فروشگاه جواهرات گارنت

در ادامه موضوع اسم سنگ های قیمتی به گوهری زیبا با رنگ های متنوع میرسیم که اپال نام دارد. لاجورد به اسم B.C400 نیز شناخته می شود و به عنوان یک سنگ قیمتی محسوب می شود. این سنگ تأثیرات معنوی بسیار زیادی نیز دارد که یکی از آنها پاکسازی و ایجاد تعادل در چاکرای پنجم و ششم میشود. اثری از آهن در بریل خالص سایه هایی از رنگ آبی را ایجاد می کند که از رنگ پریده تا آبی عمیق یا سبز-آبی است و در خرید اینترنتی طلا با نگین این سنگ قیمتی، با روشن بودن تصویر ارائه شده، مشتری می تواند به درستی رنگ گوهر را در سایت مشاهده کند و با دید بازی برای خرید جواهر اقدام کند.

یکی دیگر از نگین های گرانبها و ارزشمند به رنگ سرخ همانند یاقوت یک گونه آلومین رنگین هست که در طبیعت مشاهده می شود که لعل یکی از مشهور ترین آن ها میباشد. یاقوت سرخ در طیف وسیعی از رنگ قرمز وجود دارد که شامل قرمز مایل به زرد تا قرمز مایل به نارنجی است. همچنین مخلوطی از گارنت ها مانند پیروپ و آلماندیت وجود دارد. از فیروزه برای تزئین فرعون های مصر استفاده می شده است همچنین لباس های بومیان آمریکایی یا همان سرخ پوستان به وسیله سنگ فیروزه تزئین می شده است. کشورما پر است از سنگهایی که بسیار با ارزش اند، اما متاسفانه به صورت خام از کشور خارج و بعد از تراش با ارزش افزوده ۵۰۰ برابری به کشور برمی گردد. مقیاس شفافیت سنگ قیمتی رنگی به نوع سنگ قیمتی بستگی دارد و از آنجا که سنگهای قیمتی رنگی بسیار متفاوت هستند، به صورت نوع 1، نوع 2 و نوع 3 طبقه بندی میشوند. هر سنگ اپال متفاوت از دیگری است و به عنوان اثر انگشت منحصر به فرد می باشد. یک گردنبند طلا و مروارید ساده با هر لباسی قابل پوشیدن است و تقریبا هیچوقت از مد نخواهد افتاد، همچنین انگشترهایی با نگین مروارید که میتوانند بهار امسال ظاهری خاص و متفاوت را به شما هدیه بدهند.

حتی همین تسبیح میتواند به جای گردنبند هم استفاده شود. توجه کنید که یک انگشتر یا گردنبند با رنگهای صورتی و طلایی، بدون این که بخواهید ظاهری رسمی و مجلل به شما میدهند و مسلما برای قرارهای روزانه یا محل کار و دانشگاه چندان مناسب نیستند. برای استفاده از این جواهرات زیبا و رسمی بهتر است لباسهای ساده و تک رنگ به تن کنید. پرطرفدار ترین توپاز مربوط به توپاز همایونی می باشد که دارای رنگ پرتقالی متمایل به صورتی است. گفته می شود پریدات دارای قدرت جادویی است و خواص شفا دهنده در برابر کابوس ها دارد. یاقوت سرخ نشان دهنده عشق، اشتیاق، شجاعت و احساس است. از زمان قدیم یاقوت کبود نماد صداقت، وفاداری، خلوص و اعتماد بوده است و تا به امروز این باور حفظ شده است و از همین رو جزو یکی از محبوب ترین سنگ های قیمتی محسوب می شود.

همچنین معتقد بودند که این سنگ دارای قدرت محافظت و بهبودی است. همچنین معتقدند که افرادی که از جواهرات پریدات استفاده می کنند باعث افزایش قدرت الهام بخشی در آنها می شود. یاقوت کبود در بسیاری از نقاط دنیا یافت می شود اما با ارزش ترین یاقوت در میانمار، کشمیر و سریلانکا وجود دارد. اما لازم است بدانید که سنگ های قیمتی دیگری نیز در طبیعت و در تجارت وجود دارند که لازم است با آن ها نیز آشنا شوید. در زمان های قدیم بر این اعتقاد بوده اند که پریدات هدیه ای از سوی طبیعت برای ایجاد یک دنیای جدید است.

همانطور که می دانید خرید طلا و جواهرات یکی از مهمترین خریدها به حساب می آید که شما در صورت انتخاب نامناسب و یا اشتباه می توانید متحمل ضرر های شوید.همانطور که خرید طلا و جواهرات به توجه زیادی نیاز دارد و فروش آنها نیز همانطور می باشد. جعبه جواهرات کریستالی نیز علاوه بر اینکه در مغازه های زیورآلات و بدلیجات فروشی مورد استفاده قرار می گیرند، بر روی میز آرایش نیز می توان از آن ها استفاده نمود. لاجورد در لاتین به معنی سنگ آبی است و متشکل از سنگ های میکرو کریستالی آبی تیره می باشد که اغلب دارای ترکیبات پلیت می باشد که یادآور ستارگان در آُسمان شب می باشند. ماسگراویت یکی از جدید ترین سنگ های قیمتی محسوب می شود که دارای ارزش بیش تری در بین سایر سنگ های قیمتی می باشد. بسیاری از افراد از انگشتر یا آویز و گوشواره و سایر آیتمهای اکسسوری که با این سنگ ساختهشده است، به طور مداوم استفاده میکنند تا از این تأثیرات معنوی و درمانی گارنت استفاده نمایند.

مصری های باستان و رومیان بر این باور بودند که این گوهر طلایی همراه با خورشید بوده است و قطعه ای از آن بوده است. باور بر این است که نخستین کالای بازرگانی که در دوره پیش از تاریخ پیدا شده، یافته های باستان شناسان از دادوستد ابسیدین(شیشه آتشفشانی) از آناتولی به ایران و میانرودان و نیز سنگ آتشزنه در دوره پارینهسنگی است. رایج ترین و پرکاربرد ترین توپاز نیز رنگ آبی است چون دارای مواد شمیایی است و انسان قادر است رنگ آن را افزایش دهد. لاجورد دارای رنزگ آبی اقیانوسی است و نماد جنب و جوش در طول رنسانس بوده است و در طی قرن ها همواره به عنوان سنگ قیمتی دارای ارزش بوده است. از آنجایی که گفته می شود الماس قدرت ارتعاشات فکری و انرژی را تقویت میکند این سنگ به عنوان نماد عشق بی نهایت و پادشاه سنگهای قیمتی عنوان بهترین سنگ ماه تولد فروردین را به خود اختصاص داده است. این سنگ کلاسیک که با رنگ روشن و آرامبخشاش شکوه و آرامش یک شخصیت باوقار و زیبا را به یاد میآورد، در ترند بهار امسال یکی از بهترین ترکیبهای خود یعنی ترکیب با طلا را دوباره به ویترین طلافروشیها و جواهرسازیها خواهد آورد.

گارنت دمانتوئید در کرمان رگههای این گوهر گران بها در پهنه معادن کروم اسفندقه استان کرمان به وفور دیده میشود، اما متاسفانه تا کنون برای سامان دهی آنها کاری صورت نگرفته است. سنگ عقیق به دلیل رنگ و خواص فوق العاده ای که دارد برای استفاده درموارد نگین انگشتر های زنانه، مردانه و گردنبند بسیار مناسب است.سنگ عقیق زیبا و گران قیمت ویژگی های خاص و ویژه ای دارد. گردنبند فیروزه طرح گل as-j226- فروشگاه اینترنتی آماژ . تنوع محصولات فروشگاه بهقدری است که میتواند پاسخگوی سلیقههای مختلف باشد. در ایران از عیار 18 استفاده میشود اما در کشورهای عربی عیار طلا بین 20تا 24 متغیر است و در کشورهای اروپایی یا ایالات متحده معمولا از عیار 14 استفاده خرید زیورآلات سنگی میشود. در حقیقت، دمانتوئید امروزه یکی از کمیابترین گوهرسنگهای رنگین محسوب میشود. این ترکیبات تشکیل شده از اسپسنل مصنوعی ذوب شده بعلاوه کبالت (Cobalt) و ذرات طلائی رنگ است. یکی از ویژگیهای این سنگ این است که وقتی در برابر نور خورشید و گرما قرار می گیرد رنگ آن تغییر می کند و زمانی که در برابر رطوبت قرار بگیرد و سرد شود به رنگ اولیه ی خود باز می گردد. دیاسپور که در زیر نور روشنایی فلورسنت، از رنگ سبز کیوی تبدیل به رنگ سرخ می شود و در زیر نور شمع به رنگ صورتی تمشکی تبدیل می شود، اکنون با نام های تجاری Csarite و Zultanite به بازار عرضه می شود.

رنگ های آن سبز و سبز مایل به خاکستری، آبی آسمانی و سبز آبی می باشند. همراه داشتن الماس برای زن حامله که وضع حمل آن نزدیک می باشد، مفید بوده و به کار گیری این نگین با ارزش به خصوص قرار دادن آن بر روی پیشانی به منظور تقویت عملکرد اعصاب و درمان مرض صرع و رعشه بسیار مفید واقع می شود. نگینهای انگشتر نامزدی معمولا ساده و بدون رنگ هستند (مثل الماس) ولی در بهار ۲۰۱۹، حلقهها هم ترند جدید دارند و میتوانید اگر نزدیک زمان عروسیتان هستید به جای سنگهای بیرنگ، زمرد یا یاقوت را جایگزین کنید و یک حلقه رنگی داشته باشید. سنگهای صورتی هم گزینههای خوبی برای رنگهای روشن و نزدیک به طلا هستند.

هر مصنوعی که کمتر از این مقدار نقره در خود داشته باشد، نمیتواند رنگ طبیعی نقره را حفظ کند. با این حال توصیه می شود که سنگ عقیق را کمتر در معرض مواد شوینده، تغییرات آب و هوایی و ضربه قرار دهید. چهار نوع مروارید پرورشی وجود دارند که شامل: آکویا،دریای جنوبی، تاهیتان و آب شیرین هستند که هر کدام ویژگی ها منحصر به فرد خود را دارا می باشند که آن را از بقیه تمایز می کند. قبل از کشف شدن یاقوت کبود، در دوران باستان، لاجورد را به جای سفایر به کار می برند تا از زمان قرون وسطی که کورندوم آبی به این نام معروف شد، آنها معتقد بودند لاجورد می تواند تآثیر به سزائی در درمان تمامی بیماری های چشمی داشته باشد و بیشتر از هر سنگی مورد داد و ستد قرار می گرفت. سنگ کمیاب و ارزشمند در اواخر دوران ویکتوریا و اوایل قرن بیستم، دمانتوئید به سنگی بسیار مورد توجه تبدیل شد و قیمتهای بالایی داشت، زیرا به تعداد زیاد در دسترس نبود. مرغوب ترین فیروزه دنیا در کشور ایران وجود و به نام فیروزه نیشابور شناخته می شود و به عنوان سنگ قیمتی دارای ارزش بالایی است. یاقوت های کبودی که دارای رنگ آبی بنفش و دارای شفافیت بالایی هستند نادر تر می باشند و به مراتب قمیتی بالاتر را دارا میباشند.

آویزهایی از زمرد و الماس که روی پایه انواع طلای زرد، سفید و رزگلد سوار شدهاند و یا آویزهایی که از ترکیب زمرد با سایر سنگهای قیمتی، طراحیشدهاند. یاقوت و زمرد روی هر دو رنگ طلای زرد و سفید به خوبی مینشینند و با لباسها و استایلهای زیادی ست میشوند. متاسفانه اکنون عدهای به صورت دستی و بدون مجوز در حال استخراج آن هستند و به صورت خام با قیمتهای نسبتا ارزانی به خارج از کشور صادر میکنند، این در حالی است که هر قیراط آن بعد از تراش بیش از هزار دلار قیمت دارد و ارزش هر کیلوی این سنگ بعد از تراش به بیش از ۵ میلیون دلار میرسد. به گزارش خبرگزاری دانشجو اکنون ۲ هزار نفر به صورت دستی و بدون داشتن مجوز در حال استخراج این سنگها هستند. برای بهره بردن از خواص این گوهر با ارزش به صورت دائم کافی است هر ماه یک یا چند بار اقدام به شارژ کردن سنگ کنید تا خواص خود را از دست ندهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار