قفل دیجیتال انواع برندهای قفل های دیجیتال و الکترونیکی-خانه هوشمند آکو

همچنین محصولات این برند شامل قفل اثرانگشتی آپارتمانی و شرکتی و قفل اثرانگشتی ضد سرقت نیز هستند. برندهای معتبر بازار به دلیل ارائه محصولات ویژه و در نظر گرفتن شرایط گارانتی مناسب، تاثیر قابل توجهی در قیمت قفل دیجیتال خواهد داشت. دستگیره دیجیتال پول و پوش نسل جدیدی از تولید قفل دیجیتال می باشد که ظاهر آن را کمی با تغییر رو به رو کرده است. دستگیره های پول و پوش به صورت فشاری و کششی درب را باز و بسته می کنند که هم راحت تر است و هم امنیت بیشتری دارند.

شما در هر ساعت شبانه روز می‌توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید و یا ثبت سفارش قفل دیجیتال کنید.

قابلیت اتصال قفل هوشمند به سیستم‌های هوشمندسازی

قفل دیجیتال انواع برندهای قفل های دیجیتال و الکترونیکی-خانه هوشمند آکو

معمولا قفل های هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از باتری تامین می‌کنند. قبل از به پایان رسیدن شارژ باتری، قفل هشداری مبنی بر پایان رسیدن شارژ باتری را می دهد و با توجه به نوع قفلی که خریداری کرده اید، در زمان اتمام شارژ می توانید قفل دیجیتال خود را شارژ یا باتری را تعویض نمایید. البته بیشتر قفل ها دارای کلید مکانیکی برای ورود در مواقع اضطراری مانند فراموش کردن رمز، گم کردن کارت و یا تمام شدن باتری دستگاه می باشد. به همین دلیل پیشنهاد می شود کلیدهای مکانیکی را در محلی امن در خارج از منزل نگهداری شود.

در دستگیره دیجیتال اهرمی احتمال خرابی دستگیره هم کمی بالاتر از مدل پول و پوش می باشد. با این‌که ما میدانیم برخی افراد قابل اعتماد نیستند، ولی گه گاهی پیش می‌آید که کلید خانه خود را برای مدت کوتاهی واگذار کنیم؛ مانند سرایه‌دار، خدمتکار، نظافتچی و… . ولی شما با نصب این قفل‌های دیجیتالی می‌توانید رمز یک‌بارمصرف صادر کنید و از نگرانی این‌که از روی دسته‌کلید شما کلیدی ساخته شده یا نه رها یابید. با توجه به پیشرفت سازه‌های امروزی، استفاده از قفل دیجیتال نه تنها در مراکز عمومی، ‌بلکه به صورت تخصصی‌تر در ساختمان‌های خصوصی مانند ویلاها، برج‌ها و… نیر توجیه‌پذیر است. قفل دیجیتال درب آپارتمان یکی از پرفروش‌ترین محصولات ما در بخش ساختمان‌های مسکونی است. اما با این وجود یک نکته طلایی در مورد انتخاب بهترین برند قفل دیجیتال وجود دارد و آن هم این است که بهترین محصول، محصولی است که از اصالت و کیفیت آن مطمئن هستید.

  • بیشتر قفل های هوشمند تنسرلاک از مشخصه های بیومتریک پشتیبانی می کنند؛ که از جمله قفل های دیجیتال در این زمینه می توان به قفل هوشمند دماوند، پاسارگاد و دنا اشاره کرد.
  • آغاز نمود و با ارائه خدمات استثنایی و با کیفیت، موفق به همکاری در پروژه‌های مهم دولتی و خصوصی شده است.
  • البته که این کالا قابلیت فرمان‌پذیری توسط سیستم هوشمند ساختمان را دارا است و از طریق سیستم هوشمند ساختمان و کنترل تحت شبکه اینترنت این سیستم می‌توان به قفل فرمان داد؛ در این صورت تأمین امنیت شبکه به عهدۀ سیستم هوشمند ساختمان ارائه‌شده در آن ساختمان است.
  • برند روک برندی نسبتا تازه وارد است که مخطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.
بدنه مستحکم و سیستم های هوشمند موجود در آن مانع از باز شدن آن توسط افراد دیگر شده و تنها توسط سیستم تعیین شده برای آن قابل دسترسی هستند. بیشتر قفل های دیجیتال و هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از باتری های کوچک درون خود دریافت نموده و بدون هیچ گونه سیم کشی به سادگی مورد استفاده قرار می گیرند. مجهز به سیستم حریم خصوصی، سیستم ضد سرقت، سیستم ضد شوک و تابع خیالی است.

همچنین این نوع قفل‌ها دارای ویژگی کدتصادفی می‌باشند که از لو رفتن رمز جلوگیری می‌کنند. به این صورت که هر بار با لمس کردن صفحه نمایش دو عدد بطور تصادفی ظاهر می‌شود که شما با زدن این دو عدد به صفحه اصلی رمز دهی وارد می‌شوید، که اینکار باعث می‌شود رد چربی پوست شما به غیر از رمز بر روی دو عدد دیگر نیز باشد. نصب قفل دیجیتال ضد سرقت بر روی هر یک از درب های ذکر شده از قاعده خاص خود پیروی می کند. بر روی درب های ضد سرقت ترک و ایرانی می توان تمامی قفل های دیجیتال را نصب نمود ولی بر روی درب های ضد سرقت چینی بهتر است قفل بدون دستگیره نصب گردد. زیرا با نصب قفل دیجیتال با دستگیره، سیستم مرکزی قفل ضد سرقت درب از کار می افتد و کارایی خود را بر روی درب ضد سرقت از دست خواهد داد. با وجود اینکه درب‌های ضد سرقت استاندارد از استحکام بالایی برخوردا هستند؛ اما معمولا قفل‌های ساده و مکانیکی که روی آنها نصب می‌شوند؛ نقطه ضعفی برای آنها محسوب می‌شود.

جزئیات قفل دیجیتال

درست است که قفل‌ها و دستگیره‌های قدیمی و کلاسیک، از نظر قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند؛ اما اگر بخواهید امنیت خانه خود را ارتقا دهید و بودجه کافی برای انجام این کار در اختیارتان باشد؛ هیچ چیز بهتر از قفل دیجیتال نیست. قفل هوشمند یک دستگاه قفل الکترونیکی و مکانیکی است که به صورت بی سیم و با احراز هویت کاربران مجاز باز می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات انواع دستگاه اکسس کنترل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این دستگاه مدرن ترین و بروزترین تکنولوژی برای بالا بردن امنیت سازمان و شرکت ها مانند اتاق سرور و یا کلیه اماکن شلوغ و پر رفت و آمد می باشد.

قفل‌های قفل‌شو خودکار برای ساختمان‌های بزرگ با تعداد بازدیدکننده بالا مناسب نیست و باعث تجمع جمعیت و شلوغی می‌شود. علاوه بر اینکه سیستم های ایمنی پیشرفت میکنند ، سیستم های ضد ایمنی و نفوذی هم پیشرفت میکنند و امکان هک کردن این قفل ها توسط هکر های حرفه ای وجود دارد. به همین علت بهتر است از تجهیزات امنیتی پیشرفته ای استفاده کنید تا این حریم ب خطر نیافتد و کسی به داخل آن دسترسی نداشته باشد. خانه جایی است که تمامی افراد خانواده در آن جمع میشوند و دارای یک حریم خصوصی است و مهم ترین جایی است که اطلاعات شخصی و خانوادگی در آن رد و بدل میشود. این محصولات به دلیل ویژگی ها و قابلیت ها و ساختار مقاومت بالایی که دارند توانسته اند تا حد زیادی ایمنی را بالا ببرد و اعتماد افراد و خانواده های زیادی را جلب کند.

دستگیره دیجیتال رمزی ALOCK مدل 89P GOLD

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار