فروش ظروف میناکاری اصفهان فروش اینترنتی ظروف میناکاری تولید کننده ظروف میناکاری | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

فروش ظروف میناکاری اصفهان فروش اینترنتی ظروف میناکاری تولید کننده ظروف میناکاری | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

هدایای تبلیغاتی اصفهان معمولا از صنایع دستی این شهر بوده که تنوع بسیار بالایی نیز دارند. سوغات اصفهان نه تنها خوراکی هایی مانند گز و پولکی ، بلکه محصولات صنایع دستی مانند میناکاری،فیروزه کوبی،قلم زنی،ترمه،خاتم کاری،ملیله کاری،نقره نما،ظروف مسی،مس و پرداز،مینیاتور و … می باشد. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی خود از محصولات دست ساز و اصیل نصف جهان بهره می برند. امروزه خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی جایگاه بهتری بین مشتریان بدست آورده.

ترویج و حمایت از میناکاری اصفهان

این روش که امروزه در اصفهان مرسوم است نقاشی‌هایی را بر روی لعابی شفاف می‌کشند. در این حالت ابتدا یک استاد مسگر یا دواتگر شی مربوطه را بر اساس طرح مورد نظر می‌سازد و سپس استاد میناکار روی آن را لعاب سفید رنگ می‌دهد. لعاب دهی باید سه الی چهار بار انجام شود و هر بار در کوره‌ای با دمای ۷۰۰ درجه حرارت قرار بگیرد تا رنگ لعاب ثابت شود. پس از آن روی لعاب سفید رنگ نقاشی کشیده می‌شود و مجددا داخل کوره با حرارت ۴۰۰ تا ۵۰۰ درجه قرار می‌گیرد تا پخته شده و رنگ‌های آن به شکل دلخواه در آیند.

فروشگاه میناساز

شما می توانید براحتی و بدون هدر دادن زمان,  از منزل و یا محل کار خود محصول مورد نظرتان را سفارش داده و در کمترین زمان آن را هر کجای ایران تحویل بگیرید. بر این اساس فروشگاه صنایع دستی اصفهان سعی کرده از تمامی زوایای محصول عکس ها و فیلم های با کیفیتی تهیه کرده تا انتخاب شما را ساده تر کند. نگاه متفاوت به استفاده از هنرهای دستی ایرانی به جای کالاهای غیر ضروری خارجی نیاز به معرفی و فرهنگ سازی صحیح دارد تا در این راستا به سهم خود در رونق اقتصادی کشور کوشا باشیم .

  • میناکاری دوران قاجار بیشتر در زمینه‌های برجسته طلا و نقره و به کار می‌رفت که با گوهر، عاج، یشم، یاقوت، لعل و زمرد تزئین می‌شد.
  • از طرفی قیمت مناسب ظروف میناکاری این محصولات به همراه زیبایی چشم نواز آن ها باعث پرطرفدار بودنشان شده است.
  • هنر نقاشی بر روی ظروف مسی از نسل های گذشته و اساتید قدیمی برای هنرمندان معاصر به یادگار مانده.

در رنگ‌های مینایی، رنگ سفید وجود ندارد و اگر استفاده از این رنگ ضروری باشد، هنرمند با مهارت از سفیدی لعاب زمینه استفاده می‌کند یا پس از نقاشی با قلم نوک تیزی رنگ را از روی زمینه برمی‌دارد تا رنگ سفید لعاب ظاهر شود. چنانچه در طرح مورد نظر، رنگ طلایی وجود داشته باشد، در همین مرحله باید با آب طلا، نقاشی را تکمیل کرد. برای این منظور، ابتدا هنرمند میناساز، طرح موردنظر خود که معمولاً برگرفته از نقوش اسلیمی و ختایی، گل و مرغ، شکارگاه و صورت‌سازی است را روی کاغذ آورده و سپس کاغذ را «سوزن‌کاری» یا «سمباده‌کاری» می‌کنند؛ به این صورت که خطوط طرح را نزدیک به هم سوراخ سوراخ می‌کنند. در کاوش‌های صورت گرفته در نهاوند، یک جفت گوشواره طلا به دست آمده‌است که سبک زرگری آن به سده هفتم تا هشتم پیش از میلاد مربوط می‌شود و نمونه ای از لعاب شیشه ای مینا بر روی فلز به‌شمار می‌رود. یکی از این نمونه‌های قدیمی بازوبندی از طلا به همراه میناکاری‌های تزیین شده بر روی آن است که مربوط به دوران هخامنشیان می‌باشد.

میناکاری روی سفال از جمله محبوب ترین هنر های دستی در استان همدان است. فروش میناکاری اصفهان برای کاربرد در منزل از استقبال خوبی برخوردار بوده است.خرید میناکاری هم با هدف حمایت از این هنر زیبا و ماندگار ایرانی و هم کادو و مزین کردن فضای داخلی منزل، امری است که بسیار ارزشمند محسوب می شود. اما برای اینکه بعد از انجام آن احساس رضایت داشته باشید باید بتوانید جنس مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار