صرافی کوکوین Kucoin به پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال اضافه شد

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اکسچینج کوکوین لطفا از صفحه ما بخواهید.

صرافی کوکوین Kucoin به پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال اضافه شد

به هیچ عنوان شماره تلفن خود را در سایت کوکوین وارد نکنید، مگر نه متوجه ایرانی بودن شما می شوند و حساب مسدود می شود. در صرافی Kucoin این امکان برای کاربران فراهم شده تا به واسطه رمزارز موجود در والت؛ سود کسب کنند. می‌توان بدون احراز هویت و ارائه اطلاعات هویتی معاملات اسپات و فیوچرز در این پلتفرم انجام داد.

  • صرافی کوکوین در حال حاضر از دویست کشور دنیا کاربر دارد و بیش از ده میلیون نفر در آن حساب کاربری دارند.
  • تنها قیمت تریگر، مقدار ارز و یا مقدار سفارش مشخص گردیده است.
  • روی ‘Create’ کلیک کنید، اطلاعات سفارش را تأیید کنید و سپس روی’Confirm’ کلیک کنید تا ربات معاملاتی شما اجرا شود.
  • در حال حاضر صرافی کوکوین ۶۴۶ ارز و صرافی کوینکس ۴۹۷ ارز دارد که هر دو تعداد مناسبی محسوب می‌شوند.

در منوی اصلی صرافی KuCoin در قسمت Buy Crypto یا خرید ارز دیجیتال، با چند گزینه مختلف برای واریز وجه فیات مواجه می‌شوید. پرداخت پاداش‌ها در صرافی کوکوین در هر شبانه‌روز یک مرتبه انجام می‌شود. صرافی کوکوین در هر شبانه‌روز 50 درصد از کارمزدهای دریافتی از تراکنش‌ها را به عنوان پاداش در قالب توکن KCS بین کاربران توزیع می‌کند.

افزایش همبستگی بیت کوین با طلا به چه معناست؟

اینوست یار به شما کمک می کند تا با بازارهای مالی آشنا شوید و نحوه درآمدزایی از آن ها را یاد بگیرید. اینوست یار با ارائه بهترین دوره های آموزشی و برگزاری کلاس های آنلاین، شما را در مسیر آزادی مالی و تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای در بازارهای مالی یاری می کند. باید از قابلیت های بازیابی رمز عبور خود صرافی استفاده کنید.

  • یکی از اقداماتی که برای کاهش هزینه‌های استفاده از خدمات این صرافی انجام‌ شده است، حذف هزینه سپرده‌گذاری در صرافی است.
  • به همین دلیل قصد داریم در ادامه نحوه واریز و برداشت به این صرافی را خدمت شما عزیزان آموزش دهیم.
  • به اینصورت که شما بر روی ارزی قرارداد میبندید که قیمت این ارز بالا می‌رود یا پایین می‌رود.
  • البته میتوانید به جای احراز هویت از طریق موبایل، احراز هویت گوگل را انتخاب کنید و در این صرافی ( مثل خیلی ایرانیان دیگر) سرمایه گذاری کنید.
  • این صرافی برای خود یک ارز دیجیتال در اختیار دارد که به همین نام یعنی کوکوین شناخته می شود و با نماد Kucoin Shares می توان آن را معامله کرد.

همچنین شما می‌توانید از معاملات مارجین در صرافی کوکوین استفاده کنید. در این قسمت مراحل ثبت نام در سایت Kucoin.com را به ترتیب آموزش می‌دهیم. لازم به ذکر است که برای ثبت نام و ورود به وب سایت کوکوین نیاز به تغییر آی پی با شیلترفکن‌ها ندارید.

دانلود اپلیکیشن صرافی بایننس ، binance

Futures Lit یه قسمت جدید و جالب در بین صرافی های مطرح کریپتوی دنیاست. نمودار قیمت ارز در سمت چپ صفحه و همچنین لیست سفارشاتی که ارسال کرده‌اید در زیر منو Open orders پایین نمودار قابل مشاهده خواهد بود. با کلیک روی دکمه View روبروی هر گزینه، می‌توانید این پاداش‌ها را مشاهده کرده و با کلیک روی دکمه Save to wallet در حساب اصلی ذخیره کنید. در این تب، آرشیو برداشت‌ها و واریزها به حساب کاربری‌تان را می‌توانید ببینید. از تب Deposit می‌توانید واریز ارز دیجیتال به سایت را انجام دهید. هر زمان بخواهید مبالغی را معامله کنید، آنرا از حساب اصلی به حساب معاملاتی انتقال می‌دهید.

  • بستر معاملاتی از یک موتور اصلی ترید پیشرفته استفاده می کند که می تواند میلیون ها معامله در ثانیه را مدیریت کند.
  • شما می‌توانید برای تغییر IP خود، از قابلیت‌های یک نرم‌افزار V.P.N استفاده کنید.
  • کوکوین بلافاصله به این حمله پاسخ داد و بخش زیادی از وجوه دزدیده‌شده را بازیابی کرد و مابقی مبلغ هم تحت بیمه‌نامه این صرافی قرار گرفت.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار