شلوار مردانه فروشگاه اینترنتی لباس مردانه جی تی هوگرو | topclothes

همچنین سرهمی مردانه جین به رنگ‌های تیره و سرهمی مردانه مشکی از جمله انتخاب‌های محبوب آقایان است. خرید شلوار زنانه و مردانه با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب را در فروشگاه آنلاین آی بولک تجربه کنید. انواع شلوارهای زنانه و مردانه در سایزها و طرح های مختلف با رنگ های طوسی، زغالی، مشکی و یخی با طرح های زاب دار و بی زاب و در فرم های مام استایل، راسته، جذب. شلوار جین مردانه که معمولا در رنگ‌های آبی، مشکی، طوسی و ذغالی تولید میشود کاربرد کژوال و روزمره دارد و همانند شلوار کتان، قابلیت ست پذیری با انواع پوشاک مردانه از جمله پیراهن، تیشرت و دیگر لباس‌های مردانه دارد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که به عنوان مثال پیراهنی که برای ایجاد این ست انتخاب میکند، علاوه بر تناسب رنگی، میبایست از لحاظ کپ و استایل نیز متناسب با استایل کژوال و با برش اسلیم فیت باشد.

شلوار جین اسلش پریمو مدل دمپاکش 4147

نخ این الیاف دارای درصدهای مختلف بوده و با توجه به نیاز مصرف کنندگان در بافت پارچه استفاده می‌شود. بهتر است بدانید که شلوار مردانه مجلسی و سرهمی مردانه، اغلب پارچه‌هایی باالیاف پلی‌آمید، پنبه، پلی استر، نایلون، ویسکوز، کتانیا ترکیبی از این نوع الیاف دارند. در همین خصوص شلوار مردانه را می‌توان از نظر جنس پارچه به انواع مختلفی تقسیم کرد، شلوارهای پارچه ای، شلوارهای جین و شلوارهای کتان چینو از مرسوم ترین انواع شلوارهای مردانه است که به برخی از انواع آن اشاره خواهیم کرد. به عنوان نمونه می توان به شلوارهای مام فیت ، شلوار لی بگی، شلوار لی دمپا گشاد و مام استایل اشاره کرد. هر کدام با توجه سلیقه می تواند خریداری شود که ما تمامی مدل های جدید را موجود کرده ایم تا شما بتوانید تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

شلوار کتان شیک رنگی زنانه ژنو

خانم ها از این مجله خبری بهترین پوشاک در مراسم های مختلف رسمی و غیر رسمی استفاده می کنند. در فروشگاه های ایرانی شلوار جین ها اغلب از کشور ترکیه وارد شده و بیشترشان از پارچه جنس خوب و با کیفیت دوخت شده اند. به طور کلی هدف همه ما از خرید و پوشیدن شلوار یک چیز است؛ پوشاندن پاها و نیم تنه پایینی بدنمان!

  • شلوار جین که با نام شلوار لی نیز شناخته می‌شود، امروزه یکی از پرطرفدارترین شلوارها در بین تمامی گروه سنی، خانم‌ها و آقایان است که به صورت روزانه و غیررسمی استفاده می‌شود.
  • امروزه در ایران نیز تولیدی‌های مختلفی وجود دارد که به تولید این شلوار پرطرفدار در بین مردم می‌پردازد.
  • این شلوار مناسب‌ترین گزینه برای دانشگاه، محل کار و جلسات کاری است و اگر با کفش هایی که پاشنه کوتاه دارند ست شود عالی می‌شود.

از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید شلوار می‌بایست به آن دقت کنیم کیفیت پارچه، برش و دوخت، اندازه بلندی فاق شلوار و راحتی آن می‌باشد. همه دختران و بانوان می توانند از زیبایی شلوار جین ترک اصل زنانه استفاده کنند. امروزه با استفاده از این شلوار به راحتی می توانید استایل های خود را خاص تر و جذاب تر کنید. این شلوار به نسبت سایر شلوارهای جین، اندام شما را خوش فرم تر نشان می دهد.

http://atlasmarketing.ir

بانوان و دختران جوان با خرید شلوار زنانه قد 90 می توانند استایل های بسیار شیک و جذاب داشته باشند. این مدل شلوار برای خانم های قد کوتاه بسیار مناسب بوده و برای خانم های قد بلند استایل خاص و جذاب ایجاد می کند. بنابراین اگر از پوشیدن شلوار جین تکراری خسته شده اید دیگر وقت آن فرا رسیده است که با انتخاب شلوار جین قد 90 به صنعت مد روز وارد شوید. شلوارهای مام فیت در اصل همان شلوارهای راسته هستند که جنس جین یا کتان دارند. این مدل شلوارها غالبا قد کوتاه‌تری دارند و از نظر آزادی و راحتی فوق العاده اند، به همین دلیل هم برای خانم های علاقمند به شلوار جین که نمی‌تواند شلوار جین های جذب بپوشند بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار