استفاده از جریان هوا در یک یا چند اتاق مخصوص به منظور استفاده از بهینه هوای خنک و مزایای بسیار دیگر تولید و عرضه شده است. در ساختمان ها و فضا هایی که از کولرهای آبی و سیستم های خنک کننده دیگر مانند داکت اسپیلت و چیلر برای ایجاد فضای خنک استفاده میشود، کانالهایی برای هدایت جریان هوا به نقاط مختلف محیط مورد استفاده ساخته شده است. از جمله مکانهایی که از دریچه مشبک استفاده می شود فضاهایی با ارتفاع زیاد می باشد.

لازم به ذکر است که جای پیچ ها باید قبل از عملیات رنگ آمیزی روی فریم دریچه هوا نصب شود تا دچار آسیب دیدگی و خراش نگردد . برای نصب دریچه کانال کولر باید دور تا دور آن را یک قاب چوبی قرار دهید و دریچه کولر را بر روی قاب چوبی پیچ کنید و باید توجه داشته باشید که دریچه کاملا تراز باشد. برای ارائه ی ابعاد دریچه کولر به تهران دما مراحل زیر را انجام دهید. یکی از محبوب ترین و رایج ترین برند های آن، دریچه کولر آهنی البرز، ساخت اصفهان می باشد. شما در زمان کوتاهی اطلاعات مفید و زیادی را درباره ی دریچه های تنظیم هوا کسب می نمایید. شرکت تهران دما بورس فروش دریچه کولر در تهران می باشد. ابعاد دریچه تنظیم هوای مشبک بصورت سفارشی از طرف کارفرما بدون محدودیت جهت ساخت اعلام و توسط تهویه دانیال اقدام به ساخت می گردد. تهران دما محصولات مختلفی همچون دریچه کولر شیک، دریچه کولر آبی جدید، دریچه کولر گالوانیزه، دریچه کولر آلومینیومی و دریچه کولر چوبی را تولید و به فروش می رساند. حجم هوادهی فن 336 متر مکعب بر ساعت محاسبه شده و مقدار صدای تولید شده از محصول 48 دسی بل می باشد.

ساختارِ فریم دریچه کولر سقفی سه طرفه دقیقا شبیه به دریچه کولر چهارطرفه می باشد و تنها تفاوتی که بین این دو دریچه کولر وجود دارد، ساختارِ پرّه های داخلیِ آنها می باشد.در این دریچه کولر ،هوا صرفاً به سه سمت قابلیت پرتاب دارد.اگر یک بُعد از این دریچه کولر به سمت دیوار نزدیک باشد،دیگر نیازی به تنظیم هوا به آن سو نمی باشد و لاجَرم از دریچه کولر سه طرفه استفاده می شود.دریچه کولر سقفیِ سه طرفه نیز قابلیت تولید بصورت بادمپر و بدون دمپر را دارد و در سیستم های رفت و برگشتِ هوا به راحتی قابل استفاده می باشد.از این دریچه کولر در سیستم های برودتی و حرارتی نیز استفاده می گردد.قیمت دریچه کولر سقفیِ سه طرفه نسبت به قیمت دریچه کولر چهارطرفه،به علت کاهش جنسِ مصرفی،کمی پایینتر می باشد،روند تعیین قیمت دریچه کولر سقفیِ سه طرفه و فرمول محاسبه ی آن ،دقیقا شبیه به روند محاسبه ی قیمت دریچه کولر چهارطرفه سقفی می باشد و تنها تفاوت در ضریبِ مبنا و پایه ی قیمت دریچه کولر می باشد. قیمت دریچه کولر سقفی چهارطرفه به عواملی چون بادمپر یا بدون دمپر بودنِ دریچه بستگی دارد.از جمله عوامل مؤثر در تعیین قیمت دریچه کولر چهارطرفه سقفی،کیفیت رنگی که بر روی آن اجرا میگردد،است.

ما با خرید اینترنتی می توانیم از مزایای زیاد این نوع خرید استفاده کنیم. ما خرید دریچه کولر از اینترنت را می توانیم در هر کجا از این کره ی خاکی که باشیم انجام دهیم. در هنگام خرید دریچه کولر از طریق اینترنت ما با یک کلیک می توانیم محصول خود را سفارش بدهیم. تاریخ تعویض دریچه کولر به عوامل مختلفی بستگی دارد. گذشته از تأثیر نامشخص عوامل فوق، رویکرد صحیح برای اطمینان از ایمنی لوازم گاز سوز، رعایت دقیق و کامل مباحث مرتبط مقررات ملی ساختمان است چراکه با رعایت الزامات روش های تأمین هوای احتراق در مبحث هفدهم مقررات ملی، اثر نامطلوب مکش طبیعی کانال عمودی کولر (یا هر مجرای عمودی دیگر) به حداقل می رسد لذا توصیه این مرکز، رعایت کامل و دقیق مقررات ملی ساختمان در این خصوص است.

دریچه پلاستیکی مشبک را در سیستم های رفت(دمش) هم به صورت بادمپر و هم به صورت بدون دمپر استفاده می کنند،ولی از دریچه پلاستیکی مشبک در سیستم های برگشت(مکش) و هوای آزاد عموماً به صورت بدون دمپر استفاده میشود. خودتان بهتر میدانید در زمستان هر سال یک تکه پلاستیک جلوی دریچه کولر یا مقوا میگذاریم و با چسب آن را میپوشانیم ولی با درب آلومینیومی یا پلاستیکی که بصورت کشویی روی دریچه کولرتان تعبیه میشود دیگر نگران این اتفاق نباشید. ارائه ی ابعاد به صورت تلفنی یکی دیگر از ویژگی های مثبت خرید اینترنتی دریچه کولر می باشد. لذا به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دقیق قیمت دریچه کولر در اینترنت با شماره تماس های فروشگاه های ایرنتی تماس بگیرید. مشتریان می توانند پیش از تهیه ی محصولات خود مشاوره ی رایگان دریافت کنند. برای اندازه گیری و محاسبه هوای مورد نیاز در ساختمان باید محیط را در نظر گرفت و با توجه به ابعاد محیط و فعالیتی که در آن انجام می شود میزان تهویه را محاسبه می کنند و تعداد دریچه هایی که برای سیستم های هوارسانی مورد نیاز است مشخص می نمایند. اینکه روی دریچه بازدید جای پیچ گذاشته شود یا از پیچ مخفی استفاده شود ، موضوعی ست که هنگام سایز کردن دریچه بازدید ، باید با کارفرما مطرح شود .

با استفاده از دربهای خاص بازدید امکان کاهش بوی بد حاصل از مسیر برگشت و بهبود چهره فضای داخلی برای شما میسر خواهد بود. از این نوع دریچه هم در مسیر رفت کانال هوا استفاده میشود و هم در مسیر برگشت کانال هوا. دریچه پلاستیکی هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی قابلیتِ نصب و استفاده خواهد داشت.. تهویه دمنده مدل لوکس دریچه دار به دلیل نصب موتور به بدنه پلاستیکی باعث شده تا صدای محصول کاهش یابد. از مهمترین مدلهای موجود بازار میتوان به دریچه کولرهای آلومینیومی، آهنی، چوبی و پلاستیکی نام برد که هر یک را توضیح مختصری میدهیم.

قیمت آن بر اساس اینچ مربع حساب می شود. سپس اندازه های گرفته شده را برای سفارش دریچه کولر به کارشناسان فروش تهران دما ارائه می نمائیم. با توجه به این دریچه هوای کولری کاربردهای متنوع و مختلفی در راستای این وظیفه مهم دارد و در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد؛ طبیعی است که انواع متفاوتی داشته باشد که هریک در تناسب با شرایط خاصی طراحی شده باشند. به فرض، اگر برای هوادهی به اشتباه از دریچه برگشت استفاده شود و یا برای انتقال هوا در ارتفاع زیاد ( مانند سقف سوله ها ) از دریچه هایی با پرتاب هوای پایین استفاده شود طبیعتا تمام تلاش های صورت گرفته بی اثر خواهند بود. 2. پلاستیکی: این نوع از دریچه ها به منظور هوارسانی در سیستم های مکنده و دمنده ای مانند هواساز، داکت، و کولر ها قابل استفاده است. اما اگر کولر یا دمنده ، به چند انشعاب متصل باشد برای تنظین ، کنترل یا انسداد جریان هوا در پشت دریچه کولر از دمپر استفاده خواهد شد . ضمنا اگر از این دریچه کولر برای کاربردهای مکندگی استفاده شود،نیازی به استفاده از دمپر در بدنه ی آن نیست. برای همین هست که در نحوه کانال کشی کولر باید از اینکه کانال ها به صورت اصولی و طبق استاندارد در ساحتمان نصب شود مطمئن باشید و حتما از یک اوستاکار حرفه ای برای این کار استفاده کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، هنگام نصب دریچه کولر زنجان و کانال کشی کولر آبی، نصاب شما باید به این مساله توجه داشته باشد که سرعت و فشار باد کولر آبی به فاکتورهای مختلفی از جمله برند سازنده، سایز و اندازه کولر بستگی دارد. بوی تعریق بدن و یا بوی نم پس از باران، به راحتی توسط کمی جوش شیرین از بین میرود؛ کافی است به اندازه یک قاشق غذاخوری بر روی صندلیها بریزید تا خیلی زود بوی بد از درون کابین خودروتان رفع شود. با وجود دمپر که می توانید آن را بر روی نصب انواع دریچه ها نصب کنید، قادر به کنترل جریان هوای داخل کانال خواهید شد. قیمت دریچه کولر در اینترنت را از روی یک وبسایت می توان استعلام گرفت. در این بخش عکس دریچه کولر آلومینیومی،چوبی،پلاستیکی،پی وی سی و آهنی وجود دارد. برای مشاهده ی عکس دریچه کولر کافی است به صفحه ی مربوط به این محصول وارد شوید. شرکت تهران دما صفحه ی خرید اینترنتی دریچه کولر را به منظور آشنایی مشتریان با فرآیند خرید دریچه کولر از بستر وب ایجاد کرده است. با استفاده از وینچ اینلت باز و بسته شدن دریچه های اینلت بطور اتوماتیک، تابع روشن و خاموش شدن فن های تهویه خواهند بود و موجب می شوند سالن مرغداری همواره دما و فشار یکنواختی را که مرغدار تعیین می کند داشته باشد.

و عمدتا به دریچه کولر دیواری سفید و یا سقفی سفید آهنی در بازار معروف هستند. قبل از خرید دریچه کولر، بهتر است با انواع دریچه کولر موجود در بازار آشنا شوید، تا تصمیم گیری مناسبی هنگام خرید داشته باشید. که در انواع مختلفی از جمله، دریچه دیواری و یا سقفی با جنس های مختلف در بازار وجود دارد. در هنگام خرید دریچه کولر آبی نیز همانند سایر محصولات، با مشاهده ی تصاویر آنها می توانید با جنس و رنگ و شکل هر کدام آشنا شوید. مزایای خرید دریچه کولر از اینترنت بسیار زیاد می باشد. برای خرید دریچه کولر از تهران دما تنها اقدامی که نیاز است انجام دهید، تماس با کارشناسان فروش این شرکت می باشد. دریچه بازدید فن کویل پرهZبرای دستگاههایی به کار میرود که نیاز به مکش هوا از طریق درب دریچه بازدید فن کویل دارند . بیش از 90 درصد از کالاهای شرکت تهران دما تنظیم دریچه کولر دارند. همچنین مشتریان با استفاده از این روش خرید به تمامی محصولات دسترسی دارند، بدین ترتیب محصولی که نیاز دارند را می توانند به سرعت سفارش دهند.

دریچه کانال کولر آبی دیواری در ابعاد مختلف موجود می باشد. در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود. امروزه متخصصان به سراغ ساخت دریچه هایی رفته اند که نه تنها به عنوان دمنده سرما عمل می کند بلکه به عنوان دمنده گرما نیز در فصل سرما باشد. امروزه طراحان و تولید کنندگان ایرانی به راحتی توانسته اند که دریچه های کولر با کیفیت را روانه دریچه بازدید بازار کنند. تولید کننده دریچه های لوکس و لاکچری در ایراناولین تولید کننده دریچه های لوکس موسسه فنی مهندسی مشایخی بزرگترین موسسه تولید کننده انواع دریچه کولر و انواع دریچه های لوکس و لاکچری در ایران، با هدف تولید دریچه به روش علمی و به روز، جهت تامین نیاز عموم مردم آمادگی خود را اعلام می دارد. انواع دریچه کولر در طرح ها و متریال های گوناگون ساخته می شود. دارای دمپر در تنظیم میزان هوا به محیط می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار